Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana koloru HUD w Cod Questy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Miły

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:82
  • Lokalizacja:Heaven
Offline

Napisano 10.04.2013 13:17

Chciałbym zmienić wiadomość [Rozdzial: %s] | [Postep: %i/%i]^n[Info: %s] na inny kolor:

 

 

public HudInfo()
{

    new Msg[1024];

    new Float:HUD_X
    new Float:HUD_Y
    
    new HEX_COLOR_1
    new HEX_COLOR_2
    new HEX_COLOR_3
    new Msg2[512]
    
    for(new id; id<MAX_PLAYER+1; id++){
        if( ! is_user_connected(id) ) continue;
        if( ! is_user_alive(id) ) continue;
        if( ! iPlayerHudType[id] ) continue;
    
        HEX_COLOR_1 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][0];
        HEX_COLOR_2 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][1];
        HEX_COLOR_3 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][2];
        HUD_X = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][0];
        HUD_Y = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][1];
        
    
        if( ! ePlayerQuestType[id] )
            Msg = "^n^n^n^n^n^n^n[Nie Robisz Zadnej Misji]^n[Say /questy]";
        else{
            formatex(Msg2, charsmax(Msg2), QuestInfoMessage[ePlayerQuestType[id]], (get_user_progress_need(id)-get_user_progress(id)));    
            formatex(Msg, charsmax(Msg), "^n^n^n^n^n^n^n[Rozdzial: %s] | [Postep: %i/%i]^n[Info: %s]", QuestRozdzial[iPlayerPrzedzial[id]], get_user_progress(id), get_user_progress_need(id), Msg2);        
        }
        set_hudmessage(HEX_COLOR_1, HEX_COLOR_2, HEX_COLOR_3, HUD_X, HUD_Y, 0, 1.0, 0.8)
        ShowSyncHudMsg(id, HudObj, Msg);
    }
}

 

Wiem że odpowiada za to linijka:

 

// Red, green, blue
new HudColor[][5] = {
    {0, 255, 0},
    {255, 0, 0},
    {0, 0, 255}
}

 

Lecz gdy zmieniam 0, 255, 0 na 0, 255, 100 zaczyna migać na 2 kolory, ten który zmieniłem i jakiś zielony.

 

 

 

Załączone pliki


Darmowe Filmy Online: http://zalukaj.tv/polecony,1974765/ Warto za lukać, duży wybór ^D^ (Nie wymaga kupna Premium, by oglądać Filmy)

 


#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 11.04.2013 16:59

set_hudmessage(HEX_COLOR_1, HEX_COLOR_2, HEX_COLOR_3, HUD_X, HUD_Y, 0, 1.0, 0.8)
set_hudmessage(R, G, B, HUD_X, HUD_Y, 0, 1.0, 0.8)
tam gdzie dałem rgb wpisz wartości bd warningi pewnie że coś jest nie używane ;P nie przejmuj się, oczywiście podałem Ci tak, gdyż to jest naszybszy sposób

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 11.04.2013 17:41

@Patrick, źle doradzasz... Kolor HUDa się zmienia w tym pluginie w zależności od stanu gracza (czy żyje, czy nie prawdopodobnie... nie przyglądałem się)...

 

@mysterious, czy to nie jest HUD wyświetlany w miejscu HUDa z silnika Cod moda? jeśli tak, to w głównym silniku też musisz ten kolor zmienić na ten sam...


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych