Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o dodanie informacji po podłużeniu dynamitu

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Miły

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Heaven
Offline

Napisano 29.04.2013 12:31

prosiłbym o dodanie informacji po podłożeniu dynamitu "Dynamit został podłożony, aby detonować wciśnij E" wiadomość ma się wyświetlać tak samo jak ta: Wykorzystales juz wszystkie dynamity! czyli grubą czcionką w HUD. Z góry dziękuję, będę +


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Forester";
new const opis[]    = "posiadasz mniejsza widocznosc do otrzymania obrazen oraz 2 dynamity. ";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = -10;
    
new dynamit_gracza[33];
new ilosc_dynamitow_gracza[33];

new sprite_blast_dynamit, sprite_white_dynamit;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_event("Damage", "eventDamage_Niewidzialnosc", "b", "2!=0")

    register_event("HLTV", "NowaRunda_Dynamit", "a", "1=0", "2=0");

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Dynamit", 1);

}

public plugin_precache()
{

    sprite_blast_dynamit = precache_model("sprites/dexplo.spr");
    sprite_white_dynamit = precache_model("sprites/white.spr");
    precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

    new entDynamit = find_ent_by_class(0, "dynamite");
    while(entDynamit > 0)
    {
        if(entity_get_edict(entDynamit, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(entDynamit);
        entDynamit = find_ent_by_class(entDynamit, "dynamite");
    }

}

public cod_class_enabled(id)
{

    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);

    ilosc_dynamitow_gracza[id] = 2;
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
    if(is_user_alive(id)){
        if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
        {
            client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie dynamity!");
        }
        else{
        
            static dynamit_gracza[33];
            if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
            {
                ilosc_dynamitow_gracza[id]--;
                
                new Float:fOrigin[3];
                entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);
                
                new iOrigin[3];
                for(new i=0;i<3;i++)
                    iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
                
                message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
                write_byte(TE_EXPLOSION);
                write_coord(iOrigin[0]);
                write_coord(iOrigin[1]);
                write_coord(iOrigin[2]);
                write_short(sprite_blast_dynamit);
                write_byte(32);
                write_byte(20);
                write_byte(0);
                message_end();
                
                message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
                write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
                write_coord( iOrigin[0] );
                write_coord( iOrigin[1] );
                write_coord( iOrigin[2] );
                write_coord( iOrigin[0] );
                write_coord( iOrigin[1] + 250 );
                write_coord( iOrigin[2] + 250 );
                write_short( sprite_white_dynamit );
                write_byte( 0 );
                write_byte( 0 );
                write_byte( 10 );
                write_byte( 10 );
                write_byte( 255 );
                write_byte( 255 );
                write_byte( 100 );
                write_byte( 100 );
                write_byte( 128 );
                write_byte( 0 );
                message_end();
                
                new entlist[33];
                new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);
                
                for (new i=0; i < numfound; i++)
                {               
                    new pid = entlist[i];
                    
                    if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
                        cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
                }
                remove_entity(dynamit_gracza[id]);
            }
            else
            {
            
                new Float:origin[3];
                entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
                
                dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
                entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
                entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
                entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
                entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
                entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
                
                entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
                entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});
                
                drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);
            }
        }
    }

}


public eventDamage_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

public fwSpawn_Dynamit(id)
{
    client_disconnect(id);
    ilosc_dynamitow_gracza[id] = 2;
}


public NowaRunda_Dynamit()
{
        new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
        while(ent > 0)
        {
                remove_entity(ent);
                ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
        }
}

Oraz dodanie to tej klasy 4 miny:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Saper";
new const opis[] = "dostajesz umiejetnosc widzenia podlozonych min.";
new const bronie = 1<<CSW_M249 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = -30;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
    ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
    if(!is_user_connected(host))
        return;
    
    if(!ma_klase[host])
        return;
    
    if(!pev_valid(ent))
        return;
    
    new classname[5];
    pev(ent, pev_classname, classname, 4);
    if(equal(classname, "mine"))
    {
        set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
        set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0);
    }
}

 

 

 

 

 


Użytkownik Mysterious edytował ten post 29.04.2013 12:45

Darmowe Filmy Online: http://zalukaj.tv/polecony,1974765/ Warto za lukać, duży wybór ^D^ (Nie wymaga kupna Premium, by oglądać Filmy)

 


#2 Jenot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Kamień Krajeński / Duża Cerkwica
Offline

Napisano 29.04.2013 13:16

Załączony plik  codclass_saper.sma   4,22 KB  3 Ilość pobrań
  codclass_saper.amxx
 


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

 

www.cs-reload.pl - Zapraszam serdecznie.


#3 Miły

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Heaven
Offline

Napisano 29.04.2013 14:23

Dzięki działa, a dało by radę jeszcze umieścić w obydwu tych klasach informacje po podłożeniu dynamitu/miny?


Darmowe Filmy Online: http://zalukaj.tv/polecony,1974765/ Warto za lukać, duży wybór ^D^ (Nie wymaga kupna Premium, by oglądać Filmy)

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych