Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z bugiem

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 m0tors

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 30.04.2013 14:45

Mam problem z klasą premium ninja ponieważ jezeli ktoś ją weźmie. A potem inną klase bo tamtej nie może wziąć bo jest premium to jest całą mape niewidoczny i wysoko skacze jak ninja.
Tutaj macie sma pliku Ninja:



/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <colorchat>



new const nazwa[] = "Ninja[MEGAPREMIUM] ";

new const opis[] = "Zmniejszona Grawitacja 1/1 z kosy (knife) niewidzialna Bardzo Szybka";

new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 100;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



new bool:ma_klase[33];



public plugin_init() {

register_plugin(nazwa, "1.0", "Edit Rychu");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");

}



public cod_class_enabled(id)

{

ColorChat(id, GREEN, "");

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);

ma_klase[id] = true;

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[Premium] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

{

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);

ma_klase[id] = false;

}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_connected(idattacker))

return HAM_IGNORED;



if(!ma_klase[idattacker])

return HAM_IGNORED;



if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



return HAM_IGNORED;

}



public ResetHUD(id)

{

if(ma_klase[id])

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0);

}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych