Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] [ZP 4.3] funkcja wywołana w momencie zarażenia gracza


Najlepsza odpowiedź Misiaczek ;c, 18.04.2013 16:13

public zp_user_infected_post( id, infector, nemesis ) {
	if ( !infector || nemesis )
		return;
	
	new Name[2][33];
	get_user_name(id, Name[0], 32)
	get_user_name(infector, Name[1], 32)
	
	server_print( "Gracz %s zostal zarazony przez %s!", Name[0], Name[1] )
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ossal

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.04.2013 16:06

Chce w pluginie napisać, żeby wykonywał określoną funkcje gdy jakiś zombiak kogoś zarazi, nie wiem jak to dokładnie zrobić. Jest może na to jakiś event?

Napisałem coś co teoretycznie powinno działać, a nie działa:

#include <<zombieplague>
#include <hamsandwich>

public plugin_init(){
               RegisterHam(Ham_TakeDamage, "funkcja", "fw_TakeDamage", 1)
}
public funkcja(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
               if (victim == attacker || !is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(victim) || !zp_get_user_zombie(attacker) || zp_get_user_last_human(victim))
               return
               // funkcja wywołana w momencie zarażenia
}


Użytkownik Ossal edytował ten post 18.04.2013 16:07

  • +
  • -
  • 0

#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 18.04.2013 16:13   Najlepsza odpowiedź

public zp_user_infected_post( id, infector, nemesis ) {
	if ( !infector || nemesis )
		return;
	
	new Name[2][33];
	get_user_name(id, Name[0], 32)
	get_user_name(infector, Name[1], 32)
	
	server_print( "Gracz %s zostal zarazony przez %s!", Name[0], Name[1] )
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.04.2013 19:26

Wielkie Dzięki :) Wielki Plus!


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych