Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zapis tablicy z broniami


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 09.04.2013 19:12

Witam.. moglby mi ktos pokazac przyklad jak zapisac do zmiennej bronie[33][4], 4 rozne bronie.A dokladniej chodzi mi o to:



new const nazwa_broni[][] = {"Brak",
"M4A1",
"AK47",
"AWP",
"FAMAS"
}

i gdzies np. w public respawn powstaje menu z wyborem tych bronii jezeli wybiore M4A1 to moge zapisac bronie[id][1] a do AK47 bronie[id][2]

i np. w public takedamage robie taki if ze jezeli gracz zadaje obraznie z bronie[id][1] (czyli w tym przypadku m4a1) to sie cos wykonuje..

#2 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 09.04.2013 20:18

Na taką tablice potrzebne będą 3 wymiary moim zdaniem, ale po co dla każdego zapisywać inny ciąg znaków? Napisz co chcesz osiągnąć :).
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 09.04.2013 20:45

Nie lepiej
static const g_wpnnames[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }


Lub tablicę jednowymiarową, która zawiera nazwy broni CSW_*
  • +
  • -
  • 1

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#4 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 27.04.2013 09:09

A powiedz mi ... jak bym chcial zrobic takie cos ze za kazde zabojstwo przeciwnika dostaje kolejna bron z tablicy..

1 Frag = kolejna bron

#5 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 27.04.2013 18:08

Ja bym utworzył tablice z liczbami całkowitymi, taką rozmiaru 33 i co zabójstwo ją zwiększał, potem usuwał dotychczasową broń (jeżeli gracz żyje) i dawał następną z tablicy.

new fragi[33] // to ma być zmienna globalna

// i tu jakieś zdarzenie zabójstwa, może być to event, albo przy użyciu hamsandwich albo czego innego

public to_zdarzenie_zabojstwa(zabojca, trup)

{

fragi[zabojca] ++

strip_user_weapons(zabojca) // trochę lipny sposób, jeżeli masz mapy de_ należałoby zapisywać czy gracz ma bombe

give_weapon(zabojca, "weapon_knife") // tu dajemy nóż bo mu zabraliśmy

give_weapon(zabojca, g_wpnnames[fragi]) // tu dajemy broń

// oczywiście można też lepiej usuwać broń, tu podałem Ci najprostszy ale nie najlepszy sposób, poszukaj tematów z tym

}

 

Dodatkowo musisz usprawnić swoją tablicę aby nie zawierała pustych elementów jak "".


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#6 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 28.04.2013 07:07

Ok...chodziło mi dokladnie o linijke z daniem broni z tablicy bo mi źle dzialalo

#7 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 28.04.2013 15:43

http://wklej.org/id/1024774/ - Nie spradzalem, o to Ci chyba chodzilo

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#8 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 28.04.2013 18:13

Nie do konca bo jest menu z wyborem broni a chcialem zeby co killa dawalo kolejna bron z tablicy

#9 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 28.04.2013 18:20

Nie do konca bo jest menu z wyborem broni a chcialem zeby co killa dawalo kolejna bron z tablicy
Ahaa. Czyli ma być tak. Start mapy. Każdy ma glocka. Ktoś zabije kogoś to dostaje nastepną broń ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#10 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 28.04.2013 19:44

tak dokladnie o to mi chodzi... po kolei z tablicy dostaje bron gdy kogos zabije

#11 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 28.04.2013 20:06

http://wklejto.pl/158616 - nie sprawdzałem

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#12 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 29.04.2013 21:27

dodalem twoj kod i od razu dostaje ak czyli ostatnia bron

#13 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 30.04.2013 07:14

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <StripWeapons>

#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)

new weapon[33], maxPlayers;

static weapons[][]={
	"weapon_glock18",	// Glock
	"weapon_elite",		// Elites
	"weapon_mp5navy",	// MP5
	"weapon_m4a1",		// M4A1
	"weapon_ak47",		// AK47
	"weapon_m249",		// M249
	"weapon_awp",		// AWP
	"weapon_hegrenade",	// HE
	"weapon_knife"		// Knife
}, weaponsSize;

public plugin_init(){
	register_plugin("Weapon queue", "1.0", "benio101");
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "killed", 1);
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawned", 1);
}

public plugin_cfg(){
	maxPlayers=get_maxplayers();
	weaponsSize=sizeof weapons;
}

public client_connect(id){
	weapon[id]=0;
}

public killed(vid, kid){
	if(IsPlayer(kid) && is_user_alive(kid)){
		give_weapon(kid, true);
	}
}

public spawned(id){
	if(is_user_alive(id)){
		give_weapon(id, false);
	}
}

public give_weapon(id, bool:lvlup){
	StripWeapons(id, Primary);
	StripWeapons(id, Secondary);
	StripWeapons(id, Knife);
	StripWeapons(id, Grenades);
	
	if(lvlup){
		++weapon[id];
	}
	
	give_item(id, weapons[weapon[id]%weaponsSize]);
}


#14 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 30.04.2013 17:00

give_item(id, weapons[weapon[id]%weaponsSize]);
Po co tutaj modulo ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#15 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.04.2013 17:25

give_item(id, weapons[weapon[id]%weaponsSize]);
Po co tutaj modulo ?

Żeby nie przekroczyć wielkości tablicy, przecież poziom nie jest nigdzie sprawdzany, tylko ciągle jest dodawana wartość.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#16 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 30.04.2013 17:27

Żeby nie przekroczyć wielkości tablicy, przecież poziom nie jest nigdzie sprawdzany, tylko ciągle jest dodawana wartość.
czyli jak tamta wartośc nigdy nie przekroczy wartości WeaponsSize? :D pytam się, bo pierwszy raz się z takim czymś spotkałem. :)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#17 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 30.04.2013 19:15

o to m ichodzilo benio... a mozesz jeszcze dodac do tego aby od razu dawalo 3 magazynki bo jest tylko jeden
i zeby do kazdej broni byl tez noz

Użytkownik Yakashi edytował ten post 30.04.2013 19:15


#18 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.04.2013 19:19

Żeby nie przekroczyć wielkości tablicy, przecież poziom nie jest nigdzie sprawdzany, tylko ciągle jest dodawana wartość.
czyli jak tamta wartośc nigdy nie przekroczy wartości WeaponsSize? :D pytam się, bo pierwszy raz się z takim czymś spotkałem. :)

Znaczy wartość zmiennej "weapon" przekroczy "weaponssize", ale z tablicy "weapons" nigdy nie będzie pobierana nazwa o indeksie większym od "weaponssize", chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego (modulo).
Mam tylko jedno pytanie, skąd biblioteka stripweapons?
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#19 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 30.04.2013 19:39

http://amxx.pl/dokum...84/stripweapons


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#20 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 03.05.2013 20:34

okej juz sobie wszystko po dodawalem.. mozna zamknac temat chyba ze panowie jeszcze chca cos sobie wyjasnic




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych