public CurWeapon(id){
new killer = read_data(1);
new weapon = get_user_weapon(killer);
if(ma_ammo[id] == true)
{
if(maxClip[weapon] != -1){
set_user_clip(1, maxClip[weapon]);
}
}
}
Proszę o pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] False w nowej rundzie nie działa.
Najlepsza odpowiedź Misiaczek ;c, 22.04.2013 10:52
new gMaxPlayers;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
gMaxPlayers = get_maxplayers();
}
public Round_Start(){
for(new id = 1 ; id <= gMaxPlayers ; id++) {
client_print(id, print_chat, "aaaa")
ma_ammo[id] = false
}
}
Przejdź do postu
#1
Napisano 20.04.2013 12:07
#3
Napisano 22.04.2013 10:44
public CurWeapon(id){
if(ma_ammo[id] == true)
{
set_user_clip(id, 1);
}
}
Poprawione ale mi chodzi o to aby podczas kupienia itemku nieskonczonosc amunicji w sklepie był tylko na 1 rundę. Myślałem aby dać
else
(komenda/funkcja ktora ustawia ammo standardowe)
Ale niestety nie znam takowej. Bo
public Round_Start(id){
client_print(id, print_chat, "aaaa")
ma_ammo[id] = false
}
to mi nie działa ale dla sprawdzenia dalem print i pokazuje mi "aaaa". Także nie wiem czemu nie chce działać
#4
Napisano 22.04.2013 10:47
Round_Start jest wywoływany dla serwera, nie dla każdego klienta osobno. Musisz przelecieć się w pętli po wszystkich graczach, albo użyć np eventu client spawn.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









