Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem przy Questach


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 23.04.2013 19:36

Siemak, napisałem swoje własne Questy (pomagałem sobie przy innych,brałem kawałek kodu itp..) lecz mam problem że jak się wykona Questa i dostanie nagrode to nadal nalicza mi kille i mi wyświetla info że zabiłem daną liczbę Besti...

 
if(player_questy[kid] == 1 && ukonczony[kid] == 1){
niemoge(id);
}
else{
if(player_questy[kid] == 1){
if(player_class[vid] == Ninja || player_class[vid] == Barbarzynca || player_class[vid] == Hunter || player_class[vid] == Mnich || player_class[vid] == Imp || player_class[vid] == Szkielet || player_class[vid] == Izual || player_class[vid] == Grabarz || player_class[vid] == Baal){
ile_juz[kid]++;
savexpcom(kid)
}
if(ile_juz[kid] == 10){
ukonczony[kid] = 1
ile_juz[kid] = 0
player_intelligence[kid] += 1
player_strength[kid] += 1
player_agility[kid] += 1
player_dextery[kid] += 1
savexpcom(kid)
player_questy[kid] = 0 //Wyzerowałem Quest lecz nadal nalicza te Bestie..
}
}
}

Użytkownik Koniarek edytował ten post 23.04.2013 19:37


#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 23.04.2013 20:57

Popraw kod bo jest nieestetycznie.
if(ile_juz[kid] == 10)
na
if(ile_juz[kid] >= 10)
Do czego słóży funkcja niemoge(id), ma prezentować tutaj to do czego nie twój kod nie może dojść ?
sebul (24.04.2013 10:51):
"Popraw kod bo jest nieestetycznie."
Niestety po aktualizacji tak to wygląda i tego nie zmienisz.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 23.04.2013 21:26

niemoge(id) - Informacje w hudzie,sayu + dzwięk że nie można danej rzeczy zrobić



#4 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 26.04.2013 17:29

@F5



#5 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 26.04.2013 23:14

czyli
 ile_juz[id] 
to postęp misji? jeśli tak, to sprawdzaj w deathmsg czy ma tą misję. ja zawsze, jak mi nie działa wypisuje na chacie wartości zmiennych, czyli wypisz czy na pewno wyzerowało tą wartość. Możesz tak porobić w różnych funkcjach, będziesz wiedział co działa i gdzie dochodzi. np. client_print(id, 3, "DeathMsg | postep: %d status: %d ...", postep[id], status[id] ...) napisz potem co się dzieje, czy wyzeruje itp.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#6 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 26.04.2013 23:31

Dobra, dzięki zaraz sprawdze, a mam pytanie, w tym Queście u góry co podałem trzeba zabić 10 klas, tylko jest taki problem że gdy zostaje 1 bestia do zabicia i się ją zabije to chciałbym żeby nie pokazywało tego:

client_print(kid,print_chat,"Q1 | Zabiles Bestie! Pozostalo 0.")

Tylko od razu informacje że gracz ukończył Questa.



#7 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 27.04.2013 17:02

To zamień treść, że gracz ukończył Questa

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#8 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 29.04.2013 14:49

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych