Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] Killstreak by cypis 1.4 nuke


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 franix

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:13
  • Imię:franek
  • Lokalizacja:czestochowa
Offline

Napisano 30.04.2013 20:46

Siema mam problem a mianowicie po nuke zmienia sie mapa a ja tego nie chce, chce aby wyswietlas sie napisa " Ale jebło Terrorysci/Antyrerrorysci uzyli NUKE!!!" i gra toczyla sie dalej, macie sma, i jakby dalo rade to zmniejszyc czas EMP do 60sec

 

//emp
public CreateEmp(id)
{
    client_cmd(0, "spk sound/mw/emp_effect.wav");
    emp[id] = false;
    new num, players[32];
    get_players(players, num, "gh")
    for(new a = 0; a < num; a++)
    {
        new i = players[a];
        if(cs_get_user_team(id) != cs_get_user_team(i))
        {
            if(is_user_alive(i))
            {
                Display_Fade(i,1<<12,1<<12,1<<16,255, 255,0,166);
                message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, msgHideWeapon, .player = i);
                write_byte(0x29); //(1<<0)|(1<<3)|(1<<5)
                message_end();
            }
            client_cmd(i, "spk sound/mw/emp_enemy.wav");
        }
        else
            client_cmd(i, "spk sound/mw/emp_friend.wav");
    }
    print_info(id, "EMP", "e");
    emp_czasowe = id;
    
    set_task(120.0,"del_emp");
}

public del_emp()
{
    message_begin(MSG_BROADCAST, msgHideWeapon);
    write_byte(0);
    message_end();
    
    emp_czasowe = 0;
}

public CurWeapon(id)
{
    if(emp_czasowe && get_user_team(id) != get_user_team(emp_czasowe))
    {
        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, msgHideWeapon, .player = id);
        write_byte(0x29); //(1<<0)|(1<<3)|(1<<5)
        message_end();
    }
}

//nuke
public CreateNuke(id)
{
    new num, players[32];
    get_players(players, num, "gh");
    for(new a = 0; a < num; a++)
    {
        new i = players[a];
        if(cs_get_user_team(id) != cs_get_user_team(i))
            client_cmd(i, "spk sound/mw/nuke_enemy.wav");
        else
            client_cmd(i, "spk sound/mw/nuke_friend.wav");
    }
    Display_Fade(0,(10<<12),(10<<12),(1<<16),255, 42, 42,171);
    
    print_info(id, "Nuke", "e");
    set_task(10.0,"ShakeHud");
    set_task(13.5,"del_nuke", id);
    
    nuke_koniec = true;
    nuke[id] = false;
}

public ShakeHud()
{
    Display_Fade(0,(3<<12),(3<<12),(1<<16),255, 85, 42,215);
    
    message_begin(MSG_BROADCAST, msgScreenShake);
    write_short(255<<12);
    write_short(4<<12);
    write_short(255<<12);
    message_end();
}

public del_nuke(id)
{
    new num, players[32];
    get_players(players, num, "gh");
    for(new a = 0; a < num; a++)
    {
        new i = players[a];
        if(is_user_alive(i) && id != i)
        {
            if(cs_get_user_team(id) != cs_get_user_team(i))
            {
                cs_set_user_armor(i, 0, CS_ARMOR_NONE);
                UTIL_Kill(id, i, float(get_user_health(i)), DMG_BULLET);
            }
            else
                user_silentkill(i);
        }
    }
    if(is_user_alive(id))
        user_silentkill(id);
    
    nuke_koniec = false;
    licznik_zabic[id] = 0;

    set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.40, 0, 0.5, 10.0, 0.0, 1.0, true);
    show_dhudmessage(0, "Zwyciezyli %s!^n^nUzyli NUKE!", cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T? "Terorysci": "Anty Terorysci");
    set_task(10.0, "ZmienMape", 8021);
}

public ZmienMape()
{
    new szFile[64], szMap[35];
    get_cvar_string("amx_nextmap", szMap, 34);
    formatex(szFile, 63, "maps/%s.bsp", szMap);
    
    if(!file_exists(szFile))
    {
        new File[35], ilosc;
        if(file_exists("addons/amxmodx/configs/maps.ini"))
            copy(File, 34, "addons/amxmodx/configs/maps.ini");
        else if(file_exists("mapcycle.txt"))
            copy(File, 34, "mapcycle.txt");
        else
            return;
        
        new szCurrent[35], szTablica[64], iLen, size;
        size = file_size(File, 1);
        get_mapname(szCurrent, 34);

losuj_mape:
        read_file(File, random_num(0, size), szTablica, 63, iLen);
        trim(szTablica);
                
        if(iLen && !equali(szTablica, szCurrent) && (contain(szTablica, ";") == -1))
        {
            copy(szMap, 34, szTablica);
        }
        else
        {
            if(++ilosc > 10)
                return;
    
            goto losuj_mape;
        }
        set_cvar_string("amx_nextmap", szMap);
    }
    server_cmd("changelevel %s", szMap);
}
 

  • +
  • -
  • 0

#2 SebastianeK

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:31
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:bramka / podeblocie
Offline

Napisano 04.05.2013 22:40

No raczej nieda sie Moge Ci dac All Nuke,Setri,EMP itp +dzwieki
<ciach!>



#3 NEQU#

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:239
  • Lokalizacja:Just-Frags.eu
Offline

Napisano 24.12.2014 01:41

Sory za odkop ale może ktoś będzie miał ten sam problem.

Wystarczy skasować     set_task(10.0, "ZmienMape", 8021);


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

#4 bicek

    Ja tu tylko sprzątam.

  • Zbanowany

Reputacja: 914
Master

  • Postów:796
  • Lokalizacja:Wieluń
Offline

Napisano 24.12.2014 10:28

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych