Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Plugin blokujący koniec rundy

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.06.2009 00:34

Plugin miałby działać tak, że raz rozpoczęta runda nie skończy się aż do końca mapy. Plugin na deathmatch, czyli nie ma paki, hostów itd.
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 02.06.2009 06:10



Czy cie martwia resety spowodowane chwilowa iloscia graczy w 1 teamie ==0 ? Bo jesli o to ci chodzi to trzeba dodac bota ktory bedzie zapewniac wymagana liczbe osob w teamach...
  • +
  • -
  • 0

#3 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.06.2009 19:35

Zrobiłem plugin, który przy evencie teaminfo wymusza team, czyli jest tylko drużyna terro, zatem problem typu "wszyscy z przeciwnego teamu zabici" z głowy. DM każdy na każdego. Natomiast pozostał problem kończącej się rundy z powodu upływu czasu rundy.
  • +
  • -
  • 0

#4 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 02.06.2009 19:39

Hmm? http://forums.allied...ead.php?t=26166
  • +
  • -
  • 0

#5 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 02.06.2009 19:51

grankee, chyba zmiana parametrow czy co tam zrobiles nie dziala na to... jak ostatni gracz teamu bedzie martwy to juz po rundzie...

Ale kiedy ci resetuje runde? Po czasie (0:00) czy gdy ostatni zginie bo nie wiem gdzie koncetrowac uwage...
  • +
  • -
  • 0

#6 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.06.2009 20:31

Ja zrobiłem to:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>




public plugin_init() {
	register_plugin("Jeden team","1.0","grankee")
	register_event("TeamInfo","teamInfo","a")
	register_cvar("amx_team","1")
}
public teamInfo()
{
	new id=read_data(1)
	new team[10]
	read_data(2,team,9)
	if(get_cvar_num("amx_team")==1 && equal(team,"CT"))
	{
		cs_set_user_team(id,CS_TEAM_T)
		cs_reset_user_model(id)
	}
	else if(get_cvar_num("amx_team")==2 && equal(team,"TERRORIST"))
	{
		cs_set_user_team(id,CS_TEAM_CT)
		cs_reset_user_model(id)
	}
		
	return 0
}

Czyli każdego wrzuca do takiego teamu jaki ustawię cvarem, a więc nie może zaistnieć taka sytuacja, że 1v1(obaj w tt) i zginą jednocześnie, no chyba, że ktoś po zabiciu w ciągu pół sekundy spadnie i sie zabije, ale to mało prawdopodobne. Chodzi mi o to, aby Po upłynięciu czasu rundy nie kończyła się ona.
  • +
  • -
  • 0

#7 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 02.06.2009 20:52

grankee, to znaczy ze 1 team jest pusty?? To sie nie dziwie ze przy koncu czasu resetuje ci gre ;>

Dodaj 1 bota do przeciwnego teamu w takim ustawieniu...
  • +
  • -
  • 0

#8 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.06.2009 22:25

Boże Miczu psyche mi zajeżdżasz :D Przecież mówię wyraźnie, nie resetuje mi gry, nie resetuje mi serwera i w ogóle nic mi nie resetuje. Serwer zachowuje się tak jak to przewidzieli twórcy gry: runda się kończy i zaczyna się następna. Cały problem polega na tym, że chcę, aby to co jest oczywistą częścia gry na każdym serwerze (runda po rundzie) u mnie nie następowało, tj. żeby pierwsza runda mapy trawała aż do zmiany mapy na inną. Chyab dość zrozumiale teraz.
  • +
  • -
  • 0

#9 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.06.2009 23:12

Info:
        This plugin allows you to play a map without round restart.
http://forums.allied... ... ostcount=4
  • +
  • -
  • 0

#10 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 03.06.2009 00:05

pomógł, zamykam
  • +
  • -
  • 0

#11 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 03.06.2009 07:51

grankee, zle sie wyrazilem ale chodzi o to ze runda sie konczy gdy albo wykona ktos misje mapy, all zgina, albo skonczy sie czas i jakas strona jest pusta...
  • +
  • -
  • 0

#12 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 09.06.2009 07:28

Ponawiam temat, plugin, który dostałem ładuje dwa boty widoczne w spect przez co sloty są zajmowane - efekt niepożądany.

Miczu to jest deathmatch, wiesz chyba z czym to się je. Nie ma misji mapy, wszystko usunięte, chcę żeby runda się nie ponowiła.
  • +
  • -
  • 0

#13 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 09.06.2009 07:45

grankee, potrzebujesz i tak conajmniej jednego bota w twoim przypadku w przeciwnym teamie niz zwykli gracze.
  • +
  • -
  • 0

#14 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 09.06.2009 21:24

Plugin z jednym teamem wyłączyłem, bo gryzł się z tym od końca rudny, ale skoro mam go zmieniać... Powiem tak: może być jeden team a mogą być dwa, jak pasuje, mi to bez róznicy już...

Co do bota to ok, ale niech go wywala czy cuś jak jest więcej graczy.


Swoją drogą... tyle możliwości ma amxx a nie można zmienić czasu rundy? Oo
  • +
  • -
  • 0

#15 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 09.06.2009 22:00

grankee, jest na to cvar, ale o niego nie pytasz O:)
  • +
  • -
  • 0

#16 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 10.06.2009 12:53

Chodzi o zmianę czasu jaki pozostał do zakończenia rundy.

W zasadzie ten plugin co dał pavulon nie jest zły, ale żeby te boty wyrzucało jak jest powiedzmy 10 graczy a jak stan spadnie poniżej 10 to mogą dalej sobie być.
  • +
  • -
  • 0

#17 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 10.06.2009 13:03

To może lepiej edytować ten plugin ?
  • +
  • -
  • 0

#18 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.06.2009 13:24

Nie dałem rady tego zmienić odpowiednio, dlatego napisałem. Da ktoś radę?
  • +
  • -
  • 0

#19 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 11.06.2009 17:01

grankee, ile slotów ma serwer ?
jakieś sloty mają zostać wolne - rezerwacja ?
Jeżeli nie ma wolnych slotów to powinno być ok, najwyżej dodaj w kodzie jeszcze:
//-----------------------------------------------------------------------------
public client_connect(id)
{
#if defined _DEBUG
	log_amx("client_connect(%d)::begin", id)
#endif
	if(isFakeBot(id))
		cleanupBotData(id)
	else
	{
		launchGenericTask(0.5)
	}
#if defined _DEBUG
	log_amx("client_connect(%d)::end", id)
#endif
}

Jeżeli mają być wolne sloty to edytuj jeszcze tą linijkę:
658:			if((g_iMaxPlayers - arrCount[_] - arrCount[_]) < 3)

Albo po prostu użyj tam gdzie chcesz:
updateBots(bool:{false, false, false})
aby wywalić wszystkie boty.
  • +
  • -
  • 0

#20 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 15.06.2009 18:34

i co grankee, znalazłeś jakieś rozwiązanie tego ?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych