Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z crashem gdzieś w tym thinku


Najlepsza odpowiedź GT Team , 08.05.2013 19:15

A JEDNAK :) Działa! Rozłożyłem TakeDamage, bo sądziłem, że wykonuje się za dużo w 1 i oto co zrobiłem:

public TakeDamage(ent, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	static classname[32];
	entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, 31);
		
	if(equal(classname, "monster")) 
	{	
		new hp = floatround(entity_get_float(ent, EV_FL_health))
		/* Pokazuje zadane obrazenia */
		new id = 0
		if(is_turret(attacker))
		{
			id = SentryOwner(attacker)
			
			if(gPlayerDamage[id])
				damage+=float(gPlayerNewDamage[id])
		}
			
		if(is_turret(attacker))
		{
			new sentryid = SentryId(ent)
			if(damagebits & DMG_SLASH && sentryid == 0)
			{
				set_hudmessage(100, 255, 0, 0.81, 0.27, 0, 6.0, 1.0)
				ShowSyncHudMsg(id, gSync9, "W 1: %d", floatround(damage))
			}
			if(damagebits & DMG_BLAST && sentryid == 1)
			{
				set_hudmessage(100, 255, 0, 0.81, 0.32, 0, 6.0, 1.0)
				ShowSyncHudMsg(id, gSync10, "W 2: %d", floatround(damage))
			}
			if(damagebits & DMG_BURN && sentryid == 2)
			{
				set_hudmessage(100, 255, 0, 0.81, 0.37, 0, 6.0, 1.0)
				ShowSyncHudMsg(id, gSync11, "W 3: %d", floatround(damage))
			}
			if(damagebits & DMG_DROWN && sentryid == 3)
			{
				set_hudmessage(100, 255, 0, 0.81, 0.42, 0, 6.0, 1.0)
				ShowSyncHudMsg(id, gSync12, "W 4: %d", floatround(damage))
			}
			if(MAX_SENTRY > 4 && sentryid >= 4)
			{
				set_hudmessage(100, 0, 255, 0.81, 0.47, 0, 6.0, 1.0)
				ShowSyncHudMsg(id, gSync13, "O: %d", floatround(damage))
			}

		}
		else
		{
			ghave[attacker]++
			if(ghave[attacker] == 1)
			{
				set_hudmessage(0, 255, 0, 0.55, 0.465, 0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.2, 1)
				ShowSyncHudMsg(attacker, gSync5, "%d", floatround(damage))
			}
			if(ghave[attacker] == 2)
			{
				set_hudmessage(0, 255, 0, 0.55, 0.5, 0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.2, 2)
				ShowSyncHudMsg(attacker, gSync5, "%d", floatround(damage))
			}
			if(ghave[attacker] == 3)
			{
				set_hudmessage(0, 255, 0, 0.55, 0.535, 0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.2, 3)
				ShowSyncHudMsg(attacker, gSync5,  "%d", floatround(damage))
			}
			if(ghave[attacker] == 4)
			{
				set_hudmessage(0, 255, 0, 0.55, 0.57, 0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.2, 4)
				ShowSyncHudMsg(attacker, gSync5, "%d", floatround(damage))
			}
			if(ghave[attacker] == 5)
			{
				set_hudmessage(0, 255, 0, 0.55, 0.605, 0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.2, 1)
				ShowSyncHudMsg(attacker, gSync5, "%d", floatround(damage))
				ghave[attacker] = 0
			}
		}
		/* -- */
		static Float:fOrigin[3]
		static Origin[3]
		pev(ent, pev_origin, fOrigin)
		
		FVecIVec(Origin, fOrigin)
		
		static Color[33][3] ;
		Color[id?id:attacker][0] = gPlayerAttackColorValue[id?id:attacker][0]
		Color[id?id:attacker][1] = gPlayerAttackColorValue[id?id:attacker][1]
		Color[id?id:attacker][2] = gPlayerAttackColorValue[id?id:attacker][2]
		
		msg_dlight(Origin, 10, Color[id?id:attacker], 3, 1)	
		
		if(hp <= floatround(damage))
		{
			new data[1]
			data[0] = id?id:attacker
			set_task(0.1, "TakeDamage2", ent, data, 1)
			if(is_valid_ent(pev(ent, pev_ent_health)))
				remove_entity(pev(ent, pev_ent_health))
		}
		
	}
	if(!is_valid_ent(ent))
	{
		client_print(0, 3, "take damage !pev vaild")
		gMonsterAlive--;
		if(gMonsterAlive < 0)
			gMonsterAlive=0
				
		if(gMonsterAlive <= 0 && gWave && gStart && gGame)
			EndRound()
			
		return HAM_IGNORED
	}
	SetHamParamFloat(4, damage)
	return HAM_IGNORED
}
public TakeDamage2(Params[], ent)
{
	new id = Params[0]
		
	gMonsterAlive--;
	if(gMonsterAlive < 0)
		gMonsterAlive=0
			
	if(gMonsterAlive <= 0 && gWave && gStart && gGame)
		EndRound()
		
	if(is_user_connected(id))
	{
		set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.6, 0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.3)
		ShowSyncHudMsg(id, gSync3, "KILL!")
		
		gPlayerPoints[id]+=get_pcvar_num(cvar_points_kill)
			
		cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+450)
		
		if(is_user_alive(id))
			GiveAmmo(id, 20)
			
		set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1)
		refreshFrags(id)
			
	}
}
Do zamknięcia! Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 05.05.2013 12:44

Gdzieś w tym thinku jest jakiś malutki drobiazg który powoduje, że serwer się crashuje
new ghave[33];
public TakeDamage(ent, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{	
	if(!pev_valid(ent))
	{
		gMonsterAlive--;
		if(gMonsterAlive < 0)
			gMonsterAlive=0
				
		if(gMonsterAlive <= 0 && gWave && gStart && gGame)
			EndRound()
		remove_entity(pev(ent, pev_ent_health));
		remove_entity(ent)
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	new classname[32];
	entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, 31);
		
	if(equal(classname, "monster")) 
	{	
		new hp = floatround(entity_get_float(ent, EV_FL_health))
		/* Pokazuje zadane obrazenia */
		new id = 0
		if(is_turret(attacker))
		{
			id = get_sentry_owner_by_ent_id(attacker)
			if(gPlayerDamage[id])
				damage+=float(gPlayerNewDamage[id])
		}
			
		if(is_turret(attacker))
		{
			new sentryid = get_sentry_id_by_ent(id, attacker)
			if(damagebits & DMG_SLASH && sentryid == 0)
			{
				set_hudmessage(100, 255, 0, 0.81, 0.27, 0, 6.0, 1.0)
				ShowSyncHudMsg(id, gSync9, "W 1: %d", floatround(damage))
			}
			if(damagebits & DMG_BLAST && sentryid == 1)
			{
				set_hudmessage(100, 255, 0, 0.81, 0.32, 0, 6.0, 1.0)
				ShowSyncHudMsg(id, gSync10, "W 2: %d", floatround(damage))
			}
			if(damagebits & DMG_BURN && sentryid == 2)
			{
				set_hudmessage(100, 255, 0, 0.81, 0.37, 0, 6.0, 1.0)
				ShowSyncHudMsg(id, gSync11, "W 3: %d", floatround(damage))
			}
			if(damagebits & DMG_DROWN && sentryid == 3)
			{
				set_hudmessage(100, 255, 0, 0.81, 0.42, 0, 6.0, 1.0)
				ShowSyncHudMsg(id, gSync12, "W 4: %d", floatround(damage))
			}
			if(MAX_SENTRY > 4 && sentryid >= 4)
			{
				set_hudmessage(100, 0, 255, 0.81, 0.47, 0, 6.0, 1.0)
				ShowSyncHudMsg(id, gSync13, "O: %d", floatround(damage))
			}
		}
		else
		{
			ghave[attacker]++
			if(ghave[attacker] == 1)
			{
				set_hudmessage(0, 255, 0, 0.55, 0.465, 0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.2, 1)
				ShowSyncHudMsg(attacker, gSync5, "%d", floatround(damage))
			}
			if(ghave[attacker] == 2)
			{
				set_hudmessage(0, 255, 0, 0.55, 0.5, 0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.2, 2)
				ShowSyncHudMsg(attacker, gSync5, "%d", floatround(damage))
			}
			if(ghave[attacker] == 3)
			{
				set_hudmessage(0, 255, 0, 0.55, 0.535, 0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.2, 3)
				ShowSyncHudMsg(attacker, gSync5,  "%d", floatround(damage))
			}
			if(ghave[attacker] == 4)
			{
				set_hudmessage(0, 255, 0, 0.55, 0.57, 0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.2, 4)
				ShowSyncHudMsg(attacker, gSync5, "%d", floatround(damage))
			}
			if(ghave[attacker] == 5)
			{
				set_hudmessage(0, 255, 0, 0.55, 0.605, 0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.2, 1)
				ShowSyncHudMsg(attacker, gSync5, "%d", floatround(damage))
				ghave[attacker] = 0
			}
		}
		/* -- */
		static Float:fOrigin[3]
		static Origin[3]
		pev(ent, pev_origin, fOrigin)
				
		Origin[0] = floatround(fOrigin[0])
		Origin[1] = floatround(fOrigin[1])
		Origin[2] = floatround(fOrigin[2])
		
		static Color[33][3] ;
		Color[id?id:attacker][0] = gPlayerAttackColorValue[id?id:attacker][0]
		Color[id?id:attacker][1] = gPlayerAttackColorValue[id?id:attacker][1]
		Color[id?id:attacker][2] = gPlayerAttackColorValue[id?id:attacker][2]
		
		msg_dlight(Origin, 10, Color[id?id:attacker], 3, 1)
		if(hp <= floatround(damage) && pev_valid(ent))
		{
			gMonsterAlive--;
			if(gMonsterAlive < 0)
				gMonsterAlive=0
				
			if(gMonsterAlive <= 0 && gWave && gStart && gGame)
				EndRound()
				
			if(pev_valid(ent))
				remove_entity(pev(ent, pev_ent_health));
				
			if(is_user_alive(id?id:attacker))
			{
				gPlayerPoints[id?id:attacker]+=get_pcvar_num(cvar_points_kill)
				cs_set_user_money(id?id:attacker, cs_get_user_money(id?id:attacker)+450)
				GiveAmmo(id?id:attacker, 20)
				set_user_frags(id?id:attacker, get_user_frags(id?id:attacker)+1)
				refreshFrags(id?id:attacker)
			}
		}
		
	}
	SetHamParamFloat(4, damage)
	return PLUGIN_CONTINUE
}
Proszę o pomoc w znalezieniu jego i o optymalizacje kodu. Jak jest to zły dział to przepraszam, lecz nie widzę innego. Jeśli chcecie, mogę dać inne funkcje.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 05.05.2013 12:53

O co chodzi w tym, że tak powiem?

id?id:attacker

 

Sprawdzasz czy id jest większe, równe od 1 i jeżeli tak to nadajesz id=1, a jeżeli warunek jest niespełniony (id=0 - id serwera) to ?


  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 05.05.2013 13:03

Niee. Jeżeli ID jest true ( większe od 0 ) to ID, a jak nie to Attacker
new id = 0
		if(is_turret(attacker))
		{
			id = get_sentry_owner_by_ent_id(attacker)


Id jest wtedy, gdy jest to właściciel wieżyczki ( gracz ), attacker jest wtedy kiedy jest to atakujący ( gracz ). Bo przecież nie mogę dać fragów wieżyczce :D

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 05.05.2013 13:05

Sory, nie zauważyłem :facepalm2:  ;)


  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#5 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 05.05.2013 13:22

Ok ok ;P

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#6 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 05.05.2013 23:38

Polecam debug "na diodę" :) albo jak kto woli: na dziel i rządź.

 

Dodajesz po kolei console print, albo log z różnymi wartościami co każdy znaczący fragment kodu. Przy crashu patrzysz który z printów, czy tam logów zdążył się wypisać, a który nie. Pomiędzy masz swój błąd, szatkujesz więc ten kawałek na drobniejsze kawałki logami i jeszcze raz operacja taka ;)


Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 05.05.2013 23:39

  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#7 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 06.05.2013 07:25

Zrobiłem to, zatrzymało się na "kill" a kill było w :
if(is_user_alive(id?id:attacker))
			{
				gPlayerPoints[id?id:attacker]+=get_pcvar_num(cvar_points_kill)
				cs_set_user_money(id?id:attacker, cs_get_user_money(id?id:attacker)+450)
				GiveAmmo(id?id:attacker, 20)
				set_user_frags(id?id:attacker, get_user_frags(id?id:attacker)+1)
				refreshFrags(id?id:attacker)
			}
client_print(0, 3,"kill")
}
Nie wiem czy lepiej dać częśc kodu w post bo ten aktualny jest w pre

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#8 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 06.05.2013 12:55

wklej printa przed i po refreshFrags.


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#9 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 06.05.2013 13:18

Tzn. źle napisałem. pokazało się kill i potem crash. Nagle zaczął występować błąd INVALID ENTITY
if(pev_valid(ent))
				remove_entity(pev(ent, pev_ent_health)); - TUTAJ

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#10 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 06.05.2013 14:28

To pokaż co po tym kill się wykonuje.

 

Co do invalid entity, sprawdź czy ent zwracany przez pev(ent, pev_ent_health) jest prawidłowy.


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#11 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 06.05.2013 14:33

1.
if(hp <= floatround(damage) && pev_valid(ent))
		{
			gMonsterAlive--;
			if(gMonsterAlive < 0)
				gMonsterAlive=0
				
			if(gMonsterAlive <= 0 && gWave && gStart && gGame)
				EndRound()
				
			if(pev_valid(ent))
				remove_entity(pev(ent, pev_ent_health));
				
			if(is_user_alive(id?id:attacker))
			{
				gPlayerPoints[id?id:attacker]+=get_pcvar_num(cvar_points_kill)
				cs_set_user_money(id?id:attacker, cs_get_user_money(id?id:attacker)+450)
				GiveAmmo(id?id:attacker, 20)
				set_user_frags(id?id:attacker, get_user_frags(id?id:attacker)+1)
				refreshFrags(id?id:attacker)
			}
                        client_print(0, 3,"kill")
		}
		
	}
	SetHamParamFloat(4, damage)
	return PLUGIN_CONTINUE
}
2. Dawałem i invalid entity pokazywało w tym ifie

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#12 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.05.2013 15:01

1. ent != pev(ent, pev_ent_health), a przynajmniej nie musi, co najwyżej może być równe.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#13 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 06.05.2013 17:24

sebul nie rozumiem Twojej wypowiedzi. Może trochę jaśniej ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#14 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.05.2013 18:32

if(pev_valid(ent))
remove_entity(pev(ent, pev_ent_health));

Sprawdzasz, czy istnieje "ent", a potem usuwasz coś co znajduje się pod "pev(ent, pev_ent_health)".
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#15 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 06.05.2013 18:57

Używam pre-procesora, lecz w tym Pre TakeDamage ent raczej istnieje bo jest Pre

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#16 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 06.05.2013 19:05

Ale to, co zwraca pev(ent, pev_ent_health) niekoniecznie musi istnieć...


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#17 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 06.05.2013 19:20

pev(ent, pev_ent_health)
Jest to id Ent'a healthbara tego potwora
sebul (06.05.2013 19:23):
Ale co to ma do rzeczy? Przeczytaj jeszcze raz dokładnie to co zostało tutaj napisane, bo chyba dalej nie wiesz o co chodzi.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#18 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.05.2013 06:36

Ente health bara to całkowicie niezależny obiekt więc musisz się upewnić że napewno istnieje, ty go sobie przypisales wirtualnie do innego enta ale dla gry już tak nie jest, prościej się już nie da
  • +
  • -
  • 0

#19 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 07.05.2013 12:12

if(pev_valid(pev(ent, pev_ent_health)))
      remove_entity(pev(ent, pev_ent_health))


Wywala błąd na ifie, Invalid entity

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#20 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 07.05.2013 13:30

if(pev_valid(ent))
    if(pev_valid(pev(ent, pev_ent_health)))
        remove_entity(pev(ent, pev_ent_health))

 

Musisz wszak sprawdzać, czy oba enty są prawidłowe :)

 


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych