Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rangi BF2 Kolor


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 01.06.2009 11:58

Witam

Otóż mam kolejny problem a raczej chęć zmienienia koloru tego napisu: Zabić: xx Rangi: xx Odznaki: xx
Na np:

Zabić(zielony) xx (standard) Rangi(zielony) xx(standard) itd


W jaki sposób to zrobić?

#2 TiTu$

    Czempion

  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:817
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 01.06.2009 13:50

Pisz w dziale Scripting , w tym dziale mogę to dla ciebie zrobić.
  • +
  • -
  • 0

#3 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 01.06.2009 15:35

Pomoże ktoś?

#4 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 01.06.2009 15:46

Pofatyguj się chociaż i daj kawałek kodu, który odpowiada za wyświetlanie. Podaj jeszcze jaki chcesz kolor ...

#5 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 01.06.2009 16:21

O to kod:

public DisplayHUD(id)
{
	if (!is_user_alive(id) || is_user_bot(id))
		return;

	new HUD[64]
	
	if (!get_pcvar_num(g_badges_active))
	{
		format(HUD, 63, "[Mordownia] Zabic: %d/%d Ranga: %s ",totalkills[id],nextrank[id],RANKS[g_PlayerRank[id]])
		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, {0,0,0}, id) 
		write_byte(0) 
		write_string(HUD)
		message_end()
	}
	else
	{	
		format(HUD, 63, "[Mordownia] Zabic: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s ",totalkills[id],nextrank[id],numofbadges[id],RANKS[g_PlayerRank[id]])
		message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, {0,0,0}, id) 
		write_byte(0) 
		write_string(HUD)
		message_end()
	}


}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{ rtf1 ansi deff0{ fonttbl{ f0 fnil Tahoma;}}n viewkind4 uc1 pard lang1045 f0 fs16 n par }
*/



A chciałbym żeby to wyglądało tak:

[Mordownia] Zabic: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 01.06.2009 16:53

Z tego co pamietam sa takie opcie do kolorowego tekstu w czacie:
- bialy
- zolty
- zielony
- kolor teamu (czerwony dla TT i niebieski dla CT)

Wspominam o tym, bo chcesz miec czerwony napis mordownia a to nie zawsze sie uda :>
  • +
  • -
  • 0

#7 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 01.06.2009 17:15

To niech będzie NIEBIESKI CT a CZERWONY T

Tylko pokażcie jak zrobić..

#8 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 01.06.2009 17:46

^x01 normal
^x02 yellow
^x03 team
^x04 green

czyli:
"^x03[Mordownia] ^x04Zabic: ^x01%d/%d ^x04Odznaki: ^x01%d ^x04Ranga: ^x01%s"

  • +
  • -
  • 0

#9 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 02.06.2009 10:16

Zrobiłem tak jak pokazałeś ale koloru nie ma i jest ten zwykły.

#10 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 02.06.2009 16:11

Skompilowales sma?
  • +
  • -
  • 0

#11 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 02.06.2009 16:16

Miczu, tak skompilowałem(też miałem o tym temat pisać) ale nic się nie dzieje ;f
  • +
  • -
  • 0

#12 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 02.06.2009 16:20

public DisplayHUD(id) 

{ 

    if (!is_user_alive(id) || is_user_bot(id)) 

        return; 



    new HUD[64] 

    

    if (!get_pcvar_num(g_badges_active)) 

    { 

        format(HUD, 63, "^x03[Mordownia] ^x04Zabic: ^x01%d/%d  ^x04Ranga: ^x01%s",totalkills[id],nextrank[id],RANKS[g_PlayerRank[id]]) 

        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, {0,0,0}, id) 

        write_byte(0) 

        write_string(HUD) 

        message_end() 

    } 

    else 

    {    

        format(HUD, 63, "^x03[Mordownia] ^x04Zabic: ^x01%d/%d ^x04Odznaki: ^x01%d ^x04Ranga: ^x01%s",totalkills[id],nextrank[id],numofbadges[id],RANKS[g_PlayerRank[id]]) 

        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, {0,0,0}, id) 

        write_byte(0) 

        write_string(HUD) 

        message_end() 

    } 





}
?
  • +
  • -
  • 0

#13 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 02.06.2009 16:43

Tak dokładnie to samo.

#14 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 02.06.2009 16:54

message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), { 0, 0, 0 }, id );
write_byte( id );
write_string( HUD );
message_end( );

Uzyj tego messaga bo chyba to jest problem...
  • +
  • -
  • 0

#15 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 02.06.2009 17:53

Ustawiłem tak:

//Displays the HUD to the user

public DisplayHUD(id)
{
	if (!is_user_alive(id) || is_user_bot(id))
		return;

	new HUD[64]
	
	if (!get_pcvar_num(g_badges_active))
	{
		format(HUD, 63, "^x03[Mordownia] ^x04Zabic: ^x01%d/%d ^x04Ranga: ^x01%s ",totalkills[id],nextrank[id],RANKS[g_PlayerRank[id]])
		message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), { 0, 0, 0 }, id );
            write_byte( id );
            write_string( HUD );
            message_end( );
	}
	else
	{	
		format(HUD, 63, "^x03[Mordownia] ^x04Zabic: ^x01%d/%d ^x04Odznaki: ^x01%d ^x04Ranga: ^x01%s ",totalkills[id],nextrank[id],numofbadges[id],RANKS[g_PlayerRank[id]])
		message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), { 0, 0, 0 }, id );
            write_byte( id );
            write_string( HUD );
            message_end( ) ;
	}


}


I przy kompilacji piszę że ma problem z identyfikacją lecz skompiluje się.
I o to wynik:

Dołączona grafika

Problem jest taki że to jest chyba jako wiadomość say i po chwili znika.

#16 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 02.06.2009 18:30

Czyli dziala
  • +
  • -
  • 0

#17 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 02.06.2009 21:25

radek_b11 nie wiem jak tobie ale mi błędy nie wyskakują przy kompilacji:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:           4088 bytes
Code size:            83836 bytes
Data size:            59076 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  163384 bytes
Done.

mój kod:
public DisplayHUD(id)
{
	if (!is_user_alive(id) || is_user_bot(id))
		return;

	new HUD[64]
	
	if (!get_pcvar_num(g_badges_active))
	{
		format(HUD, 63, "^x02[^x03PzB^x02] ^x04Zabicia: ^x01%d^x04/^x01%d ^x04Ranga: ^x03%s ",totalkills[id],nextrank[id],RANKS[g_PlayerRank[id]])
		message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), { 0, 0, 0 }, id );
                write_byte( id );
                write_string( HUD );
                message_end( );
	}
	else
	{	
		format(HUD, 63, "^x02[^x03PzB^x02] ^x04Zabicia: ^x01%d^x04/^x01%d ^x04Odznaki: ^x01%d ^x04Ranga: ^x03%s ",totalkills[id],nextrank[id],numofbadges[id],RANKS[g_PlayerRank[id]])
		message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), { 0, 0, 0 }, id );
                write_byte( id );
                write_string( HUD );
                message_end( );
	}


}

  • +
  • -
  • 0

#18 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 03.06.2009 13:48

Wy nie rozumiecie że to jest jako wiadomość ? to ma być STAŁE a nie znikające jak zwykła wiadomość say siema

#19 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 03.06.2009 14:12

Aha... to to co mowisz nie moze miec kolorow (bodaj).
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych