Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie czarodziejskiego mazaka


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Makale

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:231
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 09.04.2013 18:25

Plugin: http://amxx.pl/topic...dziejski-mazak/

Chciałbym, aby plugin był dostępny tylko dla vipa (flaga r) i tylko będącego w CT.
  • +
  • -
  • 0

Poszukuję: serwerów do sieci, grafika do sieci oraz kilku stron WWW (prywatnych), adminów na serwery, itp.

Szukasz zajęcia na wolne chwile ? Pisz !

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

Zapraszam !


#2 Makale

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:231
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 12.04.2013 18:37

REF !


  • +
  • -
  • 0

Poszukuję: serwerów do sieci, grafika do sieci oraz kilku stron WWW (prywatnych), adminów na serwery, itp.

Szukasz zajęcia na wolne chwile ? Pisz !

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

Zapraszam !


#3 Makale

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:231
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 15.04.2013 20:45

Refresh ! No banalne i nikt tego nie zrobi ?


sebul (15.04.2013 22:02):
Jak "banalne", to zrób sam ;]

  • +
  • -
  • 0

Poszukuję: serwerów do sieci, grafika do sieci oraz kilku stron WWW (prywatnych), adminów na serwery, itp.

Szukasz zajęcia na wolne chwile ? Pisz !

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

Zapraszam !


#4 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 15.04.2013 20:58

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Pytania dotyczące pluginów

do

Scripting AMXX > Pluginy
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.


#5 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 15.04.2013 21:06

Sprawdź

 

Spoiler


  • +
  • -
  • 0

#6 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 16.04.2013 05:55

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <xs>

#define PLUGIN "Magic Marker"
#define VERSION "3.0"
#define AUTHOR "stupok69"

#define MAX_PLAYERS 32
#define USAGE_LEVEL ADMIN_LEVEL_F

new Float:origin[MAX_PLAYERS+1][3]
new prethink_counter[MAX_PLAYERS+1]
new bool:is_drawing[MAX_PLAYERS+1]
new bool:is_holding[MAX_PLAYERS+1]

new spriteid

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("+paint", "paint_handler", USAGE_LEVEL, "Paint on the walls!")
    register_clcmd("-paint", "paint_handler", USAGE_LEVEL, "Paint on the walls!")
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_FM_PlayerPreThink", 0)
}

public plugin_precache()
{
    spriteid = precache_model("sprites/lgtning.spr")
}

public paint_handler(id, level, cid)
{
    if(!cmd_access(id, level, cid, 1))
        return PLUGIN_HANDLED
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        client_print(id, print_chat, "* You cannot use the magic marker when you are dead.")
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    if(get_user_team != 2)
        return PLUGIN_HANDLED
    
    static cmd[2]
    read_argv(0, cmd, 1)
    
    switch(cmd[0])
    {
        case '+': is_drawing[id] = true
        case '-': is_drawing[id] = false
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public forward_FM_PlayerPreThink(id)
{
    if(prethink_counter[id]++ > 5)
    {
        if(is_drawing[id] && !is_aiming_at_sky(id))
        {
            static Float:cur_origin[3], Float:distance

            cur_origin = origin[id]
            
            if(!is_holding[id])
            {
                fm_get_aim_origin(id, origin[id])
                move_toward_client(id, origin[id])
                is_holding[id] = true
                return FMRES_IGNORED
            }
            
            fm_get_aim_origin(id, origin[id])
            move_toward_client(id, origin[id])
            
            distance = get_distance_f(origin[id], cur_origin)
            
            if(distance > 2)
            {
                draw_line(origin[id], cur_origin)
            }
        }
        else
        {
            is_holding[id] = false
        }
        prethink_counter[id] = 0
    }
    
    return FMRES_IGNORED
}

stock draw_line(Float:origin1[3], Float:origin2[3])
{
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
    write_byte(TE_BEAMPOINTS)
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[0])
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[1])
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin1[2])
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[0])
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[1])
    engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin2[2])
    write_short(spriteid)
    write_byte(0)
    write_byte(10)
    write_byte(255)
    write_byte(50)
    write_byte(0)
    write_byte(random(255))
    write_byte(random(255))
    write_byte(random(255))
    write_byte(255)
    write_byte(0)
    message_end()
}

//from fakemeta_util.inc
stock fm_get_aim_origin(index, Float:origin[3])
{
    static Float:start[3], Float:view_ofs[3]
    pev(index, pev_origin, start)
    pev(index, pev_view_ofs, view_ofs)
    xs_vec_add(start, view_ofs, start)
    
    static Float:dest[3]
    pev(index, pev_v_angle, dest)
    engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest)
    global_get(glb_v_forward, dest)
    xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest)
    xs_vec_add(start, dest, dest)
    
    engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, index, 0)
    get_tr2(0, TR_vecEndPos, origin)
    
    return 1
}

stock move_toward_client(id, Float:origin[3])
{        
    static Float:player_origin[3]
    
    pev(id, pev_origin, player_origin)
    
    origin[0] += (player_origin[0] > origin[0]) ? 1.0 : -1.0
    origin[1] += (player_origin[1] > origin[1]) ? 1.0 : -1.0
    origin[2] += (player_origin[2] > origin[2]) ? 1.0 : -1.0
}
//Thanks Alka!
stock bool:is_aiming_at_sky(index)
{
    static target, temp
    
    get_user_aiming(index, target, temp)
    
    if(engfunc(EngFunc_PointContents,target) == CONTENTS_SKY)
        return true
    
    return false
}
 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych