Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] dodanie przebranie wroga

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Miły

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Heaven
Offline

Napisano 29.04.2013 20:04

Witam, prosiłbym o dodanie kilka nowych możliwość dla poniższych klas: będę plusiki ^D^

 

1. Dodanie do klasy szpieg przebranie wroga:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>

        
new const nazwa[]   = "Szpieg";
new const opis[]    = "dostajesz brak odglosu krokow oraz przebranie wroga.";
new const bronie    = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
    set_user_footsteps(id, 1);
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

2. dodanie do klasy Egzekutor wybuch po śmierci 50 + inteligencja oraz 1/6 szans na odrodzenie:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Egzekutor";
new const opis[]    = "dostajesz wybuch po smierdzi 50 + inteligencja oraz 1/6 szans na odrodzenie.";
new const bronie    = (1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_flashbang");

}

 

 

 

 


Darmowe Filmy Online: http://zalukaj.tv/polecony,1974765/ Warto za lukać, duży wybór ^D^ (Nie wymaga kupna Premium, by oglądać Filmy)

 


#2 LuKoIl

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:67
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zagłówki
Offline

Napisano 29.04.2013 20:29

Łap szpiega:
Spoiler

  • +
  • -
  • 1
Jeśli pomogłem Daj plusika :plus: :) :) :)

#3 Miły

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Heaven
Offline

Napisano 29.04.2013 21:00

Dzięki plusik leci, pozostała jeszcze klasa Egzekutor: dodanie do klasy Egzekutor wybuch po śmierci 50 + inteligencja oraz 1/6 szans na odrodzenie. SMA w pierwszym poście

 


Darmowe Filmy Online: http://zalukaj.tv/polecony,1974765/ Warto za lukać, duży wybór ^D^ (Nie wymaga kupna Premium, by oglądać Filmy)

 


#4 bulka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:318
  • Lokalizacja:Puławy
Offline

Napisano 29.04.2013 21:39

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <engine>

#define ZADANIE_WSKRZES 6240

new ma_klase[33];
new sprite_blast, sprite_white;

new const nazwa[] = "Egzekutor";
new const opis[] = "dostajesz wybuch po smierdzi 50 + inteligencja oraz 1/6 szans na odrodzenie.";
new const bronie = (1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");

RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public DeathMsg()
{
new id = read_data(2);
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<=2;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 200 );
write_coord( iOrigin[2] + 200 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i <=numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 50.0, 1.0);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Killed(id)
{
if(ma_klase[id] && random_num(1,6) == 1)
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
}

public Wskrzes(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES);

Pomogłem? Kliknij repup.jpg

DarkGL to mój autorytet

Robie klasy na zamówienie (pisz na pw)

 

Paczka perków do cod moda Link: http://amxx.pl/topic...bulka-z-maslem/


#5 Miły

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Heaven
Offline

Napisano 30.04.2013 14:23

Dzięki Wielkie, dobre człowieki - Plusiki dodane ^D^


Darmowe Filmy Online: http://zalukaj.tv/polecony,1974765/ Warto za lukać, duży wybór ^D^ (Nie wymaga kupna Premium, by oglądać Filmy)

 


#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 30.04.2013 14:49

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych