Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Błąd czy kompilacij nowej klasy


Najlepsza odpowiedź Engi, 22.04.2013 21:26

Porównaj też mój kod z twoim z pierwszego postu i zobacz, np 

 

public diablo_preThink(id){if( bKlasa[id]){if(get_user_weapon(id) == CSW_GLOCK18, CSW_USP){

powinno być

public diablo_preThink(id)

{

if( bKlasa[id])

{

if(get_user_weapon(id) == CSW_GLOCK18, CSW_USP)

{

 

to samo z 

 

diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10 , 0.0 );}else{diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255 , 0.0 );}}}

diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10 , 0.0 );

}

else

{

diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255 , 0.0 );

}

}

}

 

Dobrą rzeczą też jest zamieniać "( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255 , 0.0 );" na "( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255 , 0.0 );"

Podejrzyj sobie jak wyglądają gotowe klasy, ja się uczę patrząc na gotowcach a później sam próbuję coś posklejać a jak nie działa to zerkam w dokumentację albo szukam jakiegoś dokładniejszego opisu  :)

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 FonX

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:100
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 22.04.2013 10:17

Klasa powinna mieć 150 hp, niewidzialność na Glock18 i Usp, ładowanie pancerza (5) na nożu.

Pliku nie mogę skompilować wyskakuje mi bląd

Skradacz.sma(10) : fatal error 100: cannot read from file: "diablo_nowe.inc" Compilation aborted. 1 Error.  

sma pliku:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <engine>

#include <fakemeta>

#include <cstrike>

#include <fun>


#include <diablo_nowe.inc>


#define PLUGIN "Skradacz"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "FonX"


new bool:bKlasa[33];


public plugin_init() {

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


new const szNazwaKlasy[] = "Skradacz";

new const iHealth = 150;

new const szOpis[] = "Posiada 150 zycia. Ma niewidzialnosc na USP,GLOCK18. Na nozu ladujesz Magiczny Pancerz";

}


public diablo_class_enabled(id){

bKlasa[id] = true;

}


public diablo_class_disabled(id){

bKlasa[id] = false;

}



public diablo_preThink(id){if( bKlasa[id]){if(get_user_weapon(id) == CSW_GLOCK18, CSW_USP){

diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10 , 0.0 );}else{diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255 , 0.0 );}}}


public diablo_cast_time(id,Float:standardTime )

return 3.50;


public diablo_call_cast(id){

set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)

ultra_armor[id]++

if(ultra_armor[id]>5)

{

ultra_armor[id]=5

show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 5",ultra_armor[id])

}

else show_hudmessage(id, "Twoj magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow (Nie dziala na noz)",ultra_armor[id])

}


 

Załączone pliki


Użytkownik fonx edytował ten post 22.04.2013 10:21


#2 Jadek13

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:47
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sejny
Offline

Napisano 22.04.2013 11:23

Zmień to:

#include <diablo_nowe.inc>

na to:

#include <diablo_nowe>

 



#3 FonX

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:100
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 22.04.2013 11:29

Skradacz.sma(10) : fatal error 100: cannot read from file: "diablo_nowe"


#4 Equilibrium

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:248
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:CelaKarna
Offline

Napisano 22.04.2013 11:44

W folderze include kompilatora masz plik diablo_nowe.inc?
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#5 FonX

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:100
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 22.04.2013 12:11

Używałem online kompilatora.. Sprawdzę i powiem czy działa



Sporo błędów.

 

amxx_1366629078__test.png


Użytkownik fonx edytował ten post 22.04.2013 11:57


#6 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 22.04.2013 15:35

Wyniki kompilacji wstawiaj na przyszłość w tagach code albo sma bo to chyba nie jest forum graficzne, błędy nadal są ale zawsze coś...

 

Spoiler

 

Nie wiem co to jest ten ultra_armor, daj linka do niego skąd ty to wziąłeś 


Użytkownik playaz44 edytował ten post 22.04.2013 15:36

  • +
  • -
  • 1
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#7 FonX

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:100
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 22.04.2013 16:11

Jest to kod z barbarzyńcy.

 

 

 

Spoiler
 

 

 


Użytkownik fonx edytował ten post 22.04.2013 16:12


#8 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 22.04.2013 18:19

Spoiler

 

(:


  • +
  • -
  • 1
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#9 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 22.04.2013 20:49

Masz ode mnie :)

+popraiwony kod

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#10 FonX

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:100
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 22.04.2013 20:53

Wielkie dzięki wam obojga, moje pytanie co robiłem źle ?

Oczywiście obaj Upke



#11 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 22.04.2013 21:13

new  2.sma(58) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "szOpis"
new  2.sma(58) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "iHealth"
new  2.sma(58) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "szNazwaKlasy"
new  2.sma(83) : warning 206: redundant test: constant expression is non-zero
new  2.sma(86) : warning 217: loose indentation
new  2.sma(90) : error 025: function heading differs from prototype
new  2.sma(93) : warning 213: tag mismatch
new  2.sma(103) : error 017: undefined symbol "ultra_armor"
new  2.sma(103) : warning 215: expression has no effect
new  2.sma(103) : error 001: expected token: ";", but found "]"
new  2.sma(103) : error 029: invalid expression, assumed zero
new  2.sma(103) : fatal error 107: too many error messages on one line

Złe uwarunkowanie klasy.

Ultra armor nie mial skad sie wyczytac, sama czynnosc byla, bez zawolania.

A niewidocznosc, to nie wiem, bo kod jest niepoukladany.

 

Łap tutka: http://amxx.pl/topic...-pracy-notepad/


  • +
  • -
  • 1

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#12 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 22.04.2013 21:26   Najlepsza odpowiedź

Porównaj też mój kod z twoim z pierwszego postu i zobacz, np 

 

public diablo_preThink(id){if( bKlasa[id]){if(get_user_weapon(id) == CSW_GLOCK18, CSW_USP){

powinno być

public diablo_preThink(id)

{

if( bKlasa[id])

{

if(get_user_weapon(id) == CSW_GLOCK18, CSW_USP)

{

 

to samo z 

 

diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10 , 0.0 );}else{diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255 , 0.0 );}}}

diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10 , 0.0 );

}

else

{

diablo_set_user_render( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255 , 0.0 );

}

}

}

 

Dobrą rzeczą też jest zamieniać "( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255 , 0.0 );" na "( id , kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255 , 0.0 );"

Podejrzyj sobie jak wyglądają gotowe klasy, ja się uczę patrząc na gotowcach a później sam próbuję coś posklejać a jak nie działa to zerkam w dokumentację albo szukam jakiegoś dokładniejszego opisu  :)


Użytkownik playaz44 edytował ten post 22.04.2013 21:30

  • +
  • -
  • 1
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#13 FonX

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:100
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 22.04.2013 21:39

Dzięki wielkie, dopiero od wczoraj się bawię w jakieś pisanie czegoś. Jeszcze raz dzięki macie po plusie.



#14 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 22.04.2013 21:47

 

 

public diablo_preThink(id){if( bKlasa[id]){if(get_user_weapon(id) == CSW_GLOCK18, CSW_USP){

powinno być

public diablo_preThink(id)

{

if( bKlasa[id])

{

if(get_user_weapon(id) == CSW_GLOCK18, CSW_USP)

{

 

 

Podejrzyj sobie jak wyglądają gotowe klasy, ja się uczę patrząc na gotowcach a później sam próbuję coś posklejać a jak nie działa to zerkam w dokumentację albo szukam jakiegoś dokładniejszego opisu  :)

 

Masz prosciej:

if( bKlasa[id] && get_user_weapon(id) == CSW_GLOCK18, CSW_USP)

 

A co do tekstu ponizej, to mam to samo :)


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych