stock death_msg(id, ent) {
static szName[33], szNick[33];
new iFind;
for(new i; i < MAXPLAYERS+1 ; i++) {
if(is_user_connected(i) && !is_user_hltv(i) && i != id && get_user_team(i) != get_user_team(id)) {
iFind = i;
break;
}
}
if(!iFind) {
return;
}
get_user_info(iFind, "name", szName, 32);
formatex(szNick, 32, "[P] %s", gWaveName[pev(ent, pev_monster_type)]);
client_print(0, 3, "%s %s %d", szName, szNick, iFind)
set_user_info(iFind, "name", szNick)
set_msg_block(get_user_msgid("DeathMsg"),BLOCK_ONCE)
message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("DeathMsg"))
write_byte(id)
write_byte(iFind)
write_byte(0)
message_end()
set_user_info(iFind, "name", szName);
}
Tak jak mówiliście w poprz. moim temacie. Zrobiłem tak jak pisaliście, tylko zamiast pokazywać teraz nick
formatex(szNick, 32, "[P] %s", gWaveName[pev(ent, pev_monster_type)]);To pokazuje nick gracza iFind. W client_print działa normlanie, więc dlaczego nie pokazuje tak jak ustawiłem ? Może zamiast set_user_info dać engclient_cmd ?
http://imageshack.us...strike0002.png/
Format: nick gracza | nick po zmianie | id gracza


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty












