Witajcie. Mam mały problem. Wydaje mi się, że nie jest on trudny do ogarnięcia ale nie wiem jak to zrobić
. Chodzi o to:
public odczytaj_misje(id)
{
new vaultkey[64], vaultdata[13], cos[33], cos1[33], cos2[33], cos3[33], cos4[33], cos5[33], cos6[33], cos7[33], cos8[33], cos9[33], cos10[33], cos11[33], cos12[33],
cos13[33], cos14[33], cos15[33], cos16[33], cos17[33], cos18[33], cos19[33], cos20[33], cos21[33], cos22[33], cos23[33], cos24[33], cos25[33], cos26[33], cos27[33],
cos28[33], cos29[33], cos30[33], cos31[33], cos32[33], cos33[33], cos34[33], cos35[33], cos36[33], cos37[33], cos38[33], cos39[33], cos40[33], cos41[33], cos42[33],
cos43[33], cos44[33], cos45[33], cos46[33], cos47[33], cos48[33], cos49[33], cos50[33], cos51[33], cos52[33], cos53[33], cos54[33], cos55[33], cos56[33], cos57[33],
cos58[33], cos59[33], cos60[33], cos61[33], cos62[33], cos63[33], cos64[33];;
new identyfikator[64];
copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
formatex(vaultkey, 63, "%s-%i-misje", identyfikator, cod_get_user_class(id));
nvault_get(gvault, vaultkey, vaultdata, 12);
replace_all(vaultdata, 12, "#", " ");
parse(vaultdata, cos, 32, cos1, 32, cos2, 32, cos3, 32, cos4, 32, cos5, 32, cos6, 32, cos7, 32, cos8, 32, cos9, 32, cos10, 32, cos11, 32, cos12, 32, cos13, 32,
cos14, 32, cos15, 32, cos16, 32, cos17, 32, cos18, 32, cos19, 32, cos20, 32, cos21, 32, cos22, 32, cos23, 32, cos24, 32, cos25, 32, cos26, 32, cos27, 32, cos28, 32,
cos29, 32, cos30, 32, cos31, 32, cos32, 32, cos33, 32, cos34, 32, cos35, 32, cos36, 32, cos37, 32, cos38, 32, cos39, 32, cos40, 32, cos41, 32, cos42, 32, cos43, 32,
cos44, 32, cos45, 32, cos46, 32, cos47, 32, cos48, 32, cos49, 32, cos50, 32, cos51, 32, cos52, 32, cos53, 32, cos54, 32, cos55, 32, cos56, 32, cos57, 32, cos58, 32,
cos59, 32, cos60, 32, cos61, 32, cos62, 32, cos63, 32, cos64, 32);
ma_misje[id] = bool:str_to_num(cos);
blok1[id] = bool:str_to_num(cos1);
ded[id] = str_to_num(cos2);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos3);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos4);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos5);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos6);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos7);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos8);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos9);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos10);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos11);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos12);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos13);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos14);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos15);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos16);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos17);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos18);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos19);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos20);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos21);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos22);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos23);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos24);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos25);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos26);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos27);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos28);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos29);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos30);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos31);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos32);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos33);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos34);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos35);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos36);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos37);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos38);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos39);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos40);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos41);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos42);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos43);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos44);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos45);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos46);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos47);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos48);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos49);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos50);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos51);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos52);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos53);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos54);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos55);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos56);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos57);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos58);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos59);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos60);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos61);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos62);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos63);
bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos64);
odczytane[id] = true;
}
Jak widzicie mam sporo zmiennych, które chcę odczytać. Na te "bedzie_lepiej[id]" nie patrzcie bo to nie jest skończone. Wiem, że jest sposób żeby to jakoś skrócić. Ktoś mi pisał, że muszę zrobić coś na podobę cos[65][33]; i potem użyć pętlę do odczytania. Niestety nie wiem jak to zrobić
. Jak jest tak jak mam teraz to nawet nie da się skompilować pluginu ![]()
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Naruszenie ochrony pamięci
Za każdą pomoc +'iki ![]()


Dodatki SourceMod
















