Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] errory w csdm


Najlepsza odpowiedź GeDox, 11.05.2013 00:18

Podmień

if (g_MapStripFlags & MAPSTRIP_HOSTAGE)

na

if ((g_MapStripFlags & MAPSTRIP_HOSTAGE) && pev_valid(ent))

Prościej się nie da :P

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 City

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:297
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grybów
Offline

Napisano 10.05.2013 22:05

mam taki error w csdm
L 05/10/2013 - 22:54:31: [FAKEMETA] Invalid entity
L 05/10/2013 - 22:54:31: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "csdm_misc.amxx")
L 05/10/2013 - 22:54:31: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 05/10/2013 - 22:54:31: [AMXX]    [0] csdm_misc.sma::OnEntSpawn (line 90)
jak go naprawić ? linijki od 85-95
{
	if (g_MapStripFlags & MAPSTRIP_HOSTAGE)
	{
		new classname[32]
		
		pev(ent, pev_classname, classname, 31)
		
		if (equal(classname, "hostage_entity"))
		{
			engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
			return FMRES_SUPERCEDE

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

#2 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 11.05.2013 00:18   Najlepsza odpowiedź

Podmień

if (g_MapStripFlags & MAPSTRIP_HOSTAGE)

na

if ((g_MapStripFlags & MAPSTRIP_HOSTAGE) && pev_valid(ent))

Prościej się nie da :P


  • +
  • -
  • 0

#3 City

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:297
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grybów
Offline

Napisano 11.05.2013 00:30

jak zadziala masz +, ale weź mi powiedz o co chodzi w tym errorlogu ?
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

#4 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 11.05.2013 00:39

L 05/10/2013 - 22:54:31: [FAKEMETA] Invalid entity

To tak, jak byś chciał komuś zaje**ć pałką, której nie masz. Dlatego trzeba sprawdzić, czy ona (pałka, nie ofiara :D) jest. :)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych