Witajcie. Mam mały problem. Wydaje mi się, że nie jest on trudny do ogarnięcia ale nie wiem jak to zrobić . Chodzi o to:
public odczytaj_misje(id) { new vaultkey[64], vaultdata[13], cos[33], cos1[33], cos2[33], cos3[33], cos4[33], cos5[33], cos6[33], cos7[33], cos8[33], cos9[33], cos10[33], cos11[33], cos12[33], cos13[33], cos14[33], cos15[33], cos16[33], cos17[33], cos18[33], cos19[33], cos20[33], cos21[33], cos22[33], cos23[33], cos24[33], cos25[33], cos26[33], cos27[33], cos28[33], cos29[33], cos30[33], cos31[33], cos32[33], cos33[33], cos34[33], cos35[33], cos36[33], cos37[33], cos38[33], cos39[33], cos40[33], cos41[33], cos42[33], cos43[33], cos44[33], cos45[33], cos46[33], cos47[33], cos48[33], cos49[33], cos50[33], cos51[33], cos52[33], cos53[33], cos54[33], cos55[33], cos56[33], cos57[33], cos58[33], cos59[33], cos60[33], cos61[33], cos62[33], cos63[33], cos64[33];; new identyfikator[64]; copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]); formatex(vaultkey, 63, "%s-%i-misje", identyfikator, cod_get_user_class(id)); nvault_get(gvault, vaultkey, vaultdata, 12); replace_all(vaultdata, 12, "#", " "); parse(vaultdata, cos, 32, cos1, 32, cos2, 32, cos3, 32, cos4, 32, cos5, 32, cos6, 32, cos7, 32, cos8, 32, cos9, 32, cos10, 32, cos11, 32, cos12, 32, cos13, 32, cos14, 32, cos15, 32, cos16, 32, cos17, 32, cos18, 32, cos19, 32, cos20, 32, cos21, 32, cos22, 32, cos23, 32, cos24, 32, cos25, 32, cos26, 32, cos27, 32, cos28, 32, cos29, 32, cos30, 32, cos31, 32, cos32, 32, cos33, 32, cos34, 32, cos35, 32, cos36, 32, cos37, 32, cos38, 32, cos39, 32, cos40, 32, cos41, 32, cos42, 32, cos43, 32, cos44, 32, cos45, 32, cos46, 32, cos47, 32, cos48, 32, cos49, 32, cos50, 32, cos51, 32, cos52, 32, cos53, 32, cos54, 32, cos55, 32, cos56, 32, cos57, 32, cos58, 32, cos59, 32, cos60, 32, cos61, 32, cos62, 32, cos63, 32, cos64, 32); ma_misje[id] = bool:str_to_num(cos); blok1[id] = bool:str_to_num(cos1); ded[id] = str_to_num(cos2); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos3); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos4); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos5); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos6); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos7); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos8); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos9); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos10); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos11); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos12); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos13); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos14); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos15); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos16); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos17); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos18); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos19); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos20); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos21); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos22); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos23); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos24); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos25); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos26); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos27); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos28); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos29); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos30); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos31); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos32); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos33); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos34); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos35); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos36); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos37); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos38); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos39); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos40); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos41); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos42); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos43); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos44); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos45); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos46); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos47); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos48); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos49); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos50); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos51); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos52); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos53); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos54); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos55); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos56); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos57); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos58); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos59); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos60); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos61); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos62); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos63); bedzie_lepiej[id] = bool:str_to_num(cos64); odczytane[id] = true; }
Jak widzicie mam sporo zmiennych, które chcę odczytać. Na te "bedzie_lepiej[id]" nie patrzcie bo to nie jest skończone. Wiem, że jest sposób żeby to jakoś skrócić. Ktoś mi pisał, że muszę zrobić coś na podobę cos[65][33]; i potem użyć pętlę do odczytania. Niestety nie wiem jak to zrobić . Jak jest tak jak mam teraz to nawet nie da się skompilować pluginu
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Naruszenie ochrony pamięci
Za każdą pomoc +'iki