Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

amx_end


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 KobraPL

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:23
Offline

Napisano 05.06.2009 09:53

amx_end
by Kobra


Opis pluginu:
Plugin zlicza ilość wygranych rund przez poszczególne team'y i zmienia mapę po wygraniu przez ktorąś 11-tu rund. Po 10-ciu wygranych rundach pojawia się vote złożony z 5-ciu losowych map z mapcycle.txt i wybierany jest nextmap (cvard amx_nextmap).

Konfiguracja:
amx_end_rounds - [opcjonalne] zmienia ilość wygranych rund, po których następuje zmiana mapy. 11-13 rund jest optymalnie.
Aby zmienić ilość zapamiętywanych ostatnich map należy wyedytować źródło amx_end.sma i zmienić linijkę
#define LAST_MAPS 7

Uwagi:
* aby koniec mapy nie nastąpił z powodu "końca czasu", należy ustawić mp_roundtime na jakąś wysoką wartość
* ostatnie mapy zapisywane są w addons/amxmodx/configs/last_maps.ini

Changelog:
v1.4b
*fix pamięci ostatnich map
*optymalizacja filtracji map granych
*małe bugfixy
v1.3
*dodano pamięć ostatnich 7 map i pomijanie ich w głosowaniu
v1.2b
*najprawdopodobniej kolorki z v1.1 wywalaly serwa, wiec z nich zrezygnowalem - nie mam 100% pewnosci, stad "beta"
*kilka tweakow
*reset fix TX R3X @ amxx.pl! :-)
v.1.1
*dodany vote po 10ciu wygranych rundach
*dodane kolorki
v1.0
*pierwsza wersja, konczy jedynie mape po 13 rundach.

Załączony plik  amx_end.sma   9,04 KB  681 Ilość pobrań
  amx_end.amxx
Załączony plik  amx_end.amxx   11,11 KB  214 Ilość pobrań

Użytkownik KobraPL edytował ten post 05.03.2010 11:11

  • +
  • -
  • 1

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.06.2009 11:16

w przypadku "restartu" nie dziala, moze ktos wie why?

register_event( "TextMsg", "event_reset", "a", "2&#Game_will_restart_in" );
Dodaj do plugin_init()

---

aby koniec mapy nie nastapil z powodu "konca czasu", nalezy ustawic mp_roundtime na jakas wysoka wartosc.

wydaje mi się, że chodzi o

mp_timelimit

a żeby usunąć limit czasowy mapy wystarczy dać wartość 0

Plugin fajny.
  • +
  • -
  • 0

#3 KobraPL

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:23
Offline

Napisano 05.06.2009 11:48

w przypadku "restartu" nie dziala, moze ktos wie why?

register_event( "TextMsg", "event_reset", "a", "2&#Game_will_restart_in" );
Dodaj do plugin_init()


Zaktualizowalem, dzięki :) Nie testowalem, ale jesli sam event zaskoczy, to w teorii powinno dzialac :)

aby koniec mapy nie nastapil z powodu "konca czasu", nalezy ustawic mp_roundtime na jakas wysoka wartosc.

wydaje mi się, że chodzi o

mp_timelimit

a żeby usunąć limit czasowy mapy wystarczy dać wartość 0


Calkowita racja, mp_timelimit, piatek rano... ;) Jednakze ustawienie na 0 nie jest chyba dobrym pomyslem, bo mapa bez graczy by sie nie zmienila na nastepna az do wejscia graczy (AFAIK rundy sie nie licza bez graczy). A niekiedy mapa sprawia, ze gracze nie chca wejsc na serwer - rotacja zawsze jest pozyteczna.
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 05.06.2009 12:25

Jednakze ustawienie na 0 nie jest chyba dobrym pomyslem, bo mapa bez graczy by sie nie zmienila na nastepna az do wejscia graczy (AFAIK rundy sie nie licza bez graczy)

to zabezpiecz przed tym.

na mapach de_ bez graczy masz:
Team "CT" triggered "Target_Saved" (CT "pkt+1") (T "pkt")
a na mapach cs_ bez graczy masz:
Team "TERRORIST" triggered "Hostages_Not_Rescued" (CT "pkt") (T "pkt+1")
na mapach as_ :
Team "TERRORIST" triggered "VIP_Not_Escaped" (CT "pkt") (T "pkt+1")
a na innych, no cóż... pozostaje ci sprawdzać np czy runda nie trwa więcej niż mp_roundtime ;)
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.06.2009 12:46

Widzę, że usunąłeś
register_event("TextMsg", "event_reset", "a", "2&#Game_C")
Można przypisać jedną funkcję do obu eventów, nie ma problemu z tym. Gdy nagle serwer opustoszeje i wrócą ludzie to będzie właśnie Game Commencing i reset punktów byłby wskazany :D
  • +
  • -
  • 0

#6 KobraPL

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:23
Offline

Napisano 05.06.2009 13:43

Widzę, że usunąłeś

register_event("TextMsg", "event_reset", "a", "2&#Game_C")
Można przypisać jedną funkcję do obu eventów, nie ma problemu z tym. Gdy nagle serwer opustoszeje i wrócą ludzie to będzie właśnie Game Commencing i reset punktów byłby wskazany :D


Tx, dodane.
  • +
  • -
  • 0

#7 Malaga

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
Offline

Napisano 17.06.2009 18:47

Czemu mi nie włącza wybranej mapy z votowania ? tylko inną z mapcycle/maps.ini


Moze jest drugi taki plugin i dzialajacy poprawnie?
  • +
  • -
  • 0

#8 legion

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:50
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Janow
Offline

Napisano 19.06.2009 12:13

Mam pytanie jak wylaczyc vite w tym plugu?
  • +
  • -
  • 0

#9 KobraPL

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:23
Offline

Napisano 22.06.2009 11:51

Czemu mi nie włącza wybranej mapy z votowania ? tylko inną z mapcycle/maps.ini
Moze jest drugi taki plugin i dzialajacy poprawnie?

Plugin korzysta z mapcycle.txt, ktore jest wczytywane na starcie. Co Ci wypisuje w logach AMX'a? Dosyc duzo informacji tam wypluwa, wiec to powinno pomoc.

Mam pytanie jak wylaczyc vite w tym plugu?


Znajdz ten kawalek kodu
if((g_roundsWonCT>9 || g_roundsWonT>9) && (gVoteRunning==0)) { // odpalamy vote, jesli ktoras druzyna wygrala 10 rund
		run_vote()
	}
i zakomentuj run_vote(), czyli
if((g_roundsWonCT>9 || g_roundsWonT>9) && (gVoteRunning==0)) { // odpalamy vote, jesli ktoras druzyna wygrala 10 rund
//		run_vote()
	}

  • +
  • -
  • 0

#10 add_pl

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 02.08.2009 09:41

Co zmienic ,aby mapy byly pobierane z maps.ini ,a nie jak jest teraz z mapcycle.txt?
  • +
  • -
  • 0

#11 KobraPL

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:23
Offline

Napisano 18.08.2009 13:09

Procedurka odpowiedzialna za wczytywanie map, to read_maps() i w niej masz linijkę:
format(rsFile, 128 ,"mapcycle.txt", rsFile) // should be something like addons/amxmodx/configs/
oczywiście komentarz // jest błędny :P Zamień tą linijkę na
format(rsFile, 128 ,"addons/amxmodx/configs/maps.ini", rsFile)

  • +
  • -
  • 0

#12 obi

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 18.08.2009 15:55

dasz rade zrobic, zeby 5 ostatnich map bylo dodawanych do bazydanych lub innego [vault?] i nie bylo powtarzanych prezz nastepne vote? bo ciagle na moim serwezre jest grane tylko dust2 > aztec > train > nuke > dust2 > aztec itd ;d


a i jeszcze, jak zrobic zeby od godziny 2 w nocy czytalo dany plik mapcycle, a od 8 rano znowu ten normalny mapcycle.txt ? chce zrobic mapcycle dzienny i nocny.
  • +
  • -
  • 0

#13 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 18.08.2009 20:20

http://amxx.pl/topic... ... t12950.htm
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#14 obi

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 18.08.2009 23:07

no i w czym ma mi to pomoc bo nie rozumiem ?
  • +
  • -
  • 0

#15 KobraPL

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:23
Offline

Napisano 02.09.2009 14:51

Właśnie wczoraj zmieniałem to na potrzeby GameManiak LeDsplej [TP].

v1.3
* dodano pamięć ostatnich 7 map i pomijanie ich w głosowaniu
* ostatnie mapy zapisywane są w addons/amxmodx/configs/last_maps.ini
* aby zmienić ilość zapamiętywanych ostatnich map należy wyedytować źródło amx_end.sma i zmienić linijkę
#define LAST_MAPS 7

  • +
  • -
  • 0

#16 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 16.09.2009 21:30

KobraPL,

mp_roundtime

a nie mp_timelimit ?
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#17 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 05.11.2009 16:11

Już to ktoś wcześniej pisał ;) Może jakiś mod poprawić w 1 poście, żeby nie było problemów?
  • +
  • -
  • 0

#18 Vandal

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Suwałki
Offline

Napisano 06.11.2009 20:39

mam Pytanie czy da się wyłączyć opcje zeby nie pisało jaka drużyna wygrywa ?
  • +
  • -
  • 0

#19 Wujek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:279
Offline

Napisano 07.11.2009 09:59

Poszukaj w dziale scripting/pytania bo był niedawno.
  • +
  • -
  • 0

Reksio FFA, najstarszy serwer CS 1.6 w Polsce - 193.33.177.14:27051

SRU :)


#20 Szczurek

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Jaworzno
Offline

Napisano 19.12.2009 14:41

Witam, mam problem taki że votuje mi po 10 rundach ale po 13 nie zmienia mapki, wie ktoś może dlaczego?? ;/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych