Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bugi w klasach czy nie?DiabloMod by DarkGL Core 1.1.0


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 22.04.2013 21:55

No to tak.

Wiadomo, że każda klasa ma swoje własne opcje i jak na przykład będzie dany item i dana klasa, to moga sie nie zgrywac.

Ale czy da rady jakos temu zapobiec?

 

Bo jak wezmiemy np. item STALKER(niewidzialnosc i 5hp), a wezmiemy klase PRONINJA(ze scoutem widzialny na nozu nie)

 

I jak startujemy runde, to normlanie jestesmy niewidzialni, bo item w tym wypadku ma pierwszenstwo.

Ale gdy zmienimy znow na scout, to teraz pierwszenstwo ma opcja w klasie czyli:

diablo_render_cancel( id );

No i juz item traci swoje wlasciwosci, bo on tylko daje wlasciwosci przy spawnie.

A da rady jakos temu zapobiec?

 

Ten przyklad jest tylko odpowiednikiem do podobnych innych sytuacji, np. z ZABOJCA.

Na nozu laduje niewidzialnosc i opcja, aby ta niewidzialnosc znikla jak zmieniamy bron wyglada tak:

public diablo_weapon_deploy(id,wpnID,weaponEnt){
	if(bKlasa[id])	
	diablo_set_user_render(id);
}

No i teraz, przypuscmy, ze mamy item STALKER, to bedzie to samo, zrespimy sie normalnie z wlasciwosciami itemu i klasy, ale gdy wlaczymy moc noza a pozniej zmienimy na bron to render sie kasuje i item traci swoje wlasciwosci.

 

To wszystko co opisalem jest problemem w wiekszosci itemach polaczonych z klasami.

Jeszcze raz, da rade jakos to zmienic, aby bylo dobrze?

 

proszę sie zastanowic :)


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#2 FonX

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:100
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 23.04.2013 06:54

Mogę ci tylko dwa pomysły podsunąć. 

1. Gdy ninja zdobędzie/wylosuje np. Stalker to wyświetla mu się komunikat ,, Ten item nie jest dla tej klasy "  I w tedy dostajemy albo losowy item ewentualnie kasę na następne losowanie itemu.

 

2. Zablokowanie x itemu dla x klasy. Gdy Ninja wylosuje Stalkera to poprostu go nie dostaje tak jak by kupując przez ,, /rune " nie wylosował żadnego.

 

Masz tu link do tutka ale to starsza wersja.

 

http://amxx.pl/topic...ie-dla-kazdego/

 

 


Użytkownik fonx edytował ten post 23.04.2013 07:05


#3 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 23.04.2013 11:38

Pomysl bardzo ciekawy i chyba tak zrobie, bo inaczej nie darady "chyba".

Ale czekam na inne pomysly...


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych