Kompilacja klas z dodanymi statystykami.
Karras
07.04.2013
Siema 
Mam taki problem, otóż dodałem do QTM_CodMod dodatkowe statystyki: grawitacje i obrażenia (w takiej kolejności) i mój problem jest taki, jak skompilować pod to klasę?
Próbowałem już napisać taką klasę, ale że zaczynam dopiero swoją zabawę z Pawn'em to nie wiem co źle robię ;/
Oto sma mojej klasy:
Oraz błędy po kompilacji:
Jeśli możecie to wytłumaczcie co źle zrobiłem i jak mam to zrobić dobrze, abym inne klasy mógł kompilować

Mam taki problem, otóż dodałem do QTM_CodMod dodatkowe statystyki: grawitacje i obrażenia (w takiej kolejności) i mój problem jest taki, jak skompilować pod to klasę?
Próbowałem już napisać taką klasę, ale że zaczynam dopiero swoją zabawę z Pawn'em to nie wiem co źle robię ;/
Oto sma mojej klasy:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Kosiarz[Premium]"; new const opis[] = "1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM) i ma 120HP"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new const grawitacja = 0; new const obrazenia = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja, obrazenia); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Oraz błędy po kompilacji:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team kosiarz.sma(25) : error 088: number of arguments does not match definition kosiarz.sma(54) : warning 203: symbol is never used: "grawitacja" kosiarz.sma(54) : warning 203: symbol is never used: "obrazenia" 1 Error. Could not locate output file kosiarz.amxx (compile failed).
Jeśli możecie to wytłumaczcie co źle zrobiłem i jak mam to zrobić dobrze, abym inne klasy mógł kompilować

Gość_21977_* 09.04.2013
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Problemy
do
Scripting AMXX → Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Problemy
do
Scripting AMXX → Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
Gość_21977_* 09.04.2013
Definicja funkcji cod_register_class znajduje się w pliku głównym Twojego CodModa.
Jeśli modyfikowałeś ten plik, dodając nowe statystyki postaci i dalej masz problem z kompilacją, to załącz nam ten plik źródłowy, a przynajmniej codmod.ini.
Jeśli nie modyfikowałeś silnika, a po prostu postanowiłeś dopisać sobie te 2 punkty statystyk jako kolejne argumenty natywu, to wiedz, że tak się nie da bez modyfikacji silnika codmoda.
Jeśli modyfikowałeś ten plik, dodając nowe statystyki postaci i dalej masz problem z kompilacją, to załącz nam ten plik źródłowy, a przynajmniej codmod.ini.
Jeśli nie modyfikowałeś silnika, a po prostu postanowiłeś dopisać sobie te 2 punkty statystyk jako kolejne argumenty natywu, to wiedz, że tak się nie da bez modyfikacji silnika codmoda.
Karras
09.04.2013
To plik .sma mojego silnika:
QTM_DeathRun.sma 42,3 KB
43 Ilość pobrań
A codmod.ini, nie wiem czy dobrze zrozumiałem, chodzi o codmod.inc?
codmod.inc 7,57 KB
28 Ilość pobrań
Użytkownik Karras edytował ten post 09.04.2013 17:30

A codmod.ini, nie wiem czy dobrze zrozumiałem, chodzi o codmod.inc?

Użytkownik Karras edytował ten post 09.04.2013 17:30
Gość_21977_* 09.04.2013
Grawitacja jest, widzę, dodana do silnika, obrażeń nie widzę.
codmod.inc 7,59 KB
30 Ilość pobrań z uwzględnioną grawitacją, lecz obrażeń nie znalazłem.
Ten kod klasy z załączonym codmod.inc się skompiluje, jednak nie uwzględnia obrażeń, których w silniku nie znalazłem (a przynajmniej nie w formie, jakiej próbowałeś je zaaplikować klasie).

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Kosiarz[Premium]";
new const opis[] = "1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM) i ma 120HP";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const grawitacja = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Ten kod klasy z załączonym codmod.inc się skompiluje, jednak nie uwzględnia obrażeń, których w silniku nie znalazłem (a przynajmniej nie w formie, jakiej próbowałeś je zaaplikować klasie).
Karras
09.04.2013
Próbowałem je dodać z poradnika DarkGL'a http://darkgl.amxx.p...tyka-obrazenia/ zmieniając tak jak z grawitacją tylko sposób rozdania punktów, lecz jak niestety nie dasz rady więcej to nic
Wielkie dzięki za pomoc

