Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z "niebiciem" entów


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 16.04.2013 17:25

Witam, otóż mam denerwójący problem z tym iż czasami z jednej strony jak uderzę "enta" chcąc zadać mu DMG nie zadaje, lecz pojawiają się iskry takie jak tu: http://imageshack.us...dstrike0000.png
new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "monster");
entity_set_model(ent, szModel);	
		entity_set_float(ent, EV_FL_health, float(health));
		entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);
		entity_set_size(ent, Float:{-16.0, -16.0, 0.0}, Float:{16.0, 16.0, 48.0});			
		entity_set_origin(ent, Origin);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY) 
		entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
Pomóżcie, gdyż to strasznie psuje rozgrywkę...

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 28.04.2013 17:14

Odświeżam

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 Gab

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:68
  • Imię:Gabriel
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.05.2013 10:01

Takie iskry pojawiają się też bez modów, jak ktoś w kevlarze z hełmem oberwie heada ze słabej broni, np glock. Czy enty mają kewlary?


Użytkownik Gab edytował ten post 01.05.2013 10:03

  • +
  • -
  • 1

Stary serwer CS 1.6, aktualnie nic na nim nie ma :D : 37.187.99.181:27015

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#4 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 01.05.2013 10:17

Dałem Ci wycinek ze tworzenia ENT'a. łap + za jedyną odpowiedź i za chęc pomocy.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#5 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 01.05.2013 11:14

Zernkij http://amxx.pl/topic...e-ent-fakemeta/

Zauważ na ustawianie materiału bytu.


  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#6 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 01.05.2013 11:17

sprawdzam...

Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 01.05.2013 12:19

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych