Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak zmienić nick podbotom


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 17.05.2013 15:43

stock death_msg(id, ent) { 
		
	static szName[33], szNick[33];
	
	new iFind;
	for(new i; i < MAXPLAYERS+1 ; i++) {
		if(is_user_connected(i) && !is_user_hltv(i) && i != id && get_user_team(i) != get_user_team(id)) {
			iFind = i;
			break;
		}
	}
	
	if(!iFind) {
		return;
	}
	
	get_user_info(iFind, "name", szName, 32);
	
	formatex(szNick, 32, "[P] %s", gWaveName[pev(ent, pev_monster_type)]);
	
	client_print(0, 3, "%s %s %d", szName, szNick, iFind)
	
	set_user_info(iFind, "name", szNick)

	set_msg_block(get_user_msgid("DeathMsg"),BLOCK_ONCE)
	message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("DeathMsg")) 
	write_byte(id)
	write_byte(iFind)
	write_byte(0)
	message_end()
	
	set_user_info(iFind, "name", szName);
}
Tak jak mówiliście w poprz. moim temacie. Zrobiłem tak jak pisaliście, tylko zamiast pokazywać teraz nick
formatex(szNick, 32, "[P] %s", gWaveName[pev(ent, pev_monster_type)]);
To pokazuje nick gracza iFind. W client_print działa normlanie, więc dlaczego nie pokazuje tak jak ustawiłem ? Może zamiast set_user_info dać engclient_cmd ?

http://imageshack.us...strike0002.png/
Format: nick gracza | nick po zmianie | id gracza

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.05.2013 15:53

Prawdopodbnie zbyt szybko ustawiasz graczowi stary nick opóźnij to za pomocą taska


  • +
  • -
  • 0

#3 ZyciE

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Wiąg
Offline

Napisano 17.05.2013 15:55

Pa 1 powiem tak jakich używasz podbotów ?

Po 2 żeby zmienić nick każdy Wersja lub te podboty mają txt do zmiany nicku 

Zobacz czy bd działać  wgraj to do addons/amxmodx/config


(17.05.2013 16:10):
To pytanie nie bez powodu jest w tym dziale.

Załączone pliki


Play-Gaming.pl - Sieć  Serwerów  Gier.

Zapraszamy na nasze serwery : 

MineCraft - S1.E4G.MAXC.PL

Zombie Mod v3 [Otwarcie sobota] - 31.186.84.46:27050

Cod Mod  201 lvl -  193.33.177.117:27081


#4 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 17.05.2013 16:25

get_user_info(iFind, "name", szName, 32);
	
	formatex(szNick, 32, "[P] %s", gWaveName[pev(ent, pev_monster_type)]);
	
	client_print(0, 3, "%s %s %d", szName, szNick, iFind)
	
	set_user_info(iFind, "name", szNick)
		
	set_msg_block(get_user_msgid("DeathMsg"),BLOCK_ONCE)
	message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("DeathMsg")) 
	write_byte(id)
	write_byte(iFind)
	write_byte(0)
	message_end()
	
	set_task(0.1, "ResetDeath", iFind, szName, 32)
	
}
public ResetDeath(Params[], id)
	set_user_info(id, "name", Params);
Ndal to samo ;/

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.05.2013 16:31

Tutaj wykorzystywałem zmianę nicku http://amxx.pl/topic...-diablobf2-itp/ sprawdź sobie kod


  • +
  • -
  • 0

#6 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 17.05.2013 16:43

set_user_info(id, "name", TO_NAME);
a
#define TO_NAME "%"
Czemu zmieniasz na "%" ? A i problem raczej leży gdzieś z ustawianiem, bo pokazuje normalny nick ;/ Próbwałem z client_cmd, engclient_cmd i nic

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.05.2013 17:12

Dzięki znakowi % moglem ukryć nick gracza w statusie ( znak nie jest wyświetlany ) w twoim przypadku nie chodzi o znak %

Użytkownik DarkGL edytował ten post 17.05.2013 17:14

  • +
  • -
  • 0

#8 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 17.05.2013 17:15

Dobra, działa :
stock death_msg(id, ent) { 
		
	static szName[33], szNick[33];
	
	static iFindg
	for(new i; i < MAXPLAYERS+1 ; i++) {
		if(is_user_connected(i) && !is_user_hltv(i) && i != id && get_user_team(i) != get_user_team(id)) {
			if(iFind != i) {
				iFind = i;
				break;
			}
		}
	}
	
	if(!iFind) {
		return;
	}
	
	get_user_name(iFind, szName, 32);
	
	formatex(szNick, 32, "%s %s", gMonsterPrefix, gWaveName[pev(ent, pev_monster_type)]);

	set_user_info(iFind, "name", szNick)
	new Params[34]
	copy(Params, 32, szName)
	Params[33] = id
	set_task(0.1, "ResetDeath", iFind, Params, 34)
	
}
public ResetDeath(Params[], id)
{
	new id2 = Params[33]
	new szNick[33];
	copy(szNick, 32, Params);
	
	set_msg_block(get_user_msgid("DeathMsg"),BLOCK_ONCE)
	message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("DeathMsg")) 
	write_byte(id2)
	write_byte(id)
	write_byte(0)
	message_end()
	
	set_user_info(id, "name", szNick);
}
i pytanie inne: da się jakoś go zoptymalizować? :)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.05.2013 23:08

get_user_msgid przypisz do zmiennej ( w init ) lub za pomocą odpowiedniej konstrukcji z static i korzystaj z tej zmiennej zamiast pobierac za każdym razem
  • +
  • -
  • 1

#10 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 18.05.2013 13:28

tak wiem, to już zrobiłem zaraz po napisaniu poprzedniego posta. :) dziękuję wam, temat można zamknąć i plusikuję . ;)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#11 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 18.05.2013 18:19

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych