new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "monster"); entity_set_model(ent, szModel); entity_set_float(ent, EV_FL_health, float(health)); entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES); entity_set_size(ent, Float:{-16.0, -16.0, 0.0}, Float:{16.0, 16.0, 48.0}); entity_set_origin(ent, Origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY) entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Float:{0.0, 0.0, 0.0});Pomóżcie, gdyż to strasznie psuje rozgrywkę...
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Problem z "niebiciem" entów
#1
Napisano 16.04.2013 17:25
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#2
Napisano 28.04.2013 17:14
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#4
Napisano 01.05.2013 10:17
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#5
Napisano 01.05.2013 11:14
#6
Napisano 01.05.2013 11:17
Użytkownik PaTrIcKx edytował ten post 01.05.2013 12:19
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych