Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

4 Pluginy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Patrykko

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 03.06.2009 06:34

Witam
Szukam takich pluginów:

1.Dołączona grafika
W tym Pluginie chodzi mi o to, ze jak ktos na DearhRun'ie bedzie mial zycie i zginie, to nie od razu sie odrodzi, tylko bedzie go pytalo ....


2.Plugin, ktory pozwala adminowi przesówac skrzynie, drzwi, okna itp.
To nie ten plugin od usuwania skrzynek....

3. Nastepny plugin to, ze tylko CT ma 30 HP a TT ma normalnie 100

4. Jakie przyciski dany gracz naciska, czyli W,A,S,D, Kucanie, Skok



Z góry dziekuje i pozdrawiam.
Oczywiscie pomogl bedzie za to ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.06.2009 21:09

4. http://amxx.pl/viewtopic.php?t=69

#3 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 03.06.2009 21:25

3: (nie testowałem)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "emblaze"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("HLTV", "newr", "a", "1=0", "2=0") 
}

public newr () {
	set_task(0.1, "task")
}

public task (id) {
	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) {
		set_user_health(id, 30)
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.06.2009 12:36

oj emblaze xD trochę źle

3.
Skompiluj kod z załącznika, zainstaluj plugin i dodaj odpowiednie wartości do amxx.cfg
Cvary:

amx_hp_ct 100
amx_hp_tt 100

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 Patrykko

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 04.06.2009 13:39

Wielkie dzięki
Leca Pomogl

A co z tymi pluginami 1 i 2?
  • +
  • -
  • 0

#6 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 04.06.2009 14:45

2. EntMod ;)
http://amxx.pl/viewt...p?t=924&start=0
Ale tylko możesz przemieszczać byty :] Jak skrzynia jest zwykłym solidem to jej nie przesuniesz
  • +
  • -
  • 0

#7 Patrykko

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 04.06.2009 14:56

dzięki Dzięki :D :lol:

Jeszcze tylko 1 :D

Ciesze sie ze tak szybko mi pomogliscie ^D^
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych