
Mam taki problem, otóż dodałem do QTM_CodMod dodatkowe statystyki: grawitacje i obrażenia (w takiej kolejności) i mój problem jest taki, jak skompilować pod to klasę?
Próbowałem już napisać taką klasę, ale że zaczynam dopiero swoją zabawę z Pawn'em to nie wiem co źle robię ;/
Oto sma mojej klasy:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Kosiarz[Premium]"; new const opis[] = "1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM) i ma 120HP"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new const grawitacja = 0; new const obrazenia = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja, obrazenia); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Oraz błędy po kompilacji:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team kosiarz.sma(25) : error 088: number of arguments does not match definition kosiarz.sma(54) : warning 203: symbol is never used: "grawitacja" kosiarz.sma(54) : warning 203: symbol is never used: "obrazenia" 1 Error. Could not locate output file kosiarz.amxx (compile failed).
Jeśli możecie to wytłumaczcie co źle zrobiłem i jak mam to zrobić dobrze, abym inne klasy mógł kompilować
