Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem w Public Killed


Najlepsza odpowiedź Ni3znajomy, 15.05.2013 17:44

new weapon = get_user_weapon(kid);
Tutaj pobierasz id broni zabójcy
if(weapon(kid) == CSW_KNIFE)
A tutaj wywołujesz funkcję, która nie istnieje o czym świadczy błąd kompilatora, zapewne chodziło ci o wartość zmiennej weapon a nie o rezultat funkcji weapon, w takim razie powinieneś zamienić to wyżej na
if(weapon == CSW_KNIFE)

 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 15.05.2013 17:31

Witam mam pewien problem a nie wiem czym on jest spowodowany:


public killed(vid, kid)
{
if(IsPlayer(kid) && is_user_alive(kid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{

new weapon = get_user_weapon(kid);

if(weapon(kid) == CSW_KNIFE)
{
max_hp[kid] = 100 + stats_hp[kid];
set_user_health(kid, max_hp[kid]);

bonus_point[kid]+= bp_za_noz;
set_hudmessage(255, 80, 67, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(kid, SyncHudObj2, "+%i", bp_za_noz);

}
}
}


Bledy:
 
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

test.sma(264) : warning 213: tag mismatch
test.sma(278) : warning 213: tag mismatch
test.sma(305) : error 012: invalid function call, not a valid address
test.sma(305) : warning 215: expression has no effect
test.sma(305) : error 001: expected token: ";", but found ")"
test.sma(305) : error 029: invalid expression, assumed zero
test.sma(305) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.
305 linijka to
if(weapon(kid) == CSW_KNIFE)


#2 Ni3znajomy

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 301
Wszechpomocny

  • Postów:379
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 15.05.2013 17:44   Najlepsza odpowiedź

new weapon = get_user_weapon(kid);
Tutaj pobierasz id broni zabójcy
if(weapon(kid) == CSW_KNIFE)
A tutaj wywołujesz funkcję, która nie istnieje o czym świadczy błąd kompilatora, zapewne chodziło ci o wartość zmiennej weapon a nie o rezultat funkcji weapon, w takim razie powinieneś zamienić to wyżej na
if(weapon == CSW_KNIFE)

 


Użytkownik FD_GODPL edytował ten post 15.05.2013 17:49

  • +
  • -
  • 1
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#3 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 15.05.2013 19:10

o boze... za dlugo juz chyba siedze dzis
zmylilo mnie to bo mam zmienna globalna tez weapon i sie gryzlo z tym.. zmienilem nazwe i skasowalem (kid) .. dzięki wielkie




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych