←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Primammo i Secondammo w sma

Zablokowany

  • +
  • -
M4G!K - zdjęcie M4G!K 02.06.2009

Witam otóż mam jedno pytanie, najpierw przedstawię kod:

        {
               
            fm_give_item(id, "weapon_m249")         
           
        }



Otóż co napisać aby kupić do tej broni jeszcze naboje (primammo) oraz gdybym chciał np. deagle (secondammo) ?

Z góry dziękuję
Pozdrawiam
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 02.06.2009

http://wiki.amxmodx....ons_Information
Patrz w tabelkę:
weapon_m249 korzysta z ammo_556natobox
fm_give_item(id, "weapon_m249") 
fm_give_item(id, "ammo_556natobox") 
fm_give_item(id, "ammo_556natobox") 
fm_give_item(id, "ammo_556natobox") 
fm_give_item(id, "ammo_556natobox") 
fm_give_item(id, "ammo_556natobox") 
fm_give_item(id, "ammo_556natobox") 
fm_give_item(id, "ammo_556natobox")

Deagla dajesz tak samo
fm_give_item(id, "weapon_deagle")
poszukaj sam jakiej używa amunicji
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 02.06.2009

R3X, wspomnial bys, ze to jest z Fakemeta Utilities :>

stock fm_give_item(index, const item[]) {
	if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
		return 0

	new ent = fm_create_entity(item)
	if (!pev_valid(ent))
		return 0

	new Float:origin[3]
	pev(index, pev_origin, origin)
	set_pev(ent, pev_origin, origin)
	set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN)
	dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)

	new save = pev(ent, pev_solid)
	dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index)
	if (pev(ent, pev_solid) != save)
		return ent

	engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)

	return -1
}

Jakby ktos nie chcial calego includa...
Odpowiedz

  • +
  • -
M4G!K - zdjęcie M4G!K 02.06.2009

http://wiki.amxmodx.org/CS_Weapons_Information
Patrz w tabelkę:
weapon_m249 korzysta z ammo_556natobox

fm_give_item(id, "weapon_m249") 
fm_give_item(id, "ammo_556natobox") 
fm_give_item(id, "ammo_556natobox") 
fm_give_item(id, "ammo_556natobox") 
fm_give_item(id, "ammo_556natobox") 
fm_give_item(id, "ammo_556natobox") 
fm_give_item(id, "ammo_556natobox") 
fm_give_item(id, "ammo_556natobox")

Deagla dajesz tak samo
fm_give_item(id, "weapon_deagle")
poszukaj sam jakiej używa amunicji


A trzeba dawać aż tyle tego
fm_give_item(id, "ammo_556natobox")
czy wystarczy jedno?
Odpowiedz

  • +
  • -
darkman - zdjęcie darkman 02.06.2009

for(new ilerazy = 0; ilerazy =< ilerazymapowtorzyccalyblok; i++)
{
powtarzana_funkcja();
}
Odpowiedz

  • +
  • -
M4G!K - zdjęcie M4G!K 02.06.2009

Sorka, ale jestem z tych ciężko kapujących xD
Czy mógłbyś mi napisać przykład jak by miało to wyglądać
( w M249 max naboi jest 200, jak dam raz to, żeby kupowało naboje to mi daje ich 30 )
Odpowiedz

  • +
  • -
darkman - zdjęcie darkman 02.06.2009

fm_give_item(id, "weapon_m249")

for(new i = 0; i =< 7; i++)

{

	fm_give_item(id, "ammo_556natobox")

}
Odpowiedz

  • +
  • -
M4G!K - zdjęcie M4G!K 03.06.2009

Dziękuję Ci bardzo teraz rozumiem ;)
Odpowiedz
Zablokowany