Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak zmienić częstość odtwarzania dźwięków.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Spartaan

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:holandia
Offline

Napisano 26.04.2013 12:16

siema, na jednym z serwerów na których gram są dzwięki zombie jak strzelasz w zombiaka to slyszysz " k!@#a,  ja pier&&&e, w koncu kogos zaj****m" itp, ale za często sie pojawiają, wie ktoś gdzie to można zmienić, żeby tak często sie nie pojawiały ? :)

 

pozdrawiam i dzięki z góry.


Kawon (27.04.2013 12:24):
Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią!

Użytkownik Spartaan edytował ten post 26.04.2013 12:20

  • +
  • -
  • -1

#2 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 26.04.2013 14:50

W pliku konfiguracyjnym, sma lub cvar'ach, jednakże możesz to zmienić w urzędzie stanu cywilnego - podaj co to za plugin, kod lub cokolwiek. (po twoim opisie nie wiem DOKŁADNIE o jaki plugin chodzi)
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 Spartaan

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:holandia
Offline

Napisano 26.04.2013 15:25

chodzi o dzwieki bolu zombie (pain) za czesto po prostu wystepuja i jak zmnienic ta czestotliwosc
 

 


  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.04.2013 15:51

Pokaz listę pluginow
  • +
  • -
  • 0

#5 Spartaan

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:holandia
Offline

Napisano 26.04.2013 16:00

na te dzwieki nie ma pluginu... poprzedni h@ po prostu tak ustawił a teraz nie potrafią tego zmienić. one zostaly poprostu dodane do pliku z ustawieniami zombieplague.ini i chcą zmienic czestotliwosc tych dzwiekow zeby tak czesto ich nie bylo slychac....

 

[Sounds] (randomly chosen if more than one)
WIN ZOMBIES = ambience/the_horror1.wav , ambience/the_horror3.wav , ambience/the_horror4.wav
WIN HUMANS =
WIN NO ONE =
ZOMBIE INFECT =
ZOMBIE PAIN = pain/1.wav, pain/2.wav, pain/3.wav, pain/4.wav, pain/5.wav
 

 

 

 


Użytkownik Spartaan edytował ten post 26.04.2013 16:08

  • +
  • -
  • 0

#6 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 26.04.2013 17:30

Podaj jakiego pluginu - silnika w zombie używasz...


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#7 Spartaan

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:holandia
Offline

Napisano 26.04.2013 19:13

zp 5.0


  • +
  • -
  • 0

#8 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 26.04.2013 20:36

Edytuj plugin zombie_sounds:
  • Znajdź linię:
    new cvar_zombie_sounds_pain, cvar_zombie_sounds_attack, cvar_zombie_sounds_idle
    

    i dodaj na jej końcu:
    , cvar_zombie_pain_ratio
    
  • Znajdź linię:
    cvar_zombie_sounds_idle = register_cvar("zp_zombie_sounds_idle", "1")
    

    i dodaj poniżej niej:
    cvar_zombie_pain_ratio = register_cvar("zp_zombie_pain_ratio", "0")
    
  • przejdź do fw_EmitSound, następnie wewnątrz IFa oznaczonego komentarzem "Zombie being hit" dodaj zaraz na początku:
    if(random(255)>get_pcvar_num(cvar_zombie_pain_ratio))
    return FMRES_SUPERCEDE;
  • Skompiluj plugin i wrzuć na serwer. Od teraz masz dostępny cvar zp_zombie_pain_ratio. Możesz wpisać do niego wartość od 0 do 256, gdzie:
    0 - dźwięk emitowany za każdym razem
    ...
    256 - dźwięk nie emitowany nigdy.

    Ustawisz go sobie już na jaką tylko wartość będziesz chciał :)

Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 27.04.2013 12:17

  • +
  • -
  • 3
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#9 Spartaan

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:holandia
Offline

Napisano 27.04.2013 00:37

wszystko jest zrobione, tylko to ogranicza wszystkie dzwieki a nie tylko bólu, bo łapki zombiaków też małoco słychać i dzwiek zarazenia slychac co ktorys raz mimo ze jest ustawione na 0.


Użytkownik Spartaan edytował ten post 27.04.2013 00:40

  • +
  • -
  • 0

#10 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 27.04.2013 12:18

Pokaż w którym miejscu dodałeś
if(random(255)>get_pcvar_num(cvar_zombie_pain_ratio))
return FMRES_SUPERCEDE;

  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#11 Spartaan

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:holandia
Offline

Napisano 27.04.2013 12:56

//Replace these next sounds for zombies only
if (!is_user_connected(id) || !zp_core_is_zombie(id))
return FMRES_IGNORED;

static sound[SOUND_MAX_LENGTH]
if (get_pcvar_num(cvar_zombie_sounds_pain))
{
// Zombie being hit
if(random(255)>get_pcvar_num(cvar_zombie_pain_ratio))
return FMRES_SUPERCEDE;

if (sample[7] == 'b' && sample[8] == 'h' && sample[9] == 'i' && sample[10] == 't')

  • +
  • -
  • 0

#12 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 27.04.2013 13:47

Źle umieściłeś. Miało być za następnym IFem, nie przed nim...


  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#13 Spartaan

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:holandia
Offline

Napisano 27.04.2013 16:37

 // Zombie being hit
if (sample[7] == 'b' && sample[8] == 'h' && sample[9] == 'i' && sample[10] == 't')
{

if(random(255)>get_pcvar_num(cvar_zombie_pain_ratio))
return FMRES_SUPERCEDE;
}
 

 

 

dodam to po if to kompiluje lokalnie z bledami
 

 


  • +
  • -
  • 0

#14 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 27.04.2013 19:01

A możesz te błędy podać?


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#15 M4rc1nM

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 28.04.2013 11:05

Kombinowałem trochę ze znakami { }

Przy takiej skladni

 

 

// Zombie being hit

if (sample[7] == 'b' && sample[8] == 'h' && sample[9] == 'i' && sample[10] == 't')
{
 
if(random(255)>get_pcvar_num(cvar_zombie_pain_ratio))
return FMRES_SUPERCEDE;
 
 
 

Plugin kompiluje się beż błędów lecz jeszcze go nie sprawdzałem na serwie.

Jak go sprawdzę to napiszę. 

  GwynBleidD dziękuje za dotychczasową pomoc :)
  • +
  • -
  • 0

#16 M4rc1nM

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 28.04.2013 18:38

 przepraszam Was ale nie wiem jak tu edytować post.

GwynBleidD wszystko działa tak jak powinno :)

dziękuję serdecznie za pomoc :)

Ptk. dla Ciebie :)

Można zamknąć 


Użytkownik M4rc1nM edytował ten post 28.04.2013 18:39

  • +
  • -
  • 0

#17 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 28.04.2013 21:13

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych