#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Elitarny Komendant";
new const opis[] = "1/15 Deagl, Szybszy";
new const bronie = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
public plugin_init(){
register_plugin(nazwa, "1.0", "ktos");
cod_register_advance(cod_get_classid("Komendant"), 120, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,15) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Jest to awans klasy, zwykła klasę udało mi się skompilować lecz awansu niezbyt ; /
Jeśli można to poprosze też o link do kompilatora który czyta: #include <codmod>
Przepraszam za edit lecz dałem zły plik *.sma, tamten należał do zwykłej klasy ; >


Dodatki SourceMod













