Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Multilang Cod ModMultilang Cod Mod

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Shaxu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:82
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 19.04.2013 21:36

Witam, czy ktoś posiada multilang do Cod Moda? Tak aby język modu był czytany z pliku .txt oraz ustawione było dla każdej klasy oraz perku.

Zastanawiam się dlatego że nigdzie z takim projektem, rozumiem że mod jest przeznaczony dla 1 kraju i jest to Polska, chociaż zaskoczony jestem ponieważ inne kraje również chwalą sobie dobrze cod moda, ale miłym i prostym rozwiązaniem tego kompromisu było by wykokonanie multilangu.

 

Czekam na odpowiedzi z waszej strony, mam nadzieję że ktoś podejmował się takiego projektu =)


  • +
  • -
  • 0

#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 19.04.2013 22:03

Witam, czy ktoś posiada multilang do Cod Moda? Tak aby język modu był czytany z pliku .txt oraz ustawione było dla każdej klasy oraz perku.
Wiesz, trochę dziwnie by było czytanie języków z jednego pliku .txt
Rozumiem, że lepiej by było mieć wszystko pod ręką.


To jest możliwe, lecz przy 102 pluginach ( np. 30 klas + 70 perków + 1 silnik + 1 dodatkowy jakiś ( np. misje ) nie wiem czy w ogóle serwer by wytrzymał. A o wielkości tego pliku .txt przy tylu plug. i ilości tekstu gdyby nie przekroczyła 3+ mb to było by dobrze ( może przesadzam ).

(Przypuśćmy są 3 języki, każdy ma 600 linijek, więc np szuka "czegoś" np w języku nr 2 czyli pośrodku. Skanuje cały plik od góry do dołu w poszukiwaniu "klucza" który jest na lini 345 w języku nr 2,więc 4+600+365 = 969. Tyle linijek musi szukać by znaleźć jeden tekst. Dla mnie zupełnie nie opłacalne)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych