Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Usunięcie krwi oraz wybuchów po stronie serweraCzy jest to możliwe?

blood krew wybuchy wyłączenie team fortress 2 efekty

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Avaray

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Steam:steam
  • Imię:Avaray
Offline

Napisano 16.05.2013 13:27

Wiadomo, że są komendy klienta odpowiedzialne za to. Jednak chciałbym, żeby na serwerze nie było w ogóle krwi, efektów wybuchu ani śladów po wybuchach. Chcę wiedzieć czy jest możliwe stworzenie pluginu, który wyłączy je LUB wyśle jakąś fikcyjną komendę do gracza LUB podmieni te rzeczy na "puste", niewidoczne.
  • +
  • -
  • 0

sig.png


#2 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 16.05.2013 13:33

Żeby to podmienić trzeba edytować pliki gracza, a na tym forum jest to zabronione. Wiec nie znajdziesz tutaj pomocy :X A takiego pluginu który to wyłącz nie ma :)


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#3 ZyciE

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Wiąg
Offline

Napisano 16.05.2013 13:40

Tak jak andrzejek Jest to zabronione i chyba tak mi sie zdaje że jest taka możliwośc  że nie ma śladu po wybuchu HE


Play-Gaming.pl - Sieć  Serwerów  Gier.

Zapraszamy na nasze serwery : 

MineCraft - S1.E4G.MAXC.PL

Zombie Mod v3 [Otwarcie sobota] - 31.186.84.46:27050

Cod Mod  201 lvl -  193.33.177.117:27081


#4 Avaray

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Steam:steam
  • Imię:Avaray
Offline

Napisano 16.05.2013 13:54

Pamiętam na jakiej zasadzie działa podmienianie plików w AMXX. Nie wiedziałem, że w Sourcemodzie też się to stosuje.
Zaznaczam, że nie interesuje mnie fizyczna podmiana u klienta, tylko po stronie serwera.
Dam prosty przykład jak podmieniam dźwięki Team Fortress 2 (po stronie serwera):
/maps/nazwa_mapy_level_sounds.txt

Podmiana dźwięku ranienia się przez żołnierza:

"Soldier.PainSevere01"
{
"channel""CHAN_VOICE"
"volume""VOL_NORM"
"pitch""PITCH_NORM"
"soundlevel""SNDLVL_NONE"
"wave""vo/null.wav"
}

No i tak można zrobić praktycznie z każdym dźwiękiem w grze. https://developer.va...ki/Soundscripts
Więc może coś takiego byłoby możliwe z teksturami/animacjami?

A co do pluginów. Pytam się bo widziałem serwery na których nie było animacji wybuchu (nie chodzi mi o granaty w CS tylko o rakiety i sticky w TF2).
Do tego istnieją jeszcze pluginy, które blokują wszelkie dźwięki typu Pain. Więc może jest szansa na blokowanie animacji lub tekstur.

PS. Czemu nie mam edytora WYSIWYG podczas pisania postów pomimo zaawansowanej odpowiedzi?

Użytkownik Avaray edytował ten post 16.05.2013 14:24

  • +
  • -
  • 0

sig.png


#5 Avaray

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Steam:steam
  • Imię:Avaray
Offline

Napisano 16.05.2013 18:54

Dotarłem jak na razie do kodu, który wyłącza wszystkie efekty eksplozji na serwerze. Pozostawia jednak ślad wybuchu.
Nadal poszukuję informacji o tym czy da się w jakiś sposób wyłączyć lub podmienić po stronie serwera Krew (podczas ranienia się), oraz zablokować ślady wybuchów (decals).
Widziałem pluginy Gore, które zwiększają ilość tryskającej krwi - więc może dałoby się pójść w drugą stronę i chociaż ograniczyć ją jakoś do minimum?
Przypominam, że chodzi o grę Team Fortress 2.

Użytkownik Avaray edytował ten post 16.05.2013 18:56

  • +
  • -
  • 0

sig.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: blood, krew, wybuchy, wyłączenie, team fortress 2, efekty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych