Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pierwsze spotkanie z AMX Mod X


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pytelek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Piekary Śląskie
Offline

Napisano 06.05.2013 21:33

Hajo.

Pierwszy raz spotykam się z modem AMX Mod X i mimo że nie jestem świeży jeżeli chodzi o język PAWN to mam kilka pytań:

1) Czy istnieje polska wersja wiki zawierająca opis wszystkich funkcji itp?

2) Jak nazywa się podstawowy include do tego modu?

3) Trochę z innej beczki, ale nie chce mi się szukać - na niektórych serwerach widziałem taki mały prostokącik w  np. z informacją o zdobyciu następnego poziomu (osoby które grały singleplayer CS:CZ wiedzą o co mi chodzi). Czy jest to wykonane czymś w rodzaju textdrawów jakie spotkamy w modyfikacji SA:MP czy w AMX Mod X do stworzenia czegoś takiego jest wykorzystywana osobna funkcja?


Użytkownik Pytelek edytował ten post 06.05.2013 21:34

  • +
  • -
  • 0

#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 06.05.2013 21:37

1.
http://amxx.pl/dokumentacja/
2.
#include 
#include 
3.
http://amxx.pl/topic/57554-tutor-informacje-jak-w-condition-zero/

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 Pytelek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Piekary Śląskie
Offline

Napisano 06.05.2013 21:41


2.
#include
#include

Czyli nie ma jakiegoś określonego include'a tak jak np. w SA:MP'ie a_samp?


  • +
  • -
  • 0

#4 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 06.05.2013 21:42

edit; include to amxmodx i amxmisc // aut. generowane przez amxx studio, lecz głowny to raczej amxmodx

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#5 Pytelek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Piekary Śląskie
Offline

Napisano 06.05.2013 21:44

edit; include to amxmodx i amxmisc // aut. generowane przez amxx studio, lecz głowny to raczej amxmodx

Okej, thanks.


  • +
  • -
  • 0

#6 Ossal

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.05.2013 21:44

inlcudy się nie kopiują z amxx studio, nie wiadomo dlaczego. Ale pobierz sobie amxx studio 4.3 i tam masz domyślny szablon startowy :D Pozdro


  • +
  • -
  • 1

#7 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 06.05.2013 23:24

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych