Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] static, czy new


Najlepsza odpowiedź GT Team , 05.05.2013 12:34

Temat do zamknięcia - Pomoc udzielona. W często wykonywanych się funkcjach, bądź przy zmiennej z dużą tablicą powinno dawać się static. ( oczywiście trzeba pomyśleć o zerowaniu ) Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 04.05.2013 17:01

public client_PreThink(id)
{
     if(is_user_alive(id))
     {
          static Origin[3]
          get_user_origin(id, Origin)
          Origin[2]+=50
          set_user_origin(id, Origin)
     }
}
czy
{
     if(is_user_alive(id))
     {
          new Origin[3]
          get_user_origin(id, Origin)
          Origin[2]+=50
          set_user_origin(id, Origin)
     }
}


ps Temat, zmienna globalna, a statystyczna czytalem

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 04.05.2013 18:35

Ja bym zastosował static, po co kilkadziesiąt razy na sekundę tworzyć nową zmienną i się jej pozbywać, lepiej zrobić statica i niech już siedzi w pamięci, takie jest moje zdanie.


  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 04.05.2013 19:11

Oczywiście też tak robie. Gdy używam zmiennych w często wykonywanej się funkcji bądź jeżeli zmienna ma dużą tablicę używam static.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 05.05.2013 03:15

Jeśli chodzi o preThink, oczywiście że static. tym bardziej na zmienne tablicowe.


  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#5 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 05.05.2013 12:34   Najlepsza odpowiedź

Temat do zamknięcia - Pomoc udzielona. W często wykonywanych się funkcjach, bądź przy zmiennej z dużą tablicą powinno dawać się static. ( oczywiście trzeba pomyśleć o zerowaniu )

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych