Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Podmiana modelu, set_pev.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 anachaj

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 24.04.2013 21:28

Witam,

jest to skromny VIPek pod PB, mam tutaj model "rąk" gracza wraz z markerem.
Bronią podmienianą jest P90, w jednym pliku .mdl mam 2 skiny (dla CT i TT)

 

naskrobałem coś takiego:
 

public Bron(id){
if(read_data(2)==CSW_P90){ 
    if(get_user_team(id)==2){  
    (tutaj chce wklepac kod dla skinu CT)
    }
    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbgun1.mdl") 
    set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_pbgun1.mdl")
}

Dla TT sobie wczytuje ładnie model czerwony, a jak wywołać model niebieski?
Podaje obrazek jak wygląda model.

83941729081213442041.jpg

 


  • +
  • -
  • 0

#2 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 24.04.2013 21:59

Odpowiednio ustawiasz pev_skin ( set_pev( id, pev_skin, skinID ); ). Liczysz od zera wiec, czerwony to skin=0, a niebieski to skin=1.


  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#3 anachaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 25.04.2013 05:40

Teoretycznie to powinno zadziałać?
 

public Bron(id){
	if(read_data(2)==CSW_P90){
	if(get_user_team(id)==2){
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbgun1.mdl")
		set_pev(id, pev_skin, 1);
	}
	else //Zapomniałem dodać tego wyżej ^^, chyba że nie potrzebne.
	set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbgun1.mdl")
	set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_pbgun1.mdl")
	}
}

Użytkownik anachaj edytował ten post 25.04.2013 05:41

  • +
  • -
  • 0

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 25.04.2013 08:58

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Pytania

do

Scripting AMXX > Pytania
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 25.04.2013 09:05

po else zapomniałeś też dać klamry


  • +
  • -
  • 0

#6 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 25.04.2013 12:45

public Bron(id){
    if(read_data(2)==CSW_P90){

        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbgun1.mdl")
        if(get_user_team(id)==2)
            set_pev(id, pev_skin, 1);
        else
            set_pev(id, pev_skin, 0);
    }
}

 

Tak chyba prościej


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#7 anachaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 25.04.2013 14:03

Nie pomaga... Nadal rękę ma czerwoną. (Oczywiście po wejściu do CT)

Edit:
Spróbowałem nawet tak:
 

public Bron(id){
	if(read_data(2)==CSW_P90){
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbgun1.mdl")
		set_pev(id, pev_skin, 0);
	}
}

A potem tak:
 

public Bron(id){
	if(read_data(2)==CSW_P90){
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbgun1.mdl")
		set_pev(id, pev_skin, 1);
	}
}

A rękę mam nadal czerwoną (niezależnie od drużyny...


Użytkownik anachaj edytował ten post 25.04.2013 14:18

  • +
  • -
  • 0

#8 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 25.04.2013 16:17

public Bron(id){
    if(read_data(2)==CSW_P90){
        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbgun1.mdl")
        set_pev( fm_find_ent_by_owner( -1, "weapon_p90" ), pev_skin, 1 );
    }
}

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#9 anachaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 25.04.2013 16:44

Przy kompilacji lokalnej :
Error: Undefined symbol "fm_find_ent_by_owner" on line 44

 


Użytkownik anachaj edytował ten post 25.04.2013 16:44

  • +
  • -
  • 0

#10 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 25.04.2013 18:20

To dołącz bibliotekę potrzebną, nie wiesz jaką? Odsyłam do dokumentacji.

A nawet dam linka:

http://amxx.pl/dokum...nd-ent-by-owner


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#11 anachaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 25.04.2013 18:23

:facepalm:
 

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

Oczywiście nadal nie działa


Użytkownik anachaj edytował ten post 25.04.2013 18:24

  • +
  • -
  • 0

#12 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 25.04.2013 20:57

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

public plugin_init()
{
    register_plugin("da", "da", "ad")
    register_clcmd("say /dlapicu", "Bron")
}
public Bron(id){
    if(read_data(2)==CSW_P90){
        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbgun1.mdl")
        set_pev( fm_find_ent_by_owner( -1, "weapon_p90", id ), pev_skin, 1 );
    }
}

 

Co do biblioteki masz swoje :facepalm: ...

Brakowało też jednego argumentu tej funkcji, nie testowane więc sobie sprawdź.


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#13 anachaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 26.04.2013 05:42

Kompiluje się i w ogóle, ale ta ręka jest nadal czerwona.. :/
Próbowałem też

pev_skin, 1

na

pev_skin, 0

Nic nie daje...


  • +
  • -
  • 0

#14 anachaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 26.04.2013 13:37

Może jest jakiś inny sposób na wybranie skina?


  • +
  • -
  • 0

#15 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.04.2013 15:49

Widać skiny nie działają dla modeli v użyj zamiast tego np. odzielnnych modeli lub submodeli ( chociaż skoro skiny nie działają submodele też mogą nie działać warto to sprawdzić )
  • +
  • -
  • 0

#16 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 26.04.2013 17:29

https://forums.allie...ad.php?t=149167

Biorąc pod uwagę ten temat, nie wiem czy podmienianie submodelu V broni jest możliwe. Możesz spróbować zmienić pev_body na 1 dla gracza, tylko nie wiem czy to zadziała gdy nie masz submodelu w głównym modelu gracza... Ale próbować zawsze można.


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#17 anachaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 26.04.2013 19:24

pev_body - próbowałem, nie działa :/
Tak więc jest może opcja wyciągnięcia tego skina do 2 modelu w odrębnym pliku?


  • +
  • -
  • 0

#18 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 26.04.2013 19:47

Tak, zrób na dwa oddzielne modele lub spróbuj z submodelami jak napisał Dark (lepiej na 2 osobne rozbij, na pewno zadziała).


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#19 anachaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:84
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 26.04.2013 19:50

No nic, do zamknięcia, poradziłem sobie.


Użytkownik anachaj edytował ten post 26.04.2013 20:02

  • +
  • -
  • 0

#20 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 26.04.2013 21:38

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych