Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ktore pluginy obciazaja serwer? i laguja serwer?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 olek5551

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
Offline

Napisano 08.06.2009 17:32

No mam takie pytanko. Bo mam lagi na serwerze i mam takie pytanko...
ktore z tych pluginów najbardziej obciazaja serwer? chodzi mi o 5 najbardziej obciazajacych pluginów serwer i maszyne w serwerowni...?


admin_gag.amxx ;Mute dla gracza
backweapons.amxx ;Bron na plecach
bulletdamage.amxx ;Zadawane obrazenia
;swear_replacement.amxx ;Cenzura
bcd_hudtimer.amxx ;Czas do wybuchu bomby
grenade_trail.amxx ;Smugi za granatem
realnadedrops.amxx ;Wypadaja wszystkie bronie
adminchceck.amxx ;Aktywnosc adminow
adminlisten.amxx ;Admin widzi wszystkie rozmowy
Allow_round_finish.amxx ;Dokonczenie rundy, pomimo konca mapy
godzina.amxx ;Czas srodkowo europejski
plmenu.amxx ;Informacja o banie
afkbomb.amxx ;Wywala bombe jak ktos jest afk
join_leave.amxx ;Pokazuje kto przychodzi i odchodzi z serera
unbanmenu.amxx ;Menu odbanowywania
;ultimate_ss.amxx ;Robienie screanow
sillyc4.amxx ;Poidkladzasz bombe na sciany
ptb.amxx ;Wyrownywanie druzyn
Bullet_Whizz.amxx ;Smiegające baboje kolo glowy
Automaticknifeduel.amxx ;Wyzwanie na pojedynek nozowy
ad_manager.amxx ;Spam w say
GHW_Weapon_Replacement.amxx ;Wymiana modeli np broni
amx_ex_changer.amxx ;Zmienia interp
;auto_restart_knives.amxx ;Runda nozowa na poczatku z muzyka
hpk_pl.amxx ;Wywala z duzym pingiem
;in_game_ads.amxx ;Sprty na mapach
descriptive_fire_in_the_hole.amxx ;Polskie nazwy granatow
DoNotShootTheHostages.amxx ;Nie mozesz zabic hostow
;No_advertisement.amxx ;Nie mozna reklamowac
weaponicon.amxx ;Ikonka broni jaka aktualnie trzymasz
;dontsayips.amxx ;Blokuje reklamowanie ip
Map_Spawns_Editor.amxx ;Edytor Spawnow
shamusi_music_plugin.amxx
telemenu.amxx
;inviz_buy.amxx
amx_banconfig.amxx
  • +
  • -
  • 0

#2 Saper

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 221
Profesjonalista

  • Postów:1 315
  • GG:
  • Imię:Juzio ;d
  • Lokalizacja:Bialystok
Offline

Napisano 08.06.2009 17:49

w twoim przypadku to wszystkie pluginy obciazaja server w tym samym stopniu... nie masz pluginów rozbudowanych w wiekszym stopniu... problem lezy w ilosci pluginów , zmniejsz o polowe ilosc pluginów , pingi napweno sie poprawia....
  • +
  • -
  • 0

#3 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 08.06.2009 17:51

na pewno ptb i model replacement
Zobacz też w logach czy jakieś plugi mają błędy
  • +
  • -
  • 0

#4 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 08.06.2009 18:24

Zobacz też w logach czy jakieś plugi mają błędy

ta zrob to ja u mnie zayczna lagowac musze looknac w logi. od razu sa jakies errory. Najlepiej usun tez plugi co malo wnosza

backweapons.amxx ;Bron na plecach

grenade_trail.amxx ;Smugi za granatem

join_leave.amxx ;Pokazuje kto przychodzi i odchodzi z serera

sillyc4.amxx ;Poidkladzasz bombe na sciany

Bullet_Whizz.amxx ;Smiegające baboje kolo glowy

;in_game_ads.amxx ;Sprty na mapach
descriptive_fire_in_the_hole.amxx ;Polskie nazwy granatow

descriptive_fire_in_the_hole.amxx ;Polskie nazwy granatow

weaponicon.amxx ;Ikonka broni jaka aktualnie trzymasz


Ja bym wywalil te + duzo wiecej :P ale Twoj serwer.
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#5 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 08.06.2009 19:53

Ilość ma wpływ ale nie pierwszorzędny, pokaż mi serwer.cfg + wpisz w konsolę stats i pokaż co masz.

#6 olek5551

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
Offline

Napisano 08.06.2009 22:54

] stats
CPU In Out Uptime Users FPS Players
97.03 0.00 0.00 2 0 46.35



] stats
CPU In Out Uptime Users FPS Players
90.10 0.00 0.00 6 0 61.08




] stats
CPU In Out Uptime Users FPS Players
92.08 0.00 0.00 6 0 59.97



// server.cfg PL


// odpal hlds z parametrem +servercfgfile server.cfg
// na przyklad ./hlds_run -game cstrike +map de_dust +servercfgfile server.cfg

// config ma parametry przygotowanie na serwer ffa Puchatek Community


// konfiguracja podstawowa


// Nazwa serwera
hostname "StoprocenT [FFA] @HostVision.pl"

sv_lan 1 //ustaw na 1 jesli to jest serwer wylacznie na lan
// maxplayers 25 //maksymalna ilosc graczy, pamietaj ze systemy rezerwacji slotow na serwerze zabiera przewaznie 2 sloty
// sv_visiblemaxplayers 28 // liczba widocznych slotow na serwerze, jesli -1 to jest automatycznie obliczana (standard)
// ale wtedy trzeba recznie w konsoli napisc adres serwera aby sie podlaczyc (jesli serwer pelny)
// ustawiasz np te wartosc na 20 a masz maxplayers 22 i w rzeczywistosci masz 2 wolne sloty na serwerze


exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip

mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy (np aby przywrocic stare ustawienia )

mapcyclefile "mapcycle.txt" // plik zawiera liste map wg ktorych bedzie sie grac po zakonczeniu rozgrywki

motdfile "motd.txt" // nazwa pliku do wyswietlenia jak sie wchodzi na serwer, to czego ludzie nie czytaja :)

servercfgfile "server.cfg" // plik z glownymi ustawieniami na serwerze, odpalany przy pierwszym starcie

sv_proxies 1 // liczba hltv proxy jakie moga sie podlaczyc do serwera, standard 1, wiecej nie zalecane


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// wydajnosc

fps_max 300 // serwer powinien miec srednio, najlepiej aby byla okolo 100, ale nie wieksza od 200
// inaczej serwer zzera za duzo procesora

sys_ticrate 200 // warosc 125 jest zalecana, najlepiej nie miec wiecej niz 200, niektore mecze wymagaja 1000 ale firmy hostingowe moga forsowac te wartosc na nizsze
// 10 000 jest wartoscia ekstremalna, jedynie na lany dla wymiataczy
// przewaznie zzera tylko niepotrzbnie procesor


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// net

sv_maxrate 25000 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna,
// ustawianie wartosci ponizej 4000 zlaguje graczy i serwer
// na lan 20000
// na serwer internetowy - zalzy do lacza, sprobuj z 9999 jesli masz lagi, ewentualnie sukcesywnie mzniejszaj o 500

sv_maxupdaterate 101 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec cl_updaterate,
//jesli ma wiecej to bedzie mial tracone pakiety
sv_minupdaterate 40 // minimalna wartosc jaka klient moze miec cl_updaterate

sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna, domyslnie 0 ,
// ustawanie wartosci powyzej 6000 zlaguje serwer i graczy
// zaleca sie trzymanie wartosci 0 ze wzgledu na serwery HLTV - po prostu mozna zaoszczedzic kase za lacze


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// rcon i hasla

// sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera,
//ustawnaie najczesciej na serwery klanowe albo podczas meczu

// haslo na rcon, nie zalecane aby tu umeszczac, lepiej jesli dasz w parametrach odpalania serwera

rcon_password "" // jesli ustawisz "" to rcon nie bedzie dzialal
// np +rcon_password "zupa"

sv_rcon_banpenalty 1 // wlacza kary za probe uzycia zlego rcon'a (banuje na ip)
sv_rcon_minfailures 2 // limit zlych komend rcon aby dostac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 300 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon,
// jak ktos zle wpisze rcon_password (albo nie poda) i wykona zbyt wiele komend rcon to dostanie bana
// wtedy pomaga jedynie restart serwera


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// logi
// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats

mp_logdetail 1 // poziom logow,0 - wyłącz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga)
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane
mp_logfile 0 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow,1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// voice

sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, domyslnie voice_miles, zalecany voice_speex - lepsza jakosc kosztem kilku procent uzycia procesora
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 5 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci
sv_alltalk 0 // 0 - (domyslnie) voice mozna uzywac tylko jesli zywy i tylko do tp, 1 - kazdy moze gadac z kazdym (na poczatek i koniec meczu)


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// downlad
// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera

hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
// rekomendowana wartosc do 2 mega
// ustawianie zbyt wysokich warosci spowoduje ze gracze beda disconnectowani (bo musza to zassac),
// a serwer bedzie sie wolniej ladowal
sv_allowdownload 1 // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_downloadurl "http://www.short-track.cba.pl/cstrike" // url do lokacji skad mozna zasysac pliki serwerowe (pamietaj aby ograniczyc dostep do waznych plikow - katalog addons, server.cfg itp)

mp_decals 5 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze
sv_filetransfercompression 0


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// rozgrywka
mp_autoteambalance 1 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_buytime 0.50 // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25)
mp_c4timer 40 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum :), domyslnie 35
mp_flashlight 1 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu :)
mp_freezetime 2 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim
mp_friendly_grenade_damage 1 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard)
mp_ghostfrequency 0.5 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 1 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 1 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_roundtime 3 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 1000 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)
mp_chattime 4

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// obserwatorzy

allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 0 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl

mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie siez miejsca
sv_timeout 22 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 900 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// inne

mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera :D
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
// 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
// wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// status serwera poprzez www
// sprawdzenie statusu serwera tez zzera troche procesora i lacza, domyslne wartosci sa wystarczajace

max_queries_global 20 //jak czesto mozna w sumie sprawdzic status serwera
max_queries_sec 3 //jak czesto klient moze sprawdzac status serwera (all seeing eye, skrypty www)
max_queries_window 30 // rozmiar okna czasowego na sprawdzanie zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10



///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// ekstra konfigi
//exec addons/wwcl/scripts/wwcl_config.cfg // wykonaj confgi wwcl (jesli posiadasz ten plugin, a jak nie to nic zlego sie nie stanie)
//exec addons/cdeath/cdeath.cfg // wykonaj confgi Cheating-Death (jesli posiadasz ten plugin, a jak nie to nic zlego sie nie stanie)

// say "lol" //ta linia odkomentowana czasem sie przydaje przy wykonywaniu zdalnej komendy
// rcon exec server.cfg
// wtedy latwiej sie upewnic ze dobrze wpisalismy komende

sv_contact "gg, mail, www" // kontakt z serwerem
mp_consistency 0
amx_gamename "FFA+4FUN"
  • +
  • -
  • 0

#7 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 09.06.2009 13:02

W serwer.cfg popraw wartości, które Ci podam
fps_max 100
sys_ticrate 150

] stats
CPU In Out Uptime Users FPS Players
90.10 0.00 0.00 6 0 61.08

Powinno być około 30% obciążenia CPU, za dużo ... Wyłącz zbędne modyfikacje.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych