Witam, prosiłbym o dodanie kilka nowych możliwość dla poniższych klas: będę plusiki ![]()
1. Dodanie do klasy szpieg przebranie wroga:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "dostajesz brak odglosu krokow oraz przebranie wroga.";
new const bronie = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 1);
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
2. dodanie do klasy Egzekutor wybuch po śmierci 50 + inteligencja oraz 1/6 szans na odrodzenie:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Egzekutor";
new const opis[] = "dostajesz wybuch po smierdzi 50 + inteligencja oraz 1/6 szans na odrodzenie.";
new const bronie = (1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
}


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty












