Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 02.06.2009 00:34
#2
Napisano 02.06.2009 06:10
Czy cie martwia resety spowodowane chwilowa iloscia graczy w 1 teamie ==0 ? Bo jesli o to ci chodzi to trzeba dodac bota ktory bedzie zapewniac wymagana liczbe osob w teamach...
#3
Napisano 02.06.2009 19:35
#5
Napisano 02.06.2009 19:51
Ale kiedy ci resetuje runde? Po czasie (0:00) czy gdy ostatni zginie bo nie wiem gdzie koncetrowac uwage...
#6
Napisano 02.06.2009 20:31
#include <amxmodx> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("Jeden team","1.0","grankee") register_event("TeamInfo","teamInfo","a") register_cvar("amx_team","1") } public teamInfo() { new id=read_data(1) new team[10] read_data(2,team,9) if(get_cvar_num("amx_team")==1 && equal(team,"CT")) { cs_set_user_team(id,CS_TEAM_T) cs_reset_user_model(id) } else if(get_cvar_num("amx_team")==2 && equal(team,"TERRORIST")) { cs_set_user_team(id,CS_TEAM_CT) cs_reset_user_model(id) } return 0 }
Czyli każdego wrzuca do takiego teamu jaki ustawię cvarem, a więc nie może zaistnieć taka sytuacja, że 1v1(obaj w tt) i zginą jednocześnie, no chyba, że ktoś po zabiciu w ciągu pół sekundy spadnie i sie zabije, ale to mało prawdopodobne. Chodzi mi o to, aby Po upłynięciu czasu rundy nie kończyła się ona.
#7
Napisano 02.06.2009 20:52
Dodaj 1 bota do przeciwnego teamu w takim ustawieniu...
#8
Napisano 02.06.2009 22:25

#9
Napisano 02.06.2009 23:12
Info: This plugin allows you to play a map without round restart.http://forums.allied... ... ostcount=4
#10
Napisano 03.06.2009 00:05
#11
Napisano 03.06.2009 07:51
#12
Napisano 09.06.2009 07:28
Miczu to jest deathmatch, wiesz chyba z czym to się je. Nie ma misji mapy, wszystko usunięte, chcę żeby runda się nie ponowiła.
#13
Napisano 09.06.2009 07:45
#14
Napisano 09.06.2009 21:24
Co do bota to ok, ale niech go wywala czy cuś jak jest więcej graczy.
Swoją drogą... tyle możliwości ma amxx a nie można zmienić czasu rundy? Oo
#15
Napisano 09.06.2009 22:00

#16
Napisano 10.06.2009 12:53
W zasadzie ten plugin co dał pavulon nie jest zły, ale żeby te boty wyrzucało jak jest powiedzmy 10 graczy a jak stan spadnie poniżej 10 to mogą dalej sobie być.
#17
Napisano 10.06.2009 13:03
#18
Napisano 11.06.2009 13:24
#19
Napisano 11.06.2009 17:01
jakieś sloty mają zostać wolne - rezerwacja ?
Jeżeli nie ma wolnych slotów to powinno być ok, najwyżej dodaj w kodzie jeszcze:
//----------------------------------------------------------------------------- public client_connect(id) { #if defined _DEBUG log_amx("client_connect(%d)::begin", id) #endif if(isFakeBot(id)) cleanupBotData(id) else { launchGenericTask(0.5) } #if defined _DEBUG log_amx("client_connect(%d)::end", id) #endif }
Jeżeli mają być wolne sloty to edytuj jeszcze tą linijkę:
658: if((g_iMaxPlayers - arrCount[_] - arrCount[_]) < 3)
Albo po prostu użyj tam gdzie chcesz:
updateBots(bool:{false, false, false})aby wywalić wszystkie boty.
#20
Napisano 15.06.2009 18:34
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin
![]() |
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 ![]() |
|
![]() |
||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 ![]() |
|
![]() |
|||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 ![]() |
|
![]() |
|||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych