Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Przerobienie klasy na premium

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Miły

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Heaven
Offline

Napisano 29.04.2013 14:25

Prosiłbym o przerobienie klasy na Premium, będę Plusy ^D^

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#include <codmod>

#define PLUGIN "Bomber"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new sprite_blast;
new ilosc_bomb[33];
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Bomber";
new const opis[] = "Posiadasz MP5 i granatnik do niego ktorym mozemy stawiac bomby (PPM). Detonacja E";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 6;
new const kondycja = 1;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_touch("Granatt", "*" , "DotykRakiety");
    register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
    
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink")
    
    register_cvar("bomb_dmg","25")
    
}
public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
    ilosc_bomb[id] = 15;
}
public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
    ilosc_bomb[id] = 0;
}
public NowaRunda()
{
    new iEnt = find_ent_by_class(-1, "GranattZ");
    while(iEnt > 0)
    {
        remove_entity(iEnt);
        iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "GranattZ");    
    }
    iEnt = find_ent_by_class(-1, "Granatt");
    while(iEnt > 0)
    {
        remove_entity(iEnt);
        iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "Granatt");    
    }
}
public PlayerPreThink(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED
    
    
    
    if((pev(id, pev_button) & IN_ATTACK2 && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2)) && get_user_weapon(id) == CSW_MP5NAVY)
    {
        Stworz(id)        
    }
    if(pev(id, pev_button) & IN_USE && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_USE))
    {
        Bum(id)        
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}
public plugin_precache()
{
    precache_model("models/rpgrocket.mdl");
    
    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public Odrodzenie(id)
{
    if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    ilosc_bomb[id] = 15;
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Stworz(id)
{
    if(!ilosc_bomb[id])
    {
        client_print(id,print_center,"Nie masz juz bomb!")
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
    
    entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
    
    new Ent = create_entity("info_target");
    
    entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Granatt");
    entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
    
    vAngle[0] *= -1.0;
    
    entity_set_origin(Ent, Origin);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
    
    entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
    entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
    
    VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
    ilosc_bomb[id]--;
    client_print(id,print_center,"Pozostalo %i bomb",ilosc_bomb[id])
    

    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
    if ( !is_valid_ent(ent))
        return;
    
    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    
    
    new Float: Origin[3];
    
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin , Origin);
    
    new Ent = create_entity("info_target");
    
    entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "GranattZ");
    entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
    entity_set_origin(Ent, Origin);
    
    entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_NOCLIP);
    entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, attacker);
    
    remove_entity(ent);
}
public Bum(id)
{
    new owner;
    new iEnt = find_ent_by_class(-1, "GranattZ");
    while(iEnt > 0)
    {
        owner = entity_get_edict(iEnt, EV_ENT_owner);
        if(owner == id)
        {
            Wybuch(iEnt);
            remove_entity(iEnt);
        }
        iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "GranattZ");    
    }
}
public Wybuch(ent)
{
    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

    new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
    entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
    iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
    iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
    iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
    
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32); // scale
    write_byte(20); // framerate
    write_byte(0);// flags
    message_end();
    
    new Float:dmg = get_cvar_float("bomb_dmg");
    
    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
    
    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {               
        new pid = entlist[i];
        
        ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, dmg , 1);
    }
    remove_entity(ent);
}

Darmowe Filmy Online: http://zalukaj.tv/polecony,1974765/ Warto za lukać, duży wybór ^D^ (Nie wymaga kupna Premium, by oglądać Filmy)

 


#2 Twistu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Chicken City
Offline

Napisano 29.04.2013 14:35

Łap .sma . Klasa jest na flagę ADMIN_LEVEL_G w users.ini / amxbans wpisujesz "c"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#3 Miły

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Heaven
Offline

Napisano 29.04.2013 19:18

Dzięki za pomoc, łap plusik ^D^


Darmowe Filmy Online: http://zalukaj.tv/polecony,1974765/ Warto za lukać, duży wybór ^D^ (Nie wymaga kupna Premium, by oglądać Filmy)

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych