stock death_msg(id, ent) { static szName[33], szNick[33]; new iFind; for(new i; i < MAXPLAYERS+1 ; i++) { if(is_user_connected(i) && !is_user_hltv(i) && i != id && get_user_team(i) != get_user_team(id)) { iFind = i; break; } } if(!iFind) { return; } get_user_info(iFind, "name", szName, 32); formatex(szNick, 32, "[P] %s", gWaveName[pev(ent, pev_monster_type)]); client_print(0, 3, "%s %s %d", szName, szNick, iFind) set_user_info(iFind, "name", szNick) set_msg_block(get_user_msgid("DeathMsg"),BLOCK_ONCE) message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("DeathMsg")) write_byte(id) write_byte(iFind) write_byte(0) message_end() set_user_info(iFind, "name", szName); }Tak jak mówiliście w poprz. moim temacie. Zrobiłem tak jak pisaliście, tylko zamiast pokazywać teraz nick
formatex(szNick, 32, "[P] %s", gWaveName[pev(ent, pev_monster_type)]);To pokazuje nick gracza iFind. W client_print działa normlanie, więc dlaczego nie pokazuje tak jak ustawiłem ? Może zamiast set_user_info dać engclient_cmd ?
http://imageshack.us...strike0002.png/
Format: nick gracza | nick po zmianie | id gracza