←  Pluginy AMXX

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

amx_end

  • +
  • -
KobraPL - zdjęcie KobraPL 05.06.2009

amx_end
by Kobra


Opis pluginu:
Plugin zlicza ilość wygranych rund przez poszczególne team'y i zmienia mapę po wygraniu przez ktorąś 11-tu rund. Po 10-ciu wygranych rundach pojawia się vote złożony z 5-ciu losowych map z mapcycle.txt i wybierany jest nextmap (cvard amx_nextmap).

Konfiguracja:
amx_end_rounds - [opcjonalne] zmienia ilość wygranych rund, po których następuje zmiana mapy. 11-13 rund jest optymalnie.
Aby zmienić ilość zapamiętywanych ostatnich map należy wyedytować źródło amx_end.sma i zmienić linijkę
#define LAST_MAPS 7

Uwagi:
* aby koniec mapy nie nastąpił z powodu "końca czasu", należy ustawić mp_roundtime na jakąś wysoką wartość
* ostatnie mapy zapisywane są w addons/amxmodx/configs/last_maps.ini

Changelog:
v1.4b
*fix pamięci ostatnich map
*optymalizacja filtracji map granych
*małe bugfixy
v1.3
*dodano pamięć ostatnich 7 map i pomijanie ich w głosowaniu
v1.2b
*najprawdopodobniej kolorki z v1.1 wywalaly serwa, wiec z nich zrezygnowalem - nie mam 100% pewnosci, stad "beta"
*kilka tweakow
*reset fix TX R3X @ amxx.pl! :-)
v.1.1
*dodany vote po 10ciu wygranych rundach
*dodane kolorki
v1.0
*pierwsza wersja, konczy jedynie mape po 13 rundach.

Załączony plik  amx_end.sma   9,04 KB   713 Ilość pobrań
Załączony plik  amx_end.amxx   11,11 KB   214 Ilość pobrań
Użytkownik KobraPL edytował ten post 05.03.2010 11:11
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 05.06.2009

w przypadku "restartu" nie dziala, moze ktos wie why?

register_event( "TextMsg", "event_reset", "a", "2&#Game_will_restart_in" );
Dodaj do plugin_init()

---

aby koniec mapy nie nastapil z powodu "konca czasu", nalezy ustawic mp_roundtime na jakas wysoka wartosc.

wydaje mi się, że chodzi o

mp_timelimit

a żeby usunąć limit czasowy mapy wystarczy dać wartość 0

Plugin fajny.
Odpowiedz

  • +
  • -
KobraPL - zdjęcie KobraPL 05.06.2009

w przypadku "restartu" nie dziala, moze ktos wie why?

register_event( "TextMsg", "event_reset", "a", "2&#Game_will_restart_in" );
Dodaj do plugin_init()


Zaktualizowalem, dzięki :) Nie testowalem, ale jesli sam event zaskoczy, to w teorii powinno dzialac :)

aby koniec mapy nie nastapil z powodu "konca czasu", nalezy ustawic mp_roundtime na jakas wysoka wartosc.

wydaje mi się, że chodzi o

mp_timelimit

a żeby usunąć limit czasowy mapy wystarczy dać wartość 0


Calkowita racja, mp_timelimit, piatek rano... ;) Jednakze ustawienie na 0 nie jest chyba dobrym pomyslem, bo mapa bez graczy by sie nie zmienila na nastepna az do wejscia graczy (AFAIK rundy sie nie licza bez graczy). A niekiedy mapa sprawia, ze gracze nie chca wejsc na serwer - rotacja zawsze jest pozyteczna.
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 05.06.2009

Jednakze ustawienie na 0 nie jest chyba dobrym pomyslem, bo mapa bez graczy by sie nie zmienila na nastepna az do wejscia graczy (AFAIK rundy sie nie licza bez graczy)

to zabezpiecz przed tym.

na mapach de_ bez graczy masz:
Team "CT" triggered "Target_Saved" (CT "pkt+1") (T "pkt")
a na mapach cs_ bez graczy masz:
Team "TERRORIST" triggered "Hostages_Not_Rescued" (CT "pkt") (T "pkt+1")
na mapach as_ :
Team "TERRORIST" triggered "VIP_Not_Escaped" (CT "pkt") (T "pkt+1")
a na innych, no cóż... pozostaje ci sprawdzać np czy runda nie trwa więcej niż mp_roundtime ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 05.06.2009

Widzę, że usunąłeś
register_event("TextMsg", "event_reset", "a", "2&#Game_C")
Można przypisać jedną funkcję do obu eventów, nie ma problemu z tym. Gdy nagle serwer opustoszeje i wrócą ludzie to będzie właśnie Game Commencing i reset punktów byłby wskazany :D
Odpowiedz

  • +
  • -
KobraPL - zdjęcie KobraPL 05.06.2009

Widzę, że usunąłeś

register_event("TextMsg", "event_reset", "a", "2&#Game_C")
Można przypisać jedną funkcję do obu eventów, nie ma problemu z tym. Gdy nagle serwer opustoszeje i wrócą ludzie to będzie właśnie Game Commencing i reset punktów byłby wskazany :D


Tx, dodane.
Odpowiedz

  • +
  • -
Malaga - zdjęcie Malaga 17.06.2009

Czemu mi nie włącza wybranej mapy z votowania ? tylko inną z mapcycle/maps.ini


Moze jest drugi taki plugin i dzialajacy poprawnie?
Odpowiedz

  • +
  • -
legion - zdjęcie legion 19.06.2009

Mam pytanie jak wylaczyc vite w tym plugu?
Odpowiedz

  • +
  • -
KobraPL - zdjęcie KobraPL 22.06.2009

Czemu mi nie włącza wybranej mapy z votowania ? tylko inną z mapcycle/maps.ini
Moze jest drugi taki plugin i dzialajacy poprawnie?

Plugin korzysta z mapcycle.txt, ktore jest wczytywane na starcie. Co Ci wypisuje w logach AMX'a? Dosyc duzo informacji tam wypluwa, wiec to powinno pomoc.

Mam pytanie jak wylaczyc vite w tym plugu?


Znajdz ten kawalek kodu
if((g_roundsWonCT>9 || g_roundsWonT>9) && (gVoteRunning==0)) { // odpalamy vote, jesli ktoras druzyna wygrala 10 rund
		run_vote()
	}
i zakomentuj run_vote(), czyli
if((g_roundsWonCT>9 || g_roundsWonT>9) && (gVoteRunning==0)) { // odpalamy vote, jesli ktoras druzyna wygrala 10 rund
//		run_vote()
	}
Odpowiedz

  • +
  • -
add_pl - zdjęcie add_pl 02.08.2009

Co zmienic ,aby mapy byly pobierane z maps.ini ,a nie jak jest teraz z mapcycle.txt?
Odpowiedz

  • +
  • -
KobraPL - zdjęcie KobraPL 18.08.2009

Procedurka odpowiedzialna za wczytywanie map, to read_maps() i w niej masz linijkę:
format(rsFile, 128 ,"mapcycle.txt", rsFile) // should be something like addons/amxmodx/configs/
oczywiście komentarz // jest błędny :P Zamień tą linijkę na
format(rsFile, 128 ,"addons/amxmodx/configs/maps.ini", rsFile)
Odpowiedz

  • +
  • -
obi - zdjęcie obi 18.08.2009

dasz rade zrobic, zeby 5 ostatnich map bylo dodawanych do bazydanych lub innego [vault?] i nie bylo powtarzanych prezz nastepne vote? bo ciagle na moim serwezre jest grane tylko dust2 > aztec > train > nuke > dust2 > aztec itd ;d


a i jeszcze, jak zrobic zeby od godziny 2 w nocy czytalo dany plik mapcycle, a od 8 rano znowu ten normalny mapcycle.txt ? chce zrobic mapcycle dzienny i nocny.
Odpowiedz

  • +
  • -
obi - zdjęcie obi 18.08.2009

no i w czym ma mi to pomoc bo nie rozumiem ?
Odpowiedz

  • +
  • -
KobraPL - zdjęcie KobraPL 02.09.2009

Właśnie wczoraj zmieniałem to na potrzeby GameManiak LeDsplej [TP].

v1.3
* dodano pamięć ostatnich 7 map i pomijanie ich w głosowaniu
* ostatnie mapy zapisywane są w addons/amxmodx/configs/last_maps.ini
* aby zmienić ilość zapamiętywanych ostatnich map należy wyedytować źródło amx_end.sma i zmienić linijkę
#define LAST_MAPS 7
Odpowiedz

  • +
  • -
kasza - zdjęcie kasza 16.09.2009

KobraPL,

mp_roundtime

a nie mp_timelimit ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Change - zdjęcie Change 05.11.2009

Już to ktoś wcześniej pisał ;) Może jakiś mod poprawić w 1 poście, żeby nie było problemów?
Odpowiedz

  • +
  • -
Vandal - zdjęcie Vandal 06.11.2009

mam Pytanie czy da się wyłączyć opcje zeby nie pisało jaka drużyna wygrywa ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Wujek - zdjęcie Wujek 07.11.2009

Poszukaj w dziale scripting/pytania bo był niedawno.
Odpowiedz

  • +
  • -
Szczurek - zdjęcie Szczurek 19.12.2009

Witam, mam problem taki że votuje mi po 10 rundach ale po 13 nie zmienia mapki, wie ktoś może dlaczego?? ;/
Odpowiedz