Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Auto join on connect


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 M4rc1nM

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 28.04.2013 20:27

Witam :)

Wgrałem ostatnio w/w plugin na serw i czasami jest dobrze a czasami loguje błędami..

 

 

L 04/28/2013 - 13:43:04: [ZP] Player already infected (25)
L 04/28/2013 - 13:43:04: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "auto_join_on_connect.amxx")
L 04/28/2013 - 13:43:04: [AMXX] Run time error 10: native error (native "zp_core_infect")
L 04/28/2013 - 13:43:04: [AMXX]    [0] auto_join_on_connect.sma::so_respawn_him (line 103)
 
 
oto wyciety fragment pluginu
 
 
set_force_team_join_task(id, menu_msgid) {
	static param_menu_msgid[2]
	param_menu_msgid[0] = menu_msgid
	set_task(AUTO_TEAM_JOIN_DELAY, "task_force_team_join", id, param_menu_msgid, sizeof param_menu_msgid)
}

public task_force_team_join(menu_msgid[], id) {
	
	set_task(10.0, "so_respawn_him", id)
	
	if (get_user_team(id))
		return

	static team[2], class[2]
	get_pcvar_string(g_pcvar_team, team, sizeof team - 1)
	get_pcvar_string(g_pcvar_class, class, sizeof class - 1)
	force_team_join(id, menu_msgid[0], team, class)	
}

public so_respawn_him(id) {
	
	if(!is_user_alive(id))
		zp_core_respawn_as_zombie(id, true)
		
}

stock force_team_join(id, menu_msgid, /* const */ team[] = "5", /* const */ class[] = "0") {
	static jointeam[] = "jointeam"
	if (class[0] == '0') {
		engclient_cmd(id, jointeam, team)
		return
	}

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Ossal

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.05.2013 13:41

Może plugin gryzie się z silnikiem ZP, tak właściwie to po co Ci taki plugin na zp?:D


  • +
  • -
  • 0

#3 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 07.05.2013 07:53

Może będzie działać tak
 
public so_respawn_him(id) {
	
	if(!is_user_alive(id))
		zp_core_respawn_as_zombie(id, true)
		
	return PLUGIN_CONTINUE	
}

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych