Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z Kompilacja :/


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bonzo ?!

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:.sma
Offline

Napisano 15.04.2013 14:04

Witam ,

Mam problem z kompilacja Pluginu i nie wiem o co chodzi proszę o pomoc.

 

 

#include 
#include

#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "xxxx"

public plugin_init() {

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menu","AwesomeMenu")
}

public AwesomeMenu(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
ColorChat(0, RED, "")
return PLUGIN_HANDLED;
}

new menu = menu_create("\wMennU", "menu_handler")
menu_additem(menu, "1", "1", 0)
menu_additem(menu, "2", "2", 0)

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}

public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
set_cvar_num("pbgun_glow", a");


}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}


  • +
  • -
  • 0

#2 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 15.04.2013 14:09

Num oznacza cyfrę, także nie możesz dać wartości a, chyba, że będzie ona przyjmowała jakąś wartość, np. 5

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <amxmisc>


#define PLUGIN "Menu"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "xxxx"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /menu","AwesomeMenu")
}


public AwesomeMenu(id){
    
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
        ColorChat(0, RED, "")
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    
    new menu = menu_create("\wMennU", "menu_handler")
    
    menu_additem(menu, "1", "1", 0)
    menu_additem(menu, "2", "2", 0)
    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
    
    menu_display(id, menu, 0)
    
}


public menu_handler(id, menu, item){
    
    if (item == MENU_EXIT){
        return PLUGIN_HANDLED    
    }
    
    new data[6], iName[64]
    new access, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
    new key = str_to_num(data)
    switch(key){
        case 1:{
            
            set_cvar_num("pbgun_glow", a);
            }
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
    
}

Użytkownik Pan Marian edytował ten post 15.04.2013 14:09


#3 Bonzo ?!

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:.sma
Offline

Napisano 15.04.2013 14:21

Tak dokladnie tak jak piszesz a ustawia cvar wiec to jest cos w stylu cyfr.


Użytkownik Bonzo ?! edytował ten post 15.04.2013 14:22

  • +
  • -
  • 0

#4 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 15.04.2013 14:24

W takim razie musisz zadeklarować zmienną lub cvar, który będzie tą zmienną przechowywał.


Użytkownik Pan Marian edytował ten post 15.04.2013 14:26


#5 Bonzo ?!

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:.sma
Offline

Napisano 15.04.2013 14:25

a mozesz jakos pomoc ? bo własnie nie wiem jak ;/


  • +
  • -
  • 0

#6 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 15.04.2013 14:30

new a = 5

Lub cvarem:

new cvar;
 
cvar = register_cvar("amx_numer", "1")
 
            set_cvar_num("pbgun_glow", get_pcvar_num(cvar));
 

 



#7 Bonzo ?!

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:.sma
Offline

Napisano 15.04.2013 14:33

jezeli dam

new a = 5
to wtedy zamiast " a " wstawiam " 5 " tak ? :D
  • +
  • -
  • 0

#8 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 15.04.2013 14:34

Tak można powiedzieć - deklarujesz zmienną a, która przyjmuje wartość 5 -  wstawiasz ją jako zmienną globalną ( na samej górze pluginu ) lub w danej funkcji, w tym przypadku zaraz po

public menu_handler(id, menu, item){

Użytkownik Pan Marian edytował ten post 15.04.2013 14:37


#9 Bonzo ?!

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:.sma
Offline

Napisano 15.04.2013 14:37

Ja to wstawiłem tutaj 

 

 
#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "xxxx"

new a = 5

  • +
  • -
  • 0

#10 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 15.04.2013 14:40

Może być, ale lepiej, jeżeli ta zmienna tyczy się tylko jednej funkcji, to wstaw ją tylko do niej, dajmy taki przykład

 

Mamy w domu 3 psy i wołowinę, której 2 Psy nie lubią  - za to trzeci pies ją ubóstwia. Czy jest w ogóle sens nakładać danie tym dwóm psom, które tej wołowiny nie zjedzą? Tylko na tym zaoszczędzimy, w tym przypadku jedzenia, a w pluginie będzie to pamięć


Użytkownik Pan Marian edytował ten post 15.04.2013 14:41


#11 Bonzo ?!

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:.sma
Offline

Napisano 15.04.2013 14:41

No Nie ale ja mam zamiar wykorzystac kilka funckji :)

 


  • +
  • -
  • 0

#12 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 15.04.2013 14:43

A no to zmienia postać rzeczy, jak masz zamiar tą wartość 5 użyć w kilku funkcjach, to deklarujesz ją na samą górze, by była czytana przez cały kod.

 

 



#13 Bonzo ?!

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:.sma
Offline

Napisano 15.04.2013 14:45

Ok rozumiem All :) 

dzięki za Pomoc polecał +

 

Do zamkniecia.


  • +
  • -
  • 0

#14 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 15.04.2013 14:58

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych