Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z DMG rakiet w klasach COD MOD


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cannibal Corpse

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Góra
Offline

Napisano 14.04.2013 18:14

Witam. Wcześniejszy temat od razu został przeniesiony do kosza chociaż miałem 24h na poprawienie tego tematu a został napisany dziś ale mniejsza z tym. 

 

Chodzi o to, że mam COD MOD'a 701 lvl, ludzie z rakiet na full inteligencji wala po ok 380. Chciałem zmniejszyć te DMG rakiet.

 

Zmieniłem w pliku sma: 

cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

Na: 

cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.5, ent, (1<<24));

Skomplikowałem klasę od nowa i dalej DMG jest ten sam. Mógłby mi ktoś powiedzieć w czym może polegać problem? Pomóc mi jakoś czy ewentualnie zmienić mi to? Pozdrawiam

 

Do Kawon: Dobra nie ważne, nie jestem tu po to aby o tym z Tobą pisać tylko potrzebuje pomocy .


Kawon (14.04.2013 18:19):
gdzie tak wyczytałeś że masz 24 na poprawę ?

Użytkownik Cannibal Corpse edytował ten post 14.04.2013 18:43

  • +
  • -
  • -1

#2 Longlin

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 14.04.2013 19:49

a możesz mi dać public_take_damage ? :D

 

Patrz cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.5, ent, (1<<24));

 

55. - podstawowy dmg

0.5 - dodatkowy dmg za pkt inteligencji

1 pkt - 1 dmg .. 

 

zmień wartości :) .. i zobacz metoda prób i błędów ;d 


Użytkownik Longlin edytował ten post 14.04.2013 19:56

Pomogę w napisaniu pluginu , edycjach moda -  za darmo na  forum jeśli praca nie przekracza 30-40 minut pracy ;) , większe prace tylko przez GG 4580341 , lub steam:  rezardd ewentualność !!! - skype przemek280597 , przyjmuje również zlecenia płatne.


#3 Cannibal Corpse

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Góra
Offline

Napisano 14.04.2013 20:04

No przecież zmieniłem. Było 0.9 zmieniłem na 0.5. Klasy z rakiet wala stanowczo za dużo i chce to zmienić lecz nie chce działać, nie wiem w czy może być problem


  • +
  • -
  • 0

#4 Cannibal Corpse

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Góra
Offline

Napisano 15.04.2013 23:33

@ Refresh


  • +
  • -
  • 0

#5 Cannibal Corpse

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Góra
Offline

Napisano 18.04.2013 12:24

@ Refresh


  • +
  • -
  • 0

#6 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 19.04.2013 19:13

Wyłącz serwer i wgraj skompilowaną klasę i włącz serwer, żeby zmiany się zapisały.
  • +
  • -
  • 0

#7 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 19.04.2013 22:02

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Problemy

do

Mody > Call of Duty Mod > Problemy
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.


#8 Cannibal Corpse

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Góra
Offline

Napisano 20.04.2013 02:27

Ok zrobie tak, jak zadziala to napisze


I dalej nie działa. Zrobiłem jak napisałeś i d*pa, cały czas ten sam DMG ;/
  • +
  • -
  • 0

#9 Cannibal Corpse

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Góra
Offline

Napisano 21.04.2013 11:45

@ Refresh. 


  • +
  • -
  • 0

#10 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 21.04.2013 11:48

cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.5, ent, (1<<24));
daj na
cod_inflict_damage(attacker, pid, 30.0, 0.7, ent, (1<<24));
Potem skompiluj, plik .amxx wrzuć na serwer do plugins, restart mapy i zobacz

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#11 Cannibal Corpse

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Góra
Offline

Napisano 21.04.2013 18:19

Tez nie dziala, nie wiem co jest. Tyle sposobow i zaden nie dziala, moze cos jest zwalone i trzeba to naprawic?


  • +
  • -
  • 0

#12 Longlin

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 21.04.2013 18:50

Bo masz kod z rakiet z generatora musisz napisać od nowa kod na rakiety :D -.- według poradników .. i powinno iść ;d


Pomogę w napisaniu pluginu , edycjach moda -  za darmo na  forum jeśli praca nie przekracza 30-40 minut pracy ;) , większe prace tylko przez GG 4580341 , lub steam:  rezardd ewentualność !!! - skype przemek280597 , przyjmuje również zlecenia płatne.


#13 Cannibal Corpse

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Góra
Offline

Napisano 22.04.2013 00:29

A mógłby mi ktoś przerobić ten kod ? Owszem obecne klasy są zrobione w generatorze. Prosiłbym bardzo o przerobienie.

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#14 Cannibal Corpse

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Góra
Offline

Napisano 23.04.2013 01:01

@ Refresh


  • +
  • -
  • 0

#15 Cannibal Corpse

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Góra
Offline

Napisano 25.04.2013 11:08

@ Refresh


  • +
  • -
  • 0

#16 Hefal

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:55
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Obra
Offline

Napisano 25.04.2013 18:06

Zrób sobie od nowa klasę będzie szybciej :) http://amxx.pl/generator-klas/


Zapraszam na NiceFrag.xaa.pl [CoD 45k][Fast DL] : 91.204.163.150:27044

b_350_20_0716B0_B40808_DAD101_000000.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych