Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja wait


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Acetone

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:fdgfdg
  • Lokalizacja:fgdg
Offline

Napisano 22.04.2013 17:44

Siema, czy istnieje funkcja WAIT(czas) ?
Tak aby było coś takiego:

public func_adminunpredator(id,level,cid)
{
set_cvar_num("mp_autoteambalance",0)
wait
set_cvar_num("mp_roundtime",9)
set_cvar_num("mp_startmoney",16000)
set_cvar_num("sv_restart",1)
set_cvar_float("mp_buytime",0.2)
set_cvar_num("mp_freezetime",0)

  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 22.04.2013 17:50

Może to Cię zainteresuje? http://amxx.pl/topic...unkcje-czasowe/
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 22.04.2013 17:58

Nie, temat był już wałkowany nawet przezemnie wait(Float:czas) nie jest możliwy do zrobienia, gdyż stary silnik half lifa nie pozwala na takie bajery.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 24.04.2013 17:39

Zamiast kodu

// kod A
wait(10.0);
// kod B

możesz użyć, jak wspomniał speedkill, funkcji set_task:

// kod A
set_task(10.0, "B");

gdzie po wybranym czasie wywoła się reszta kodu, w tym wypadku //B

public B(){
	// kod B
}

Załączam też stock dla funkcji wait, która jednak zwiesi serwer na czas określony w jej parametrze,

innymi słowy, kod za wait() wykona się po określonym czasie, jednak kosztem chwilowej zwiechy serwera:

/*
	wait(ticks)
	Hangs server for ticks miliseconds
*/
stock wait(ticks){
	for(
		new tick=-2148;
		ticks;
	){
		if(
			tick!=(
				tick=tickcount()
			)
		){
			--ticks;
		}
	}
}

Jeśli ma to się wykonać np. z parametrem dla ok. 20ms po skończonej rundzie, to możesz śmiało użyć.

W przeciwnym wypadku zdecydowanie odradzam.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych