Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Admin Freelook


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
37 odpowiedzi w tym temacie

#1 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.06.2009 13:32

Chodzi o plugin: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=1485

W temacie opisano kilka błędów, które administracja amxx.pl postanowiła wyeliminować. Niektóry pluginy mogę swobodnie testować z botami lub nawet sam, jednak ten wymaga większej liczby żywych osób na serwerze. Chciałbym, aby w tym temacie wypowiadali się testerzy lub programiści. Testerem może być każdy kto zechce używać poprawionego plugin i opisywać wyniki tutaj. Można też zgłaszać inne błędy niż te podanego na początku linku.

Posty nic nie wnoszące będą usuwane.


------------------------
Podejście 2.
Wersja 2.0I

Jako, że poprzedni pomysł nie zadziałał wszystko trzeba zaimplementować osobno.

Logi :>
A
- brak rezultatów
B
- poprawiony czat
- poprawiona śmierć (wpisanie kill daje nam free looka)
- próba poprawienia spawna (po ożywieniu przestajemy być Spectem)
C
- próba poprawienia komunikacji głosowej
ktoś nie chce to ma cvar

amx_voice_fix 0|1

D
- poprawiony czat(2)
E
- próba poprawy say_team
F
- próba poprawy say_team(2)
G
- próba poprawy say_team(3)
- próba poprawy słyszenia się graczy (+voicerecord)
H
- próba poprawy say_team(4) z opóźnieniem wiadomości
I
- say_team bez opóźnienia
J
- say_team bugfix

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4

#2 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 04.06.2009 14:43

Po ustawieniu free look adminowi wysyłam wiadomość TeamInfo przywracającą go do drużyny.

o co biega z tym ? ja sciagnolem napisze jak sie sprawdza.
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#3 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.06.2009 15:00

Już testuje, na razie tylko dalej jest błąd, że po śmierci pisze *SPEC*.

Załączone miniatury

  • de_dust2.jpg


#4 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.06.2009 19:30

Podejście 2. C
  • +
  • -
  • 0

#5 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 04.06.2009 20:36

new team_text[4][]={"","*DEAD*(Terrorist)","*DEAD*(Counter-Terrorist)","(Spectator)"}

public plugin_init() {

	register_message(get_user_msgid("SayText"), "message_SayText")	
}

public message_SayText(iMsgid, iDest, receiver)
{
	new id = get_msg_arg_int(1)	
	if(is_admin(id))
	{
		new text[152]
		get_msg_arg_string(2,text,151)
		
		if(containi(text,"*SPEC*")==1)
		{
			replace(text,151,"*SPEC*","*DEAD*")
			set_msg_arg_string(2,text)
		}
		else if(containi(text,"(Spectator)")==1)
		{
			replace(text,151,"(Spectator)",team_text[g_team[id]])
			set_msg_arg_string(2,text)
		}
	}
}

To poprawi to co zglaszal Kurek, troche musialem to pobadac ale bedzie dobrze :)

EDIT2: Powinno dzialac tez z say_team
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.06.2009 21:04

Miczu, czat był poprawiony już w wersji B :D poprawiłem C, żeby działało też w say_team

Update :]

PS Też myślałem, że argument 2 zawiera gotowy tekst na wyjście
  • +
  • -
  • 0

#7 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.06.2009 10:58

Na razie wszystko działa ładnie ;)

Załączone miniatury

  • de_dust20000.jpg


#8 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 08.06.2009 12:20

Nie działa:1) http://www.bankfotek.pl/view/254518 ( team czat )

#9 feever

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Kołobrzeg
Offline

Napisano 08.06.2009 12:28

Nie działa:1) http://www.bankfotek.pl/view/254518 ( team czat )


a jaki masz mp_chattime? ja zmieniłem i już śmiga
  • +
  • -
  • 0

#10 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 08.06.2009 12:35

zabrakło _ między T a Dead
Poprawny kod to:
#Cstrike_Chat_T_Dead

Poprawione!
  • +
  • -
  • 0

#11 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 08.06.2009 13:10

Wersja E z poprawionym say_team
  • +
  • -
  • 0

#12 bl00keRs

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:149
Offline

Napisano 08.06.2009 13:15

Chcialbym sie zapytac czy te kody w postach co piszecie, ze poprawiony, samemu trzeba nadpisac czy juz to robisz sam, edytujac topik do sciagniecia juz z gotowym/dobrym?
  • +
  • -
  • 0

#13 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 08.06.2009 13:29

W postach piszę tylko co zrobiłem źle (usprawiedliwiam niedziałanie :D )

Najnowszy, poprawiony kod znajdziesz w pierwszym poście.
  • +
  • -
  • 0

#14 bl00keRs

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:149
Offline

Napisano 08.06.2009 16:53

Takie bledy dostrzegli admini na moim serwerze:

1. Plugin nadal nie chce pracowac z pluginem Spectators invisible ( amx_spectate )
2.

zauważyłem pewien błąd, say działa normalnie, lecz say_team pokazuje mi podwójnie to co napisałem na czacie i to co napisałem będąc martwym na teamowym jest widocze dla żywych z mojego teamu :| EDIT: zauważyłem, że czasami jest ten błąd, a czasami go nie ma :|
czasami to co pisałem pokazywało się nawet po 4 razy.. niedługo admini będą nazywani największymi spamerami serwera przez to ;]


  • +
  • -
  • 0

#15 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 08.06.2009 16:57

ok dzięki za info, zaraz poprawię :D
  • +
  • -
  • 0

#16 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 08.06.2009 17:09

Zobacz teraz. Póki nie działa czat nie zajmuję się innym aspektami pluginu :>
  • +
  • -
  • 0

#17 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 08.06.2009 19:18

Także dojrzałem tego buga, zaraz przetestuje.

#18 bl00keRs

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:149
Offline

Napisano 08.06.2009 22:14

Zobacz teraz. Póki nie działa czat nie zajmuję się innym aspektami pluginu


Czat juz dziala poprawnie ;)
  • +
  • -
  • 0

#19 bl00keRs

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:149
Offline

Napisano 11.06.2009 15:37

Sorki ale inaczej sie nie da chyba, aby autor topiku zobaczyl, jeden problem znowu zauwazono:


1

Dzisiaj zauważyłem pewien błąd. Gdy bkx pisał wiadomości na say_team po śmierci, a ja żyłem, wyświetlały mi się one 2 razy. Raz normalnie tak jak zawsze, czyli *DEAD*bkx(terro): blabla i drugi raz (SPECTATOR)bkx: blabla. Pokazało mi się tak jakby żył i pisał ze spekta.


bkx był ze mną w teamie, ale go zabili i napisał nie żyjąc wiadomość na say_team i ja to zobaczyłem jako coś w stylu:
*DEAD*(Terrorist)bkx:aaa
(Spectator)bkx:aaa



2


Wlasnie zauwazylem takie 2 bledy:

Ja to jestem PALACZ SORTU a bkx to jest jeden z adminow, ja gram i jestem po stronie terrorystow, zas bkx gra w ct i zostal zabity a jak widzicie przy nicku bkx widnieje.

Dołączona grafika

Nastepna sprawa to jakies puste linijki sie robia Oo

Dołączona grafika



3


Nastepnym problemem jest to, ze zawsze gdy patrze z poziomu admina z widoku z gory na cala mape jest taki problem, opisze jak sie da najbardziej, mysle, ze da rade zrozumiec:

Z kamery, gdzie widac cale mape ogladam GRACZA1 (wiecie, te same kolka co widac od gory, taka kamera) i wtedy naciskam spacje i powinno mnie caly czas kierowac na rozne kamery na tego gracza ale tego nie robi, ciagle kieruje na innego gracza, np. ogladam z gory GRACZA1, nastepnie klikam spacje kilka razy aby zobaczyc go z innej kamery i zamiat niego wchodzi BLAD1, gdy zmienie kamere na z gory znowu i na GRACZA2 tym razem i znowu nacisne spacje aby na niego spojrzec, to kamera idzie znowu na BLAD1 i tak wkolko.
  • +
  • -
  • 0

#20 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.06.2009 13:26

vG
1,2 powód ten sam, pewnie masz inny plugin co czyta wiadomość SayText i jest wyżej, dlatego w tej wersji dałem PLUGIN_HANDLED_MAIN
3...nie wiem ;P

U mnie na serwie poprawnie działa komenda amx_revive, a jak u was?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych