Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Miejsce na którym położono trutkę

cod nowy

Najlepsza odpowiedź Droso, 17.05.2013 18:06

Spoiler

 

Zobacz to.

Możesz też zwiększać 30.0, ale to tylko różnica wysokości.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 SoPelQ

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:121
  • Lokalizacja:Utajnione
Offline

Napisano 15.05.2013 21:43

Hey, chciałbym zapytać w jaki sposób mogę wy-edytować tą klasę: http://amxx.pl/topic...emik/?hl=chemik aby atakowała tylko na tej płaszczyźnie, na której została położona. Tzn. tak jak medyk kładł apteczke na dole i leczył wszystkich na górze, tak i ta klasa atakuje wszystkich na górze gdy położy trutkę na dole lub na odwrót. Czy da się tego buga w jakiś sposób fixnąć?

 



#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 15.05.2013 22:25

Zapewne jest użyta funkcja find_sphere_in_class ( nie zaglądałem do pliku .sma ), można sprawdzić czy enty są widoczne lub czy są mniej więcej o 100 unitów na tej samej wysokości.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 SoPelQ

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:121
  • Lokalizacja:Utajnione
Offline

Napisano 16.05.2013 16:52

Tak jest tutaj użyte find_sphere_class w taki sposób:

public PoisonThink(ent)
{
    new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    new dist = 300;

    if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
    {        
        new Float:forigin[3];
        entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
        
        new entlist[33];
        new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
        
        for (new i=0; i < numfound; i++)
        {        
            new pid = entlist[i];
            
            if (get_user_team(pid) == get_user_team(id))
            continue;
            
            cod_inflict_damage(id, pid, 55.0, 0.3, ent, (1<<24))
        }
        
        entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
        entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
    {
        remove_entity(ent);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
    set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
    
    new Float:forigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
    
    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
    iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
    
    message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
    write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] );
    write_coord( iOrigin[2] );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] + dist );
    write_coord( iOrigin[2] + dist );
    write_short( sprite_white );
    write_byte( 0 ); // startframe
    write_byte( 0 ); // framerate
    write_byte( 10 ); // life
    write_byte( 10 ); // width
    write_byte( 255 ); // noise
    write_byte( 100 ); // r, g, b
    write_byte( 255 );// r, g, b
    write_byte( 100 ); // r, g, b
    write_byte( 128 ); // brightness
    write_byte( 0 ); // speed
    message_end();
    
    entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
    entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;

}

Tylko jak dodać to sprawdzenie wysokości.



#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 17.05.2013 17:07

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>


new sprite_white;
new ilosc_trutek_gracza[33];
new ma_klase[33];


new const nazwa[] = "Chemik";
new const opis[] = "Posiada dwie trutki, które potrafia zabic";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;


public plugin_init() 
{
register_plugin("Chemik", "1.0", "QTM_Peyote");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_think("poison","PoisonThink");


register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}


public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/QTM_CodMod/w_trutko.mdl");
precache_model("models/QTM_CodMod/w_trutkot.mdl");
}


public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_trutek_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
}


public cod_class_disabled(id)
{
ilosc_trutek_gracza[id] = 0;
ma_klase[id] = false;
}


public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ma_klase[id])
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}




if(!ilosc_trutek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 trutki na runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}


ilosc_trutek_gracza[id]--;


new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);


new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "poison");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);




entity_set_model(ent, "models/QTM_CodMod/w_trutko.mdl");
set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, 0,255,0, kRenderFxNone, 255);
drop_to_floor(ent);


entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);


return PLUGIN_CONTINUE;
}


public PoisonThink(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;


if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{ 
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new forigin3[3];
new Float:forigin2[3]


for(new i=0; i<3; i++)
forigin2[i] = float(forigin3[i]);


new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);


for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
new pid = entlist[i];
get_user_origin(pid, forigin3, 0)


if (get_user_team(pid) == get_user_team(id))
continue;


if(floatabs(forigin[2]-forigin2[2]) > 30.0)
continue;


cod_inflict_damage(id, pid, 1.0, 0.2, ent, (1<<24))
}


entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


return PLUGIN_CONTINUE;
}


if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );


new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);


new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);


message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 255 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();


entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
   
return PLUGIN_CONTINUE;


}


public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
ilosc_trutek_gracza[id] = 2;
}


public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "poison");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "poison");
}
}

Zobacz


  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 SoPelQ

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:121
  • Lokalizacja:Utajnione
Offline

Napisano 17.05.2013 17:36

Niestety teraz klasa nie zadaje wogóle. dmg.



#6 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 17.05.2013 18:06   Najlepsza odpowiedź

Spoiler

 

Zobacz to.

Możesz też zwiększać 30.0, ale to tylko różnica wysokości.


  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych