Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

funkcja ktora pobiera liczbe tt i ct


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 rivit

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:543
  • GG:
  • Imię:Albert
  • Lokalizacja:Kombornia
Offline

Napisano 23.04.2013 06:52

witam.
Mam taka sprawe z ptb. Ustawilem ze transferowanie zaczyna sie od 4 graczy na mapie. Ale gdy np. 3 graczy gra a 1 jest na spekcie to miota tymi graczami. Chcialbym zrobic tak aby transferowanie zaczynalo sie od 4 graczy czyli liczba tt + ct, tylko nie moge znalezc tego w dokumentacji.
Uwaga nie chodzi mi o get_playersnum!!

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png 46.29.20.162:25028

SPRZEDAM CoD MoD'a (+klasy,perki, pluginy) info na pw lub gg

Rivit.gif

 

 


#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 23.04.2013 07:51

http://amxx.pl/dokum...f90/get_players

 

Odpowiednia flaga i pobierzesz CT i TT. 


  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 rivit

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:543
  • GG:
  • Imię:Albert
  • Lokalizacja:Kombornia
Offline

Napisano 23.04.2013 08:06

mozesz podpowiedziec jak to? na pewno 'h' i 'c' ale jak TT + CT nie wiem. help!

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png 46.29.20.162:25028

SPRZEDAM CoD MoD'a (+klasy,perki, pluginy) info na pw lub gg

Rivit.gif

 

 


#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 23.04.2013 08:18

get_players(players, pnum, "che", "CT"); - CT
get_players(players, pnum, "che", "TERRORIST") - TT

w pnum masz ilość a w tabeli players masz Id userów

Pewnie jest "lepszy sposób" jednak ten mi przyszedł pierwszy na myśl


  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 rivit

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:543
  • GG:
  • Imię:Albert
  • Lokalizacja:Kombornia
Offline

Napisano 23.04.2013 08:22

dobra a jak to polaczyc z if?
if (liczba TT + CT)== 4
{
//wykonaj to i to
}

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png 46.29.20.162:25028

SPRZEDAM CoD MoD'a (+klasy,perki, pluginy) info na pw lub gg

Rivit.gif

 

 


#6 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 23.04.2013 15:46

Utwórz 2 zmienne, pobierzesz osobno ct do jednej i tt do jednej? (toporniej raczej to można pobrać get_playersnum() i pętlą sprawdzać czy należy on do ct lub tt)
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#7 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 23.04.2013 15:51

stock get_realplayersnum(team = 0) {
new playerCnt;
for(new i=1, MaxPlayers=get_maxplayers(); i<=MaxPlayers; ++i) {
if(!is_user_connected(i))
continue;

if(team && get_user_team(i) != team)
continue;

++playerCnt;
}
return playerCnt;
}

get_realplayersnum() - liczba wszystkich graczy
get_realplayersnum(1) - liczba tt
get_realplayersnum(2) - liczba ct
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#8 rivit

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:543
  • GG:
  • Imię:Albert
  • Lokalizacja:Kombornia
Offline

Napisano 23.04.2013 17:55

a jak to polaczyc z if? Bo przerabiam ptb a nie chce aby bralo pod uwage spektow.
Rozwiazanie sebula wydaje sie byc sensowne. Tylko jak to podpiac do ptb?

albo mozna zrobic tak bo mi wpadlo do glowy tera
if (get_playersnum - SPECTATORS)
//wykonaj to i to
tylko sami obserwatorzy, bez hltv (i tak nie mam na serwie :()

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png 46.29.20.162:25028

SPRZEDAM CoD MoD'a (+klasy,perki, pluginy) info na pw lub gg

Rivit.gif

 

 


#9 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 24.04.2013 15:00

Może to?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Andrzejek"

new wszyscy_tt, wszyscy_ct;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /sprawdz", "sprawdz_ilosc");
}

public sprawdz_ilosc(id)
{
	update_terro();
	
	client_print(id, print_chat, "Wszyscy tt: %s | Wszyscy ct: %s", wszyscy_tt, wszyscy_ct);
}

stock update_terro() 
{
	wszyscy_tt = active_players(CS_TEAM_T, false);
	wszyscy_ct = active_players(CS_TEAM_CT, false);
}

stock active_players(CsTeams:team, bool:aliveonly = false) 
{
	static players[32], inum, i, active, CsTeams:playerteam
	
	(aliveonly) ? get_players(players, inum, "ah") : get_players(players, inum, "h")
	
	active = 0
	
	for (i = 0; i < inum; ++i) {
		playerteam = cs_get_user_team(players[i])              
		if(playerteam == team) active++
	}
	return active
}

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#10 rivit

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:543
  • GG:
  • Imię:Albert
  • Lokalizacja:Kombornia
Offline

Napisano 24.04.2013 18:00

a jak to wlozyc zamiast tego get_playersnum?
// skip switching for a small number of players
	if (get_playersnum() < PTB_SWITCHMIN) return

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png 46.29.20.162:25028

SPRZEDAM CoD MoD'a (+klasy,perki, pluginy) info na pw lub gg

Rivit.gif

 

 


#11 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 24.04.2013 19:18

(aliveonly) ? get_players(players, inum, "ah") : get_players(players, inum, "h")

active = 0

for (i = 0; i < inum; ++i) {
	playerteam = cs_get_user_team(players[i])
	if(playerteam == team) active++
}

Tym sposobem:

  • Wykonujesz iterację po wszystkich graczach.
    Jeśli nie jest to HLTV, to pobierasz jego identyfikator
    oraz nick, co jest absolutnie zbędne w tym wypadku.
  • Następnie, ponownie iterujesz po liście graczy,
    tym razem sprawdzając kolejny warunek, czyli team,
    o co autor nie prosił i co jest zbędne.

Wracając do tematu:

  • korzystając ze stocka sebula:
    // skip switching for a small number of players
    	if (get_realplayersnum() < PTB_SWITCHMIN) return
    


#12 rivit

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:543
  • GG:
  • Imię:Albert
  • Lokalizacja:Kombornia
Offline

Napisano 24.04.2013 19:50

czyli to ma byc tak jak ty piszesz beniu??
A ten stock sebula to na koniec pluginu czy gdzie? (mr.green)

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png 46.29.20.162:25028

SPRZEDAM CoD MoD'a (+klasy,perki, pluginy) info na pw lub gg

Rivit.gif

 

 


#13 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 24.04.2013 21:05

tak wklej sobie na koniec


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#14 rivit

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:543
  • GG:
  • Imię:Albert
  • Lokalizacja:Kombornia
Offline

Napisano 25.04.2013 08:27

i tylko tyle?

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png 46.29.20.162:25028

SPRZEDAM CoD MoD'a (+klasy,perki, pluginy) info na pw lub gg

Rivit.gif

 

 


#15 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 25.04.2013 09:54

Jeśli ma zwracać liczbę graczy grających w tt lub ct, to trzeba ten kod trochę zmodyfikować, czyli
stock get_realplayersnum() {
new playerCnt;
for(new i=1, MaxPlayers=get_maxplayers(); i<=MaxPlayers; ++i) {
if(!is_user_connected(i))
continue;

if(!(UNASSIGNED < playerTeam[i] <= CTS))
continue;

++playerCnt;
}
return playerCnt;
}

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#16 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 06.05.2013 13:32

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych