Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

gunxpmod od deagla

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Roller7

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:52
  • GG:
  • Imię:Radziu
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 08.04.2013 14:41

Miałem cel przerobić moda gunxpmod z tematu: http://amxx.pl/topic...-zapis-na-nick/, tak aby zaczynał się on od Deagla.
Udało się. level 0 to Deagl i leci się z expem po kolejne bronie.
Problem polega na tym, że w menu przy wyborze broni glock ( i ogółem wszystkie pistolety przed deaglem) nadal widnieje.(wybrać się nie da, daje Deagla ;d). Ale chodzi o to by się tych kilku pistolecików pozbyć. Nie znalazłem funkcji od tego menu, nie znalazłem niczego. Za głupi jestem to tego kodu w tym modzie.

Poprosiłbym chociaż gdzie można to znaleźć lub zmienione we własnym pliku.

Dorzucam CFG, który przerobiłem.

Załączone pliki



#2 Roller7

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:52
  • GG:
  • Imię:Radziu
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 12.04.2013 13:55

Proszę :(

#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 28.04.2013 22:03

formatex(szItems, charsmax(szItems), "%L", LANG_SERVER, "ACTIVE_MENU", RANK[item_id], GUN_LEVELS[item_id] )
W pliku językowym. Musisz także ( chyba ) zmienić w tym twoim configu:
#define MAXLEVEL 20 // I suggest don't edit
#define MAX_PISTOLS_MENU 2 // I suggest don't edit
Na odpowiadające wartości równorzędnie stwierdzając co do Twojej obróbki

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych