set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 250, 0, 0, kRenderNormal, 25)Jest poświata ale model zombie miesza się z modelem ct.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Poświata czerwona miesza modele.
#2
Napisano 22.04.2013 18:26
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255)w DeathMsg dla Victim
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#4
Napisano 22.04.2013 20:06
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#6
Napisano 22.04.2013 23:53
Bierze się to z przezroczystości glowa i z tego, jak nadawany jest model zombie. Jak widać zostaje on po prostu nałożony na normalny model. Pokaż jak to jest zrealizowane w Twoim silniku, a dopasujemy Ci odpowiedni sposób na "załatanie" tego.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.

#7
Napisano 23.04.2013 07:07
case 2:{
koszt_kasa = get_pcvar_num(cvar_szalenstwo_kasa)
koszt_punkty = get_pcvar_num(cvar_szalenstwo_punkty)
czas = get_pcvar_num(cvar_szalenstwo_czas)
if(!ma_srodki(id,kasa, koszt_kasa, punkty, koszt_punkty))
return PLUGIN_CONTINUE
fm_set_user_godmode(id,1)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 250, 0, 0, kRenderNormal, 25)
god_mode[id] = czas
disable_godmode(TASK_GODMODE+id)
set_task(1.0, "disable_godmode", TASK_GODMODE+id,_,_,"b")
ColorChat(id, GREEN, "^x01[^x04%s^x01] Zakupiono^x03 Szalenstwo",TAG)
zp_set_user_punkty(id, punkty-koszt_punkty)
cs_set_user_money(id, kasa-koszt_kasa)
}
Tu chodzi aby na czas trwania godmode (szalenstwa) była czerwona poświata. Całego sma zbytnio nie mogę dać gdyż nie jest mojego autorstwa, tylko napisany na podstawie mojej przeróbki bez bugów.
#11
Napisano 25.04.2013 12:32
Spróbuj wymienić na fm_set_user_rendering. Albo użyć obu.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.

#13
Napisano 25.04.2013 22:53
Wychodzi na to, że trzeba by było zmienić sposób nadawania modelu w silniku zombie, żeby się nie nakładały.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.

#15
#16
Napisano 29.04.2013 10:28
Jednak pobawiłem się trochę i innym sposobem doszedłem do zamierzonego celu i piszę dla kogoś kto by miał z tym problem ;d:
Włączanie:
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, get_pcvar_num(g_glow), kRenderTransAlpha, 50)
Wyłączanie:
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
Ale plusy poszły za chęci ![]()
Temat do zamknięcia.
#17
Napisano 29.04.2013 11:58
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty



biohazard.amxx






