Mam problem z klasą premium ninja ponieważ jezeli ktoś ją weźmie. A potem inną klase bo tamtej nie może wziąć bo jest premium to jest całą mape niewidoczny i wysoko skacze jak ninja.
Tutaj macie sma pliku Ninja:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Ninja[MEGAPREMIUM] ";
new const opis[] = "Zmniejszona Grawitacja 1/1 z kosy (knife) niewidzialna Bardzo Szybka";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Edit Rychu");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "");
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[Premium] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0);
}


Dodatki SourceMod












