Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak usunąc widzialne sprite za ścianą?


Najlepsza odpowiedź DarkGL, 10.05.2013 06:50

Takie właśnie zachowuje się mechanika gry dla sprite ,zależy to od klienta więc nie bardzo co jest z tym zrobić Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 03.05.2013 14:16

Witam ponownie, teraz mam ten problem : tdnight0018.png jak widać okrąg jest widzialny nawet, jak jest za ścianą, a staje się niewidoczny, jeśli nie widzi się centrum (środek) tego sprita. Wiecie o co chodzi, więc jak to usunąć? :) lecą multi + ;)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 08.05.2013 19:28

f5

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.05.2013 06:50   Najlepsza odpowiedź

Takie właśnie zachowuje się mechanika gry dla sprite ,zależy to od klienta więc nie bardzo co jest z tym zrobić
  • +
  • -
  • 1

#4 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 10.05.2013 11:32

Jak zależy od klienta ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#5 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 10.05.2013 15:18

Od tego, jak nowego ma gracz CSa, czy ma NS czy Steam i czy instalował jakieś modyfikacje do gry.


  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#6 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 10.05.2013 16:15

To gracz raczej ma steam ^D^ i jak człowiek aktualizuje cs'a z aktualizacją od steam. Tzn ma Steam i czystego

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.05.2013 23:03

Gra podczas renderowania sprawdza czy pozycja enta jest w fov gracza i czy gracz "widzi" tą pozycje jeśli tak to rysowanie sprite jest kontynuowane jeśli nie to sprite nie jest rysowany

 


  • +
  • -
  • 1

#8 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 11.05.2013 07:53

To praktycznie można to zmienić przez orpheu bo możliwości nie widzę przy hl1engine ;)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.05.2013 08:59

:giggle:  przeczysz sobie orpheu "działa" na hl1engine

 

już pisałem że to zależy od klienta a orpheu nie ma możliwości wpływu na kod wykonywany u klienta


  • +
  • -
  • 1

#10 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 11.05.2013 12:29

To widocznie nic nie zmienie, trudno temat do zamknięcia, tak jak mówiłem po + :)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#11 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.05.2013 13:16

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych